Stará pětistovka se vyráběla 20let a prodalo se přes 4 miliony kusů.
Moderní F500 už mělo 16letý životní cyklus a nasekali jich 2 miliony.
Nová elektrická je na světě pátým rokem a horko těžko jich udali 200 tisíc.
5x méně než její předchůdci...
Není se čemu divit, když z jednoho z nejprodávanějších vozů na světě se stala "jen" drahá stylovka.
Sebeklam.
Prvně Benz třídy S vždy byla reprezentativní limuzína, což tento ocucaný bonbon není.
Pak tu máme problém s kvalitou, kdy vnitřní materiály a jejich zpracování je velmi na pováženou.
A v neposlední řadě se do auta špatně leze a divně se v něm sedí kvůli vysoké podlaze (baterie).
EQE a EQS je velké rozčarování, které umí přehlédnout jen e-fanda.
Projekt je to megalomanský, ale jelikož je to soukromá investice, ať si postaví co chtějí 👍
Vadí mi ale účelová mystifikace skrz cenu, aby to znělo senzačně, především ve srovnání s ostatními stavbami multifunkčních hal.
Jaksi se nikdy v hlavním textu nezminí, že za těch 10mld je celá čtvrť, ne jen samotná aréna 🤦
Půjdu trochu proti proudu, alespoň dle komentářů zde.
Dle návrhů a studií co jsem viděl mi tento přijde esteticky zdaleka nejhorší.
Mohou do toho samozřejmě dost promlouvat finance, ale čistě vzhledově je takové obyčejné. Jak hokejová aréna z devadesátých let, a nebo hůře jak supermarket. Ještě se ani nekoplo a už to vypadá jaksi staře.
Na druhou stranu, vše je lepší než aktuální stav, takže stavte.... cokoliv.
Máme doma vícero aut, a mmj. také dvě EV.
Kolem komína a na běžné ježdění je to fajn, navíc z fotovoltaiky ekonomicky velmi zajímavé, ale jinak stále platí, že dennodenní nabíjení a s tím spojená pozornost je otravná, jízda sterilně nudná (proti lepšímu benzínu), a na delší cesty, nedejbože dovolenou, v podstatě nepoužitelné. Těch kompromisů je stále příliš mnoho.
Jak je v článku uvedeno, byl to obchod století. Ale jen pro jednu stranu.
Jelikož neměli sověti nic, tak "platili" ocelí. Ta však byla tak mizerné kvality, že Fiat téměř zničila. Následné dvě desítky let trpěla výroba nekvalitní ocelí a následnou korozí.
Tím si Fiat založil na nedobré jméno, které se táhne skoro dodnes. Minimálně v hlavách lidí.
Jinak Lada byla ve své době dobré auto. Sice po úpravách vlastně odstranili vše co bylo na F124 dobré , ale pro svůj účel tamního trhu to bylo ok. Proti tomu co uměli sami vyvinout a vyrobit to byla vlastně vesmírná loď.
Pán Žák zase dostal noty. To by mě zajímalo, co dělá Caddy lépe než konkurence. Je to 3x faceliftovaný starý vergl z roku 2003. Z venku je to docela koukatelné, některá technika je obstojná, ale jinak to hrozný pekáč. Jízdně tvrdé a uskákané, kvalita interiéru hrozná. Navíc to hnije a vrže.
To vše za velmi sebevědomou cenu. Co víc si přát.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen zrní pro diskuzní slepice.
Ne, že bych se jich zastával (neznám je), ale když si člověk přečte o co jde, tak to je až směšné. Firma získala dotaci na pořízení strojů k použití v bodu A, ale použivala je i v bodu B. Za to dostal milionové pokuty a tři roky podmínku.
Dotaci vrátil, trest "odčinil".
Armáda s ním podepsala smlouvu na převod tanků už v roce 2018. Dotační problém byl v roce 2020, a v roce 2024 ji "jen prodloužili".