Jó rozežraný tenhle dvoulitr skutečně je, ale je kultivovaný a má slušný zátah, takže člověk mu ten apetit i odpustí. Já mám to štěstí, že mám jeho poslední generaci ještě s duálním vstřikováním, jen bohužel i s filtrem pevných částic, takže až čas ukáže jak skutečně drahý na provoz tento motor bude. Ovšem abych mu nekřivdil, tak podle počítače dokáže jezdit i kolem 7 litrů, když se člověk snaží, škoda jen že počítač kecá a realita je o litr vyšší, podle tankování.
Kdo měl tu možnost svézt se s moderním tříválcem a moderním čtyřválcem, tak má zcela jasno co hraje prim a který z motorů je reálně úspornější. Konečně stačí porovnat 1.0 TSI a 1.5 TSI od VW a vše hraje ve prospěch čtyř válců. A co teprve takový 2.0 TSI tam už je spotřeba vyšší, ale objem ničím nenahradíš. A pro mne jako řidiče petrolheada je výkon a kultivovanost chodu motoru víc než údajná papírová spotřeba dosažena v laboratorních podmínkách.
36
Sledujících
0
Sleduje
36
Sledujících
0
Sleduje
Zákony na to sice máme, ale policie u nás na ně těžce prdí, protože u nás ve městě se parkuje v křižovatkách o sto šest a nikomu to žíly netrhá. To že do křižovatky vjíždíte naslepo je pouze váš problém.