Obecně platí pro každou stávku za zvýšení platů. Máte-li odvahu si říkat o vyšší plat, ať už právem či ne, musíte mít také odvahu říci, na úkor koho chcete přidat, tj komu ubrat. Jinak je to je inflační tlak a nemá to řešení. Jestli potřebujeme podpořit více učitele než xxxx, a já s tím souhlasím, musíme kousnout do kyselého jablíčka a také říci komu a proč.
Nevím, zda krachuje, ale podle jednání se zákazníky by už měl. Moje zkušenost viz Odkaz 1
OKAY s.r.o. je neseriozní prodejce, kterému je by se měl každý vyhnout. Moje zkušenost viz Odkaz 1
OKAY – Zajímá ji problém zákazníka? Ani v nejmenším
Koupil jsem od OKAY mobil FIGI 13.10.2021. Do dnes, 14.3.2022, nefunguje.
(Servis Doklad o příjmu výrobku č 1044/22020069)
V řešení s linkou podpory (docela kvalitní pro SW, ale HW s vámi samozřejmě nevyřeší),
po druhé reklamace, tj zatím 2x měsíc., výsledek tristní. Že jste bez mobilu, je jim sice líto, ale to je tak asi vše. Peníze nevrátí. Nemáte přístup do banky, nemáte mapy.cz, nemáte tečku, nemáte záchranku, … Ale oni tu v Praze na prodejně „nejsou od toho, aby (zjevný problém) posoudili“ , ale „odborné“ posouzení od jejich „autorizovaného servisu“ trvá měsíc. ( Proč asi?) Já mám trochu štěstí, že mi funguje starý tlačítkový Samsung, takže se do banky dostanu. Ale to ne každý má.
Mohl bych popsat i technické detaily - pracuji celý život v IT.
Ale můj závěr: Kombinace nekvalitního výrobku a neseriozního prodejce (OKAY) je devastující. A přitom mi denně chodí od OKAY spamy se „super nabídkami“. PR mají tedy bezvadné, ale raději si připlaťte a jděte jinam. Zajímá vás více? Mohu doplnit detaily.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Není Fiala jako Fiala. Ten z SPD je B.b.