To se nedá pochopit - odložit 2 děti do dětského domova. Spousta žen má velké problémy, vc. finančních, ale málokterá by se kvůli svým problémům vzdala svého dítěte. Paní je sice upravená, ale divím se jí velmi, že se vůbec chce veřejně prezentovat. Její vysvětlení, ani obhajobu od jejich děti, rozhodně slyšet nechci!
Škoda pro ženy. 🙂Charismatický muž, vynikající herec s hlubokým a až plachým pohledem.
Každopádně inteligentní herec, který si touhu po single životě uvědomuje, přiznává a nemá zapotřebí okázale se ukazovat na veřejnosti s různými atraktivními, mladými ženami a snažit se na sebe takto upoutávat pozornost.
Seriál je úžasný. Zaujme jak dějem, tak opravdu vynikajícími hereckými výkony. David Švehlík podává opet excelentní a přesvědčivý výkon.Vcelku známá tragická událost je ztvárněná pozvolným seznamováním jak s prostředím, tak s dobou, ve které se vše událo, ale hlavně bližším a hlubším poznáváním jednotlivých postav. Serial je natočen napínavě a poutavě vynikající režisérkou Terezou Kopáčovou a i to je záruka toho, že se od obrazovky jen tak neodtrhnete.
Absolutní souhlas. Lucie se mně zdála také často z neznámého důvodu porotou podhodnocována. Oskar tancoval nádherně, má ohromný talent, byl kvalitou o něco výše oproti ostatním soutěžícím a byl jasným favoritem na vítězství, kterého také spravedlivé dosáhl. Ale euforické výlevy paní Tatiany byly nějak přes míru a je pravda, že že začátku jsem je brala a připadaly mně i vtipné, ale postupem času, kdy ódy ještě gradovaly, mně začaly silně vadit.
Oskar je opravdu talent a tanečně byl opravdu téměř dokonalý. Jediný tanec, který mě na rozdíl od druhých neuchvátil byl právě free style, jednak z důvodu zmíněném ve článku a také byl hrozně cíleně zaměřený na zapůsobení na city ( tanec jako pocta a vzpomínka na tatínka). Tady mně přišel dokonalý, originální a krásně zatancovany volný tanec Lucky Vondráčkové. Marta me nadchla pozitivní energií, nadšením z tance a skvělými výkony, kterými to dotahovala k výkonům Oskara.
V každé řadě taneční soutěže Star Dance jsem paní Tatianu obdivovala za její přísné, ale obvykle objektivní hodnocení a za její vtipné poznámky. Letos tam bohužel tu objektivitu často nenacházím. A tím, že je nás takových obrovská spousta a všichni se shodujeme na jednom tanečním páru, který paní Tatiana naprosto zvýhodňuje, asi na tom něco je. Není to absolutně nic proti tanecnimu páru jako takovému, jsou snaživí, často jsou jejich tance výborné, ale jenom zkrátka ne vždy. A je to potom obrovský kontrast proti jiným párům, které se hodnotí opravdu podle kvality tance a strhávají se jim body za technické chyby. Respekt a obdiv i určitou benevolenci si tento pár určitě zaslouží, ale bylo by dobré vše vybalancovat na únosnou míru.
Na film jsem se těšila, ale obrovské zklamání. Nezáživný, vlekly dej, zobrazující hudebního skladatele pomalu jako sexuálního maniaka a jeho druhou manželku Betty jako nevěrnici, která se nakonec Smetanovi obětovala a v nemoci o něj pečovala. Divák se vlastně nedozvěděl nic zajímavého, ani poučného, pouze to, že byl skladatel fascinován hudbou a ženami. Co vím, dochovaly se pouze dopisy mezi Eliskou Krasnohorskou a Smetanou a složila pro něj libreta. Že by se na ni vrhal jako nějaký obhroublý náruživec, to asi sotva. Film byl ztvárněný tak, aby byl poplatný současné době, místo aby vzdal hold vynikajícímu skladateli k jeho výročí. Asi jako většina diváků jsem čekala, že alespoň zazní úryvky z jeho významných děl.
Dětem se musí určit nějaká pravidla a hranice, bez důsledně rodičovské výchovy podle mě dítě nedospěje ve slušného mladého člověka s úctou ke starším, se schopností tolerance k druhým, s určitým respektem k autoritám. Tito mladí budou mít možná nad míru sebevědomí, ale nebudou znát zásady slušného chování. Vrestici a pobíhající děti v cukrárnách, otravující ostatní hosty, ale maminky je ani nenapomenou. Děti, které se ve škole nedokáží soustředit, vyhrožují učitelkam, šikanují slabší spolužáky. Mimo jiné; na tom by si vyspělá společnost měla zakládat - že má nejen vzdělané, ale i sociálně a morálně uvědomělé mladé lidi, kteří respektují názory ostatních, mají na ostatní ohledy a jsou schopni nějakého citu a empatie k druhým.
S valnou většinou tohoto článku musím souhlasit. Pořad je sice i zábavný, ale i taneční a porota má objektivně hodnotit tanec soutěžních párů. A to se opravdu v druhém večeru nedělo. To, že v porotě letos chybí pan Chlopčík se v první vlně komentářů diváků obrátilo proti panu Tománkovi, který ho jakoby nahradil. Pan Chlopčík většíně diváků velmi chybí a myslím, že nejenom jim. Slibovala jsem si hodně od vtipné a přísné, leč spravedlivě hodnotící paní Tatiany. Ovšem v druhém večeru jsem její vůbec hodnocení nechápala - 9 bodů za nepovedený tanec Chilli? Chilli nemohla za smůlu, která se páru přihodila, a tak bych určitě nebyla pro nějaké výrazné srážení bodového hodnocení. Ale takto je nadhodnotit není vůbec vůči ostatním párům spravedlivé. To by příští kolo mohla Chilli - nebo kdokoliv jiný - upadnout a dostala by 10 bodů za nešťastnou náhodu? Ale ani další hodnocení nebylo nejobjektivnější - dát stejný počet bodu Janě Paulové jako Martě Dacingerové nebo Oskarovi Hesovi? Paní Paulová je úžasná, pohyblivá, velmi snaživá, ale z jejího projevu bylo jasné, že ani ona same nebyla se svojí sambou spokojená. Velmi podobně bohužel hodnotil Richard Genzer. Takže ve finále mně připadal tento večer absolutně nejlépe a nejobjektivněji hodnotící porotce právě pan Tománek.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vynikající herec, sympatický a určitě inteligentní a citlivý. Proto je pochopitelné, že se i díky této hektické a až agresivní době raději úplně stáhl do ústraní a uzavřel se jak médiím, tak i širší společnosti.