Za mě nedává u městského crossoveru odlišení na prémiové a mainstreamové značky příliš smysl. Prémiové značky určuje kvalita a velkolepost vlajkových lodí (střední třída a vejš), zejména majestátních, přitom ale elegantních limuzín či sportbacků. SUV jsou sice obří, ale nedá se na ně absolutně dívat, do jednoho jsou to prostě variace Lady Niva s elegancí na bodu mrazu. No a crossovery jsou pro změnu takové humorné hračkoidní ko.otinky pro dámy a sexuálně ne zcela vyhraněné jedince, kdy je nějaké členění na Toyotu a Lexus, případně Citroen a DS těžce pofidérní disciplínou. Řekl bych to tak, Cayenne není Porsche, čínsko-indické automobilky jako Jaguar, Land Rover či BYD nejsou prémiovky a Tesla není auto.
Moderní Audiny a BMW jsou opravdu s každou generací hnusnější a hnusnější. Zajímal by mě plat těchto dizajnových kouzelníků, kteří za jistě obří částku vyblili pro Audi kopii starého Hyundaie I30. Vůbec mám tak nějak pocit, že veškerá evoluce čtyř kruhů spočívá v neustálém a tupém zvětšování masky, až nakonec auto za dva miliony vyjíždí z pásu v podobě nabouraného vraku, kterému omotali rypák pletivem z králíkárny, aby z něj snad nevypadl motor. Podotýkám, že mám dvě staré Audiny, obě ve své třídě poslední generace, než čtyři kruhy přešly na domněle "geniální" single frame bigorexii. Mám tedy Audiny rád, ale spíše z dob dávno minulých, kdy ještě měly atmosférické šestiválce s nepřímým vstřikem, materiály, které vydržely dvakrát tolik co ty dnešní a auta měla jednoduché avšak o to elegantnější linie bez zbytečných prolisů, světelných ledkodiskoték, armády displejů přes celou palubku a výše zmíněného vyhřezlého pajšlu, kdy je fešandě vidět až do kuchyně. Taky nelezlo do řitě EV diktatuře a neměnilo na to konto logické a po dekády zaběhnuté značení modelů pro jednotlivé třídy, ani zcela zhovadile nešifrovalo motorizace pod kapotou v nicneříkající cifry.
Další, a to nejméně už stá, Majurníkova zaplacená klauniáda. Dle jeho stupidně epických titulků, připomínajících názvy Blockbusterů už jsme se měli všichni topit v záplavě špičkových čínských pleček drtících veškerou konkurenci jak kvalitou tak cenou. Realita na našich silnicích je ale, jak všichni vidíme, zcela opačná.
Pozdě, kamaráde. Zvedl si ruku pro ekonomickou destrukci Evropy. Na druhou stranu jsou mezi progresivisty tací (Niedermayer, Gregorová, ...z bývalých řiťolezců greendealu pak Kolaja, Peksa) kteří své fatální selhání nejsou schopni buďto uznat, nebo dokonce vůbec pochopit. Zdechovský sice převlékl kabátek, ale pořád je to lepší, než si stát za svým názorem, ať je sebevíce debi.ní.
Kdokoliv, kdo volil strany a zástupce politického spektra, které stojí za migrační a greendealovou politikou nemá právo cítit se pobouřen, naopak je spoluzodpovědný za dopady svého tupě rudozeleného sluníčkovství. Jakýkoliv volič lidí typu Gregorové, Kolaji, Peksy, Niedermayera, jakýkoliv příznivec politiky Merkelové, Scholze, následně Von der Leyenové a jejich pohůnků by se měl minimálně stydět, mnohem spíše se sebrat a jít darovat třeba ledvinu, případně mozek pro vědecké účely. Drželi jste v tu chvíli nůž spolu s tím vysmátým hrdinou, vlastní dobrosrdečnou stupiditou. PS: Rusko nemám rád a nejsem volič SPD, nicméně nezapomeňte to Okamurovi s tím plakátem(důsledně reflektujícím každodenní realitu Německa) pořádně osolit, hrdinní obhájci spravedlnosti.
Kéž by naše zájmy prosazovali podobně nekorektní a arogantní vůdci jako je Trump či v menším balení Turek, kteří se ovšem řídí mnohem racionálnější logikou než ta naše ultrakorektní rádobydemokratická banda hlupáků včele s paní Uršulou a kupou jim přisluhujících zločinců (ať už z naivity či zištnosti) typu Timmemanse, Peksy, Niedermayera, Gregorové, Farského a mnoha dalších. Ach jo. Zařiďte mezi politickými oponenty čistě věcnou debatu bez osobních útoků a účelového nálepkování, a nemáte šanci přistěhovaleckou politiku ani Green deal -(se vším, co ve stávající podobě přináší, tedy od absurdních až pomalu "bezemisních" euro norem po ještě absurdnější emisní povolenky či dokonce direktivně posvěcený zákaz spalováků)- ....obhájit. Zařiďte, aby politické kroky v EU korelovaly více s míněním drtivé většiny obyvatelstva EU než se zvůlí rudozelených ideových progresivistů odpoutaných od reality běžných lidí, kteří jsou v otázce technologií a obecně oblastí, o nichž rozhodují de facto totálními diletanty. Pak bude v Evropě mnohem lépe. Bohužel to dobře nevypadá. PS: Nejsem na straně Ruska. Naopak, nemám Rusko rád, v konfliktu přeju Ukrajině a vždycky se budu klonit k západu. To ale neznamená, že je svět rozdělen na černou a bílou a pokud se někdo vymezí vůči jakémukoliv kroku EU, je správné ho okamžitě zbaběle označit dezolátem. Často mají tito lidé prostě jen pravdu a silně je irituje sebedestruktivní stupidita molochu jménem EU, stejně jako neschopnost poučit se z chyb.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Když teda pominu, že Passat je hezčí auto než Legacy a Mazda 6 je potom esteticky doslova o parník jinde, tak kde vzal autor přesvědčení, že Subaru oproti nim poskytne prostor střední třídy nebo luxusní zpracování? OK, věřím, že jeho čtyřkolka patří k nejlepším, ale plácat kvůli tomu něco o rallye požitku s károu, která má zrychlení přes 11s a na poměry sportovního auta stěží průměrný výkon? K tomu žere pomalu to samé, co můj atmosférický šestiválec v Audině. Přijde mi ta adorace až komická.