A vůbec, kde je právo na ochranu osobních informací a dat. Pokud při koupi a podepsání smlouvy s prodejcem není ve smlouvě jasně napsáno že souhlasím se sledováním osoby své a mě blízkým, pak je jednání výrobců protiprávní a tudíž napadnutelné. Když už ten slavný europarlament vymýšlí všelijaké zákony o tom kdy máme dýchat, či souložit, tak by mohl vydat zákon který by nás chránil.
Tak mě napadlo, čím si budou topit důchodci a další sociálně slabší obyvatelé vesnic kde není zavedený plyn, až jim kotel nebo kamna vypoví službu. Nové si nekoupí a topení elektřinou pro ně bude neúnosně drahé. Známou vyšlo elektrické vytápění+ostatní spotřeba za sezonu 2022/2023 ve vesnickém domku 3+1 na cca 200 000kč.A to letošní zima byla mírná. Navíc se mají energie skokově zdražit.
Dobrý den, opět ta samá písnička, proč„potřebujeme“všechny ty asistenty a hlídače. Je prokázáno že když jede řidič v autě bez všech těch hlídačů jízdních pruhů atd, tak se věnuje řízení mnohem odpovědněji než s nimi, Potom se strašně diví když nastane krizová situace kterou ty asistenty prostě nezvládnou a on si neví rady, protože to za něj ti asistenti doposud všechno vyřešili. A jestě tak na okraj, když nějaký ten asisrent přestane fungovat, tak auto začne nepříjemně pípat blikat a bzučet, nebo vůbec nejede. To je potom radosti s odtahem a servisem. Já jsem zastánce úsloví: co v autě není, to se nemůže rozbít.
U návodu s drátkem a vrškem pet lahve. Není lepší zajít do obchodu kde prodávají šicí stroje nebo potřeby pro švadleny a koupit navlékáček? Je to plíšek s přesně ohnutým drátkem o délce cca 4cm. Mám, používám desítky let a zatím jsem nic lepšího nepoznal. Jak u jehly na ruční šití, tak šicího stroje.
Dobrý den, těch aut která ujedou 300 000 km bez problémů a nákladů navíc, je samozřejmě mnohem víc a jsou mezi nimi i podstatně levnější auta než ta uvedená v článku. Spíš mi to připadá jako upoutávka na vozy o které není úplně zájem, podle pravidla reklamy č.1:Reklama nás přesně upozorňuje na zboží a produkty o které je momentálně minimální zájem.
V pondělí odpoledne jsem jel s rodinou autem na hřbitov aby jsme tam položili věneček a zapálili svíčku k památce zesnulých(lidově dušičky). Hřbitov kam jsme jeli leží v blízké vesnici. vyráželi jsme po 16té hodině, začal padat soumrak, inverze a mlha jako mléko. Cca 2km za první vesnicí se mi asi 10m před autem vynořil z mlhy cyklista oděn do černého dresu, bez jakéhokoli osvětlení a reflexních prvků. A to si cyklisté neustále stěžují na bezohlednost ostatních řidičů. Jestli toto není bezohlednost ze strany cyklisty(ů)......Myslím že by byl potřeba nějaký nástroj na trestání podobně se chovajících cyklistů.
Ono by to i chtělo pořádně se podívat na práci úředníků úřadů práce. Já jsem byl před nějakou dobou na podpoře a úřednice úřadu práce ke které jsem byl přidělen mi formou tzv. doporučenky vnucovala místa(bez jakékoli diskuze či dotazu na můj názor)která mi nevyhovovala. Pak jsem přešel k jiné úřednici, která se mnou výběr doporučenek konzultovala a cca během měsíce jsem si na základě toho práci našel. Je to o přístupu......P.S. Tu práci mám doposud a v rámci možností spokojen.
Šrouby mažu slabou vrstvou vazelíny, hlavně kuželová sedla při každé výměně. T.j. letní za zimní a obráceně. Ještě se mi nestalo že by při povolování byl nějaký šroub jinak utažený(povolený) než jak jsem ho utánul. Naopak, když jsem šrouby při výměně na podzim nenamazal, na jaře šly povolit o poznání hůře. Nesmí se to s tím mazáním přehnat, za prvé spíš hrozí že se mazivo po zahřátí jízdou odstředivou silou dostane na kotouč nebo do bubnu a sníží brzdný účinek brzd a za druhé již zmíněné možné povolení. A já osobně cca za týden až 14dní po výměně vezmu klíč a všechny šrouby překontroluju.
Dobrý den, mám poznámku k tomu rozdílu mezi předkem š-1000 a š-100. Rozdíl byl hlavně v čele, š-1000 ho měla sklopné(zajíždělo pod nárazník a pak se z prostoru pod kufrem vyndala rezerva)kdežto š-100 ho měla na pevno a při výměně musel obsah kufru ven, vyndat víko a pak až rezervu. A při předělávání(většinou to bylo ze š-1000 na š-100 kvůli dostupnější "plechařině" a jednalo se jen o ta přední čela a dno kufru. Zbytek skeletu je identický. Svého času jsem dost často vídal š-110r s předkem ze š-1000, motor z favorita takže chladič byl vepředu a vzadu kulatá světla. Vypadalo to dost dobře.........
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám dvě auta(roční nájezd dohromady cca 8000km) a dvě sady kol na každé, léto/zima, takže náklady na přezutí(já před svým domem)=0. On je s těmi celoročkami problém o kterém nepíše ani autor článku a ani žádný z přispěvatelů do diskuze. Když ty pneu sjedu na 4mm, nastává zima tak musím koupit nové. A ty staré vyhodím, když v létě by se na nich ještě mohlo jezdit? Nebo si je na jaře nechám přezout zpátky abych je tzv.dojel. To pak buď není ekologické, nebo ekonomické. Vyplatí se tomu, kdo ví že ty gumy sjede za jednu sezonu. Za mě, vždy dvě sady, léto/zima
1 odpověď