"Už s ohledem na to, že sebepečlivější nadšenec asi nedisponuje miliardovým rozpočtem (a zkušenostmi) automobilky na ladění podvozku, brzd, řídicí jednotky a dalších systémů vozidla. "
Tohle už je hodně otřepaná a mockrát skutečnými odborníky vyvrácená prázdná fráze. Dokonce i automobilky sami dávají jasně najevo, že jsou na světě mnohem lepší výrobci podvozků než jsou oni sami, třeba takové Porsche nabo Audi na své skvosty montuji sportovní podvozky jiných výrobců a ještě se tím chlubí a to mluví samo za sebe. Takže ty žvásty o miliardách na kontech a stovkách těch nejlepších inženýrů si můžete nechat od cesty. Kdo se opravdu zajímá a má zkušenosti s laděním aut ví a ti co neví otom jen blbě píší.
Třeba jako o hospodských povidačkách o nespolehlivosti dvojkové fábie RS. Nebyli jste to náhodou vy, novináři, kdo tohle auto strhal do základu a radil každému aby se mu kvůli jeho nepovedenému motoru a kombinaci přeplňování obloukem vyhnul? Tak si nyní odpusťte ty žvásty o hospodských povídačkách, protože jste to byli vy kdo je začal šířit.
Na třech svých autech jsem měl vždy jiný podvozek a na dvou svých autech i jiné brzdy a stabilizátory i uložení náprav a vždy to byla změna k lepšímu. Na svém posledním autě se chystám dělat ještě rozsáhlejší změny a už nyní vím, že to bude opět změna k lepšímu oproti serii. Ono totiž ti vaši inženýři dělají jen to, co jim finanční oddělení dovolí a doby kdy automobilkám vládli lidé jako Ferdinand Piech jsou dávno pryč a dnes musí vyrábět auta co zvládnou řídit i ti, co se nikdy řídit nenaučí.
Snese se tu vlna kritiky na to, že Yokohama není a nikdy nebyla prémiová značka, že jejich gumy zase tak dobré nejsou a tak to smažete a ten nesmysl vydáte znovu. V co doufáte, že nyní vám to všichni sežerou a poběží si koupit průměrné pneumatiky Yokohama? Moje zkušenost hovoří jasně na suchu dobrý na mokru životu nebezpečné, tím pro mě tato značka skončila. Na gumách a brzdách se nešetří.
Copak, že by se ukázalo že to k ničemu není?
Němci také zákazali vjezd dieselových aut do center měst a situace se nijak nezlepšila, spíše naopak.
Za mě je cestování přes Rakousko noční můra, neustálé změny rychlosti, takže jen přidáváte, brzdíte, zase přidáváte a zase brzdíte a čumíte víc na tachometr jak před sebe. Nejlepší bylo jet pořád stovkou a byl klid.
Zlatá Itálie.
Ten kdo zná skutečnou historii naší země a hlavně to kdo koho a kdy osvobodil ví jak to bylo a není třeba se rozčilovat nad hloupými egoistickými politiky. Konečně Plzeňané by mohli vyprávět kdo je sovobodil a kdy a proč nepokračovali dále.
Konečně za to osvobození Rudou armádou jsme nakonec draze zaplatili. A komunističtí soudruzi tu mohou štěkat jak chtějí, pravda se totiž nikomu nelíbí, obzvláště né lhářům.
Zda se že soudnictví je v totálním rozkladu, protože naší drazí přeplacení soudci nám jasně dávají najevo, že si mohou dělat co chtějí a spravedlnost je to poslední co je zajímá. Podmínky rozdávají za znásilnění dětí, za těžké ublížení na zdraví, za vraždu a do kriminálu posílají hlavně za pěstování konopí. Ani řízení pod vlivem drog bez řidičského oprávnění není takový zločin jako tři kytky marihuany na vlastní zahrádce.
Jeden aby přemýšlel dát se na dráhu zločinu, protože po zbytek života ho v této zemi čekají už jen samé výhody a sociální jistoty.
37
Sledujících
0
Sleduje
37
Sledujících
0
Sleduje
Já myslím, že už je dávno rozhodnuto, tohle je vždy jen povinné divadlo kolem.