Fialu to zajímat nikdy nebude, protože jestli se na státních zakázkách za veřejné peníze napakovávají jeho podřízení nebo bývalí straničtí funkcionáři, sám má jistě z toho nemalou domů a nebo sám nemá čisté svědomí. Když chcete okrádat stát, který již je za 35 let rozkradený, nejdříve musíte zvednout daně, aby se zvětšil přísun veřejných financí do státní kasy.
To jsou testy pro vysoškolsky vzdělané a myslím si, že i mnoho vysokoškolských profesorů by s některými měli problém. Maturita má připravit studenty do běžného života. Nevím, kolik procent těch vědomostí v otázkách uplatní v běžném životě, ale mnoho to nebude. Maturity by se měli podle tohoto vzoru rozdělit na dvě úrovně. Pro studenty, kteří se hlásí na vysokou školu a ty ostatní. Měli by se hlavně udělat revize ve školství a vzdělávání. Nejde srovnávat u maturity střední odbornou školu, kde polovinu času mají studenti odbornou praxi a gymnázia popř. průmyslové školy, kde celý studijní čas padne pouze na výuku. Myslím si, že by se měli zrušit střední odborné školy s maturitou a měli by zůstat pouze průmyslové školy, gymnázia a učiliště.
Cena možná je dražší než u nás, ale uvědomte si tržní sílu a výši platů a mezd a neberte při tom v potaz průměrnou mzdu v rámci celé ČR, ale průměrnou mzdu v rámci největší pracovní síly. tady se budeme bavit někde okolo 35 tisíc korun. Takže k výši této mzdy je u nás mnohem dráž než na západě od nás!!!
Souhlasím, že lyžařský kurz je přežitek. Obzvlástě v době globálního oteplování, kdy ideálních sněhových a tedy lyžařských podmínek ubívá. Za lyžováním tak člověk vyrazí pár krát za rok a je to stále více finančně zatěžující pro jakoukoliv rodinu. Mnohem více si děti užijí se sporty, které lze provozovat celoročně, třeba právě cyklistika, nebo inline brusle, pěší turistika. Kolektiv to stmelí určitě a skoro každý kluk či holka má doma nějaké kolo nebo brusle. Vím o čem mluvím, jako bývalý amatérský závodní silniční cyklista a cyklokrosař. Pryč jsou ty doby, kdy bylo sněhu desítky centimetrů i v nížinách a jednotky metrů na horách. Vždyť už ani zimní pneu nedávám na auto, ale celoroční.
Řidič vozidla s právem přednosti v jízdě se zapnutým zvukovým a světelným výstražným zařízením nemá absolutní přednost a musí si počínat tak, aby nezpůsobil dopravní nehodu....
Nikdy jsem neviděl, aby řidiči sanitních vozů a hasičů najely do křižovatky jako hovada. Jen PČR si myslí, že mají absolutní přednost a i tak se chovají, arogantně.
Už mají dost. Možná to bude znít blbě nebo hrubě, ale nemá být v rámci platového stupně a tarifu v rámci státní správy rovnoprávnost????
Jiní úřednici se stejnými platovými tarifi a stupni nemají ani to co učitelé, ačkoliv jsou také VŠ vzdělaní a zastávají náročné profese, kde jsou vystaveni stressu, korupci a kde nejsou vítáni v rámci kontrol, inspekci apod.!!!!!
Upozorňuji všechny přítomné v diskuzi. Rozlišujte, státní zaměstnanec v pracovním poměru podle Zákoníku práce a státní zaměstnanec ve služebním poměru podle zákona u státní službě. Ti druzí jsou mizerně zaplaceni, ačkoliv jsou v první linii v uplatňování a vymáhání právních a ostatních předpisů ČR. Rozlišujte také úřady podle zřizovatelele. Tam, kde je zřizovatel obec, město, či kraj nelze mluvit o státním zaměstnanci.
Běžný stav. Živnostníci na vícepráce spoléhají. Mě si přede 2 lety živnostník za práci řekl o rovných 120% více. Jelikož odvedená práce byla kvalitní a po konzultaci věci s právním zástupcem, revizním technikem, rozpočtářem a jednatelem největší stavební firmy v regionu, jsem souhlasil a dohodl se s živnostníkem na 50% nad stanovený rozpočet. Výsledná cena totiž odpovídala realitě na trhu. Tedy živnostník navrhnul nízký rozpočet, což byla jeho chyba nebo možná úmysl, aby zakázku získal.
Maximální spokojenost se svým Supem III Combi 2.0 TSI 4x4 DSG 206kW. Relativně úsporný, dá se s ním v létě jezdit okolo 6 až 7 litrů a v zimě o litr více. Pohodlný, prostorný, v nízkých otáčkách řidič slyší pouze valivý hluk od kol. Ideální by byla motorizace vyhrazená pro Passat 2.0 TSI 2WD DSG 162kW. Jezdím výhradně na palivo 98+.
Co si Policisté stěžují. Stejné platové podmínky jsou i na ostátních úřadech státních orgánů. Zeptejte se třeba jaké platy nástupní mají na úřadech pod Ministerstvem práce a sociálních věcí? Tam si mohou o 30000 nástupního platu nechat jenom zdát. Tam berou ještě méně. Pak si lidé nemohou stěžovat na služby na úřadech, když jsou kladeny vysoké nároky na vzdělání úředníků, ale Ti nejsou platově motivováni ani ohodnoceni. Většina populace si myslí, že státní úředníci delají h.... a berou nekřesťanské love. Pravda je ale drsná. I pokladní v Lídlu má vyžší mzdu než úředník, který musí mít vysokoškolské vzdělání.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Elektromobily mají většinou bezestupňové převodovky, sportovní vozy občas dvojstupňové. Ve výsledku je to stejné jako variátory u scooterů a motocyklů. Čím vyšší rychlost, tím vyšší otáčky motoru a tedy i spotřeba paliva. Takže elektromobily se hodí maximálně do města, kde při městských rychlostech a s maximálně nastavenou rekuperací dokáží jezdit s udávaným dojezdem.
1 odpověď