Chápu obchodní řetězce, ale ... Mají dobře placené experty přesně na tuto problematiku. Vše, co na zákazníka líčí je již ale hodně staré. Nic nového. V tom případě je nepotřebují a ušetří na jejich mzdách pro ty, kteří si to opravdu zaslouží, prodavače. Dobrý nápad, což? 😉 Podle mé osobní zkušenosti oni totiž většinou ani sami zaměstnanci vůbec netuší, kde je zboží, které hledáte a zeptáte se jich.
Nu, nevím. Mě by to hodně ranilo. Jen to čtu a je mi z toho smutno. Chápu ale obě strany. Tak to chodí. Pořád se mluví a píše o tom, co všechno může ranit naše potomky. Člověk aby měl příručku, jako pro piloty nebo astronauty, aby v každé situaci věděl, jak se zachovat a co udělat, aby to bylo správné a dítěti to neublížilo a netraumatizovalo ho to do dalšího života. Nikde se ale nezmiňují opačná situace.
A k tomu, co uvádíte v tom Vašem "úžasném" nadpisu, jste přišla úplně sama nebo Vám s tím snad ještě někdo pomáhal? Proč o panu Brodském takto neuctivě píšete?! A ve které jiné zemi jste si "škrtla" nebo si "škrtáte" Vy, kromě tvguru.cz? Ať víme, kde si přečíst něco vskutku "kvalitního" autorko článku?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ať si každý zařídí byt podle sebe, aby se mu v něm dobře a příjemně žilo.
Nemám ráda články tohoto typu, kde kdosi, píše cosi, o trapnosti a podobně, týkající se jakéhokoli tématu. Bytem počínaje, věkem a vizáží člověka konče.