nejak jsem si v clanku nevsimnul informace o tom, ze se rusi zmeny casu.
Jedina informace je nazev tohoto clanku. Tak tak ja nevim, ale za tohle by si nekdo zasllouzil par facek. Tohle uz neni zavadejici titulek jak uz si clovek tak nejak zvyknul na tu novinarskou zumpu, tohle uz je vylozene lzivy titulek. Pak se divte, ze lidi nesouhlasi s navysovanim poplatku, kdyz tahle svoloč jenom lze a vymysli si a vytvari konspiracni teorie jen aby doslo k prokliku a zobrazeni reklamy. Zadny jiny cil novinari nemaji.
toto jsem resil nedavno.
Operator na tisnove lince mi sdelil, ze pokud bude pojistovna pozadovat potvrzeni at znova zavolam na tisnovou linku a ze mi potvrzeni poslou emailem.
Ano pojistovna skutecne chtela zbytecny papir pro papir, ikdyz jsem ji dodal fotky srazeneho zvirete, rozbiteho auta, mista nehody. Tak i pres to chteli tento zbytecny vypis.
Tak jsem opet zcela zbytecne obtezoval na tosnove lince. Tam sem se dozvedel, ze vubec netusi co po nich chci. Po zaveseni asi cca 5 minut si operator dohledal informace a volal mi zpatky s tim, ze musim poslat email s zadosti na
"krpb.podatelna@pcr.cz"
Skutecne druhy den dorazilo potvrzeni ve kterem se psalo, ze jsem byl poucen o sepsani euroformulare.
Takze po odeslani tohoto potvrzeni na pojistovnu mi prisel dalsi pozadavek na dodani vypsaneho a podepsaneho euroformulare.
Tak to uz sem se vzteknul a volal sem na pojistovnu. Rval jsem do telefonu vic nez ta srazena srna a najednou podepsany euroformular byt nemusel.
Ono tezko ho srazena Srnka podepise...
Nicmene je smutne, ze tento clanek neobsahuje kuprikladu mnou zminenou informaci, jak se k takovemu potvrzeni dostat.
Kvalita takoveho clanku je naprosto k nicemu a jen ro teflektuje celou dobu ve ktere se nachazime. Lajdactvi, slendrianctvi, a pojebavani druhych za ucelem, vlastniho zisku. Viz zbytecne podklady pro pojistovnu. Kde likvidator ma tu moc a taha vas po nesmyslech jen proto ze mu stara doma nedala.
a presne kvuli takovejmhle hnupovskejm organizacim je problem aby policajt zasahnul. Protoze ma strach, ze prijde zas nejakej takovej vocasek, kterej bude delat papirove problemy. Pak se neni cemu divit, ze si radeji stoupnou s radarem a meri rychlost. Tam jim totiz nehrozi zadne popotahovani.
Hlavne ze ten hnup co se rozhodnul ujizdet vubec pro verejnost nebezpecnej nebyl. Byt to podle meho, tak ujizdis? Fajn... v prvni mozne situaci te nekompromisne tim ramem vyhodim ze silnice a pokud tam bude sloup, strom nebo mostni pilir a ty to trefis, je proste jen tvuj problem. Rozhodnout se ujizdet byla tvoje volba. Pokud by to takto jednoduse fungovalo, tak by si kazdej rozmyslel jestli bude nebo nebude ujizdet. A to same plati i pro motorky. Klidne at motorkare z toho srazi, ale at omezi ujizdeni mestem a po silnicich. Protoze dlouha honicka je riziko pro verejnost mnohem vic nez par trubek na cumaku auta. Nevsiml jsem si, ze by policajti neumeli jezdit a srazeli chodce na prechodu, kdyz jedou bez majaku. Pokud se budou takto hazet klacky pod nohy policajtum, tak to jen nahrava grazlum a pak je ujeti pomerne bezrizikova cinnost na ktere se neda prodelat.
pri srazce se zveri, nezapomente vyplnit euroformular a nechte ho podepsat tu srazenou zverinu. Bez podpisu druhe strany je to neplatny a pojistovna pak kope jak streleny vepř a nechce plnit.
Nedavno jsem mel srazku se zveri. Policie volana, ale nedojela, fotografie z mista vcetne casu a lokace dle GPS udelany a poslany na pojistovnu.
Tak prvni vydrbavani prislo, ze mam dolozit protokol od policajtu. Tak to sem se vzteknul, kdyz sem volal na policajty a policajt nevedel co po nem chcu. Evidentne starsi borec a asi jsem byl prvni v jeho mrzke kariere, kdo mu volal, ze potrebuje vystavit potvrzeni o tom, ze sem volal a halsil srazku se zveri. Nadal sem mu a zavesil. Chvili na to si informaci zjevne dohledal a volal mi zpatky.
Pak si pojistovna vymyslela, ze mam dodat vyplneny eroformular.
Tak to uz sem byl vytocvenej do bela a volam na pojistovnu. Operatorku sem dorval s omluvou, ze bohuzel likvidatorovi se dovolat neda, ten je utajeny , tak si to holt slizne ona a muze to tomu debzotovi pustit.
Svete div se. Likvidator si vytahnul hlavu ze zadele a vyplatil i bez vyplneneho euroformulare. Ale vydrbavat bude s nesmyslnejma pozadavkama. Takze hlavne nazapomente na otisk kopejtka od te srnky priste... jasne pane?
tak nejak nevim, vsichni tady resite ze zabira misto na sirku, ale to si nemyslim, ze bude ten problem. Ani americke kary nejsou tak siroke aby se nevesly do sire parkovacich mist mezi cary. Jasne, uz nebude prostor na otevreni dveri ,ale osobne si myslim, ze se zde jedna spis o delku. Jeho auto bude bud vycuhovat z parkovaciho mista do cesty a nebo bude presahovat do protejsiho parkovaciho mista.
Sice neznam dispozici, ale at mi nikdo netvrdi, ze se tohle neda resit presunutim parkovaciho mista pro toto vozidlo nekam na kraj ke zdi aby zavazelo co nejmene. Kazdej trochu ustoupi a situace se vyresit urcite da.
Ale to, ze jsou lidi povahou debilove, dokazuji zde komentare, ktere jsou plne reseni zpusobem naschvalu. Mnozi tu vymysli jak dotycnemu zablokovat auto a jak eskalovat problem. Tak s takovou se zadnej problem nikdy nevyresil. Presne proto se v tom SVJ nemuzou dohodnout, protoze tam bydli podobni blbouni jako tady pisou s tema naschvalama.
Jak slusne delat osvetu?
"Chutnalo vám?"
"nabídnu po jídle kávu? v nabídce máme (vyjmenuje spravné názvy káv a klidně může i přidat popis kolik která obsahuje gramů kávy, množství vody a pripadne mléka). "
Pote si host vybere a zajiste rekne spravny nazev.
Takto se dela osveta a ne ze budu delat z lidi blbce. To si ten nearogantni radoby usmev strcte kam chcete, ale pokud toto reknete hostovi, tak jako majitel restaurace vas vyhodim na minutu. Takto se proste k zakaznikum chovat nikdo nebude.
Navíc důvod, proc se tomu rika vselijak, zpusobily právě servírky, které s prehnanym cukrblikováním s hosty ve snaze ziskat vetsi dysko, protoze jsou prece mile a usmevave, vsemozne komolily nazvy prave zmineneho espressa.
Host si objednal espresso a od servirky slysel, ano takze jedno presíčko, hned to bude.
Takze ted si to mile damy tuhle osvetu strcte do zadku, uvedomte si kam ve spolecnosti patrite a delejte tak at od zakazniku mate dyska, aby jste mely na zaplaceni najmu.
Takto se ke me zachovat obsluha, tak zaplatim, do koruny si necham vratit a odchazim. V dnesni dobe je samozrejmosti patricna recenze.
Jako majitel si takovych recenzi vsimam a pokud by se negativni recenze hromadily, tak budu resit, kdo za to muze a nasledne z toho budou vyvozene dusledky.
cisla nelzou, ale lze ten co si ty cisla vymysli.
Topny faktor v dome kde uvazuju rocni spotrebu 10000Kč rozhodne nebude 2,5. Bude se jednat o novy dum s podlahovkou a tam se topny faktor blizi tomu co uvadi vyrobce.
Ja mam starsi dum s radiatory a mam topny faktor vcetne ohrevu TUV 3,5.
Ale o tom to cele je. Do vypoctu kdyz se dosadi lehce hodnoty jednim smerem a druhe druhym, tak razem vychazi cisla tak jak je potreba v takovem propagacnim a tendencnim clanku mit.
oslnuje to noo , ale porad je horsi neserizenej rozhasenej halogen nez serizena ledka.
Vidim ze proti jede auto a je jedno jake a tak nez vidim pres horizont jeho svetla, tak chytim oci na krajnici a divam a jedu podle krajnice. Tim zajistim fixaci oci, ze mi podvedome neuhnou do svetel a je to v pohode.
Pocitove to oslnuje lidi vic, protoze to taha oci vic, ale jinak svetlomety u novych aut jsou serizene, presvit maji minimalni a neprijde mi to takova katastrofa jak se z toho zacina delat.
S EEt nemam problem. Vsem davam fakturu a idealne chci aby mi platili prevodem na ucet. Platby v hotovosti prijmam nerad. Stejne pak musim jit a penize vlozit na ucet.
Mam problem pouze moralni, ze z nas vlady delaji hnupy. Jedna to zavede na dobrovolnost aby se z EEt za covidu nemohly snadno vycist ztraty podniku a pozadovat kompenzace. Dura to zrusi uplne a pak asi ta co to zavedla, pak dala na dobrovolnost to opet bude zavadet. Je to tak trosku jak u blbecku na dvorecku a to je to co mi vadi.
Pak samozrejme budu rad, kdyz EET bude fungovat nejak nezavisle na fakturacnim programu. Protoze nehodlam znovu menit program, celou skladovou evidenci znovu prepisovat a snazit se exportovat a importovat databazi zakazniku, kontaktu a nejak ukladat historii faktur a nastavovat slevy a kontaktni osoby na firmy jen proto, ze system ktery nyni mam a je zahranicni, tak nebude schopen tak jako minule EEt implementovat vcas, protoze nebudou mit dostatecne informace od vlady, co tedy maji programovat aby to fungovalo.
S EET jsem byl nucen prejit na jiny system, ktery mi nevyhovoval , ale umel pracovat s EEt. Po zavedeni na dobrovolnou bazi Shillerovou jsem se okamzite vratil do puvodniho systemu a nehodlam kvuli EEt znovu system menit. Uz jednou jsem prisel o penize za predplatne a hromadu casu s prepisovanim vseho jiz zmineneho a nyni mam system zaplaceny az do roku 28. Pokud vlada neco chce, tak at to udela kompletne nezavisle a ne ze budu muset resit, ze muj system neumi komunikovat se serverem EET jen proto, ze si vlada neco vymysli a neda dostatecny cas pro implementaci kodu.
Pan pisalek se asi z tech devadesatek jeste neprobral.
Dnes se vse foti a toci aby kdyz by byly pochybnosti, tak byly dukazy o skutecnem stavu. Servisy velice casto tento material posilaji zakaznikum k dispozici aby videli prubeh a stav opravy.
Co ja vnimam jako skutecny problem je fakt, ze ani autorizovane servisy neumi spravne diagnostikovat skutecnou nejejen zavadu, ale i pricinu zavady a slepe meni dily. V drtive vetsine pripadu sw trefi, ale potom jsou tu zakaznici co maji takzvane smulu a tam se meni dil za dilem a zkousi se co by to tak mohlo byt, misto toho aby mechanik zapnul mozek, diagnosticke pristroje a metody a zacal skutecne odvadet svoji praci. V takovemto pripade je odvolatelnost na zbytecne vymenene dily defakto nemozna a zakaznici zaplati desetitisice za opravy, ktere neresi jejich problem na vozidle.
Ale to co se popisuje v clanku, tak to je jen snuzka blabolu co nema realne na nic vliv. A pokud se autorovi clanku jeho znami mechanici s takovejma praktikama sveruji, tak by se mel zamyslet nad tim s jakejma hajzlama se styka.
tady se asi pekarrna a jeji majitel nekomu hodne znelibil a stal se pro nej nezlikvidovatelnou konkurenci, tak se pristupuje na ostrejsi kalibr.
Pokracovat bude zakleknuti financakem a dalsi podobne praktiky zname z minulosti.
Fotky jsou vyzvetsovane to je evidentni, ze je tam nekde ve starem baraku plesniva zed? no a ve kterem neni?
Pripad takoveto pekarnicky a hned na titulku na seznamu? jak jsem psal... asi nekomu tato pekarna hodne vadi.
Prijeli do Syrie, tak jim jasne ukazali, ze se budou chovat podle jejich pravidel bez vyjimky. Jen evropske staty si nechaji kalet na hlavu a dovoluji tady multikulti vyznavani vselicjakeho bordelu misto toho aby vsem privandrovalcum bylo jasne ukazano, ze jsou v nasi zemi a bude se tu dodrzovat nase kultura.
Tak tady to mate to dobroserstvi a slunickovani se vsi paradou jasne ukazanou. Nazdar.
no je smutne, ze zde mame verejnopravni media a ta nejsou schopna informovat obcany o moznosti vyrizovani urcitych formalit online. Hlavne , ze se budou zvedat poplatky. Sluzba pro lidi ale zcela mimo. Misto toho se nataci a nasledne vysilaji kraviny kde ukazkou naproste pomatenosti je pohadka tri pryncezny (zamerne s Y).
Takze nejen ze informovanost pro lidi nulova, jeste se penize vyhazuji na takovehle nesmyslne pociny.
A to ze je mozne udelat informacni blok jasne predvedl Bures kdyz promoval EET a praskacskou lotynku. Takze at mi netvrdi, ze to nejde. Tam najednou kazdej druhej duchodce umel s online aplikaci a nebyl to problem...
pasivni antiradar pouzivam, je to super vec.
Nikterak zasadne rychlost neprekracuju, ale vyhovuje mi, ze muzu jezdit defakto bez stresu a venovat se provozu.
Nemusim u cedule obce dupat na brzdu a razantne menit rychlost. Pred ceduli sundam nohu z plynu, necham to dobublat na 50 a ikdyz to uplne neodhadnu a u cedule mam treba 60, tak vim, ze tam neni nesmyslne mereni a nemusim tak tu rychlost resit. Takze je moje jizda plynulejsi, bezpecnejsi, ekologictejsi a predvidatelnejsi.
Antiradar mi pomaha jezdit bezpecneji.
Snizuje moji unavu (nemusim plytvat svoji energii na neustale sledovani rychlosti), snizuje opotrebeni brzd (nemusim razovite a nepredvidatelne menit rychlost, jen proto, ze se nekde objevi snizeni rychlosti), zlepsuje moje venovani se skutecnemu provozu a ne jen tupe sledovani rychlomeru a muzu tak realne a adekvatne reagovat na situaci. S antiradarem jsem vice v klidu a bez stresu, ze za nesmyslnou kravinu dostanu pokutu.
antiradar do kazde rodiny, dokud policie a obce budou mit mereni rychlosti a pokutovani jen jako vydelecny byznys pro jejich kapsu a kasu.
Zajizdeni je sice pekna vec, ale je to uplne k nicemu, protoze auta se prepravuji na kamionech a na ty kamiony s nima musi nekdo najet. A najizdi na ne kamionak, kterej to neumi a hlavne nechce skrabnout nove auto. Takze te nove spojce da takove karate, ze nejake zajizdeni od zakaznika (stastneho noveho majitele) je zcela mimo a nema na nic vliv.
Konkretne skoda si na tuto problematiku delala expertyzu a zjistili presne tento problem, proc se jim zanovni auta s minimalnim najezdem vraci k reklamacim s odpalenou spojkou.
riziko povolani.
trest je trestem velice mirnym a nechapu komentare ktere tady z ridice delaji nevinneho.
Jak by vam bylo, kdyz by ten chodec byl vas otec? Takze by jste ridice vnimali jako chudacka?
Toto povolani proste sebou nese sva rizika. Jestli za toto riziko je dostatecny plat je vec jina, ale nikdo nikoho nenuti tuto praci vykonavat. Take jsem delal odpovednou praci, kde jsem byl jendou nohou v hrobe a druhou v kriminale. Po par letech jsem to zhodnotil, ze za ty penize mi takove riziko nestoji a sel jsem delat jinou praci. Tuto volbu ma kazdy.
Ridic udelal chybu a sam ji jako chlap priznava, jen media z toho zase delaji senzaci a hon na nevinneho beranka. Nejvetsim trestem je pro ridice to, ze na dosmrti bude zit s tim ze jeho chybou zavinil smrt jineho cloveka.
uz ted mi volaji zakaznici a chteji vyuzit moje sluzby do konce roku. Kdyz jim reknu, ze mam jiz kalendar plny a bohuzel to letos nezvladnu a at si zavolaji v druhe polovine ledna, tak jejich prvni otazka je, jestli budu od noveho roku kvuli vyssim odvodum zdrazovat.
Samozrejme, ze budu. A hned v zapeti prijde otazka, jestli kdyz to resi ted, tak jestli i oni budou mit vyssi cenu. Samozrejme ze budete.
Ale muzete byt v klidu. V pausalu se mi zvedne zaloha o cca 1200Kč, coz neni tak strasne. Mesicne mam v prumeru cca 30 zakazek.
Takze kdyz kazdou zakazku zdrazim o 50kč tak uz jsem 300Kč v plusu a kdyz to zdrazim o 100Kč tak to porad zakaznik bezproblemu unese a kdyz o 200Kč tak to vetsina z nich taky prechrousta (holt si odpusti 4 piva a nebo dve krabicky cigaret) a vysledek je ten, ze diky medialni masirce ktera probiha a kde je popisovano jak si zivnostnici brutalne priplati tak muzu s povedomim zakazniku legitimne zdrazit a nikdo v podstate ani neskytne. Za to bych chtel mediim velice podekovat. No a kdyz to vezmu 30*200=6000 minus 1200, tak jsem v plusu 4800Kč. Je pravdepodobne, ze cenu zvednu jeste vice, ale to az propocitam kolik bude stat vytapeni, najem a dalsi polozky.
Nejvice na tom bude bity zakaznik, ktery bude chtit drobnejsi zakazku. Jemu se cena zvedne nejvice. Nyni moje sluzba zacina na 700Kč a od noveho roku ocekavam ze to bude startovat nekde mezi 900-1100Kč , ale uz ted vim, ze mene jak 900Kč to nebude.
Jo zamestnanci porad krici aby OSVC platili na odvodech to stejne co oni a nedochazi jim, ze si rezou vetev sami pod sebou. No ja s tim problem nemam :)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
od nehody neujel, ale odjel.
Nejedna se o skodu na majetku treti osoby, nebyl nikdo zranen a nedoslo ke skode vetsi nez zakon stanovuje a ucastnik sam zjevne odjet mohl a tudiz pomoc nepotreboval.
Tudiz nema ani povinnost srazku zvere hlasit na policii. Takze nikdo neujižděl ,ale zcela normalne a legalne bez jakehokoli poruseni zakona proste odjel z mista srazky zvere.
Takze tady z toho zas nedelejte senzaci.
1 odpověď