V očekávání dalších represí, plateb, schvalovacích kliček a jiných „vychytávek“ vůči majitelům těchto (nebo dokonce všech?) nařizovaných „vymožeností“ přece nemohu připustit, aby mi někdo poručil pořídit/instalovat NA SVÉ NEMOVITOSTI něco, co tam nechci. Vidím další náznak, že EU už nebere ohled na nedotknutelnost soukromého majetku. Je to návrat ke komunismu??? – prosím o vyjádření právníky. V jiných článcích na Seznamu se píše, jaký zmatek v síti dělají malé svítifoukací zdroje, a tady je vševládci hodlají plošně nařizovat. Mají oni nějaký papír na své moudré hlavy?? Jen pro informaci – já rozhodně nejsem proti novinkám, zvláště pokud jsou přínosem k ekologii jako právě OZE, ovšem jen když jsou použity rozumně a s respektem k fyzikálním i společenským zákonům.
Na ČD zůstávají kromě části výdělečných tahů ve velké míře i místní trati, na které se ostatní konkurenti ČD nehrnou, protože jim zřejmě jde jen o ty lukrativní a tam nabídku ČD cenově podrazí. A Černý Petr zůstane na ČD, pokud se trať zrušit nedá. Rozumné(!) zvýšení by mi tolik nevadilo, pokud by ve vlacích
Je to všem jen můj laický pohled a nechám se poučit znalejšími
Napadá mě poměrně hrozivý scénář, kdy si v podobném paneláku dá dejme tomu 20 či dokonce 30 majitelů „předpisově“/?/ své elektrokoloběžky do sklepních prostor, místo aby je brali domů. Pak jedna z nich náhodou zahoří nebo vybuchne a iniciuje k tomu i další. Je sklep a posléze i konstrukce nad ním odolná?. Mohlo by to například ztížit evakuaci dolním východem, případně ohrozit statiku celé budovy. Ptám se zejména odborníků HZS, statiků a také zástupců pojišťoven.
Pořád mluvíme o dekarbonizaci, uhlíkové stopě apod. Uvědomuje si někdo „tam nahoře“, že ty citované biliony korun se, místo postupného logického vývoje, budou po tomto sporném rozhodnutí muset proinvestovat ve velmi krátké době. To ale znamená další, časově velmi koncentrovanou těžbu surovin (v Evropě spíše jen dovoz), transporty hmot i lidí, spotřebu energie na výrobu a instalace (pak údržbu) nových, většinou náročných a někdy dokonce málo ověřených technologií, i na nezbytnou likvidaci některých starých, dosud funkčních systémů i výrobních/dopravních prostředků. Myslím, že právě toto bude ten naprosto nejhorší zásah do klimatu od vzniku průmyslové revoluce. Ale nechám si poradit od odborníků
U nás požadujeme po turistech, kteří přiváží peníze, ctění naší kultury a tradic jen občas a někde, ale vůbec to nechceme po různých přivandrovalcích, kteří k nám - alespoň zčásti - přijeli s cílem peníze získat. Těm naopak tolerujeme rušení klidu, hrubé chování na veřejných místech, vůči občanům a úředníkům, ale i prosazování kultur a pravidel jim vlastních, se západní kulturou často až neslučitelných. Jsou tedy představitelé na Bali extrémisté nebo populisté? Tento článek nijak nehodnotí, jestli je to tam správně nebo špatně, prosím tedy o posouzení publikem. Podle mne to tam chtějí dělat dobře.
Polypropylén (PP), z něhož se dnes většina komponentů pro běžné beztlaké odpady (do tlaku 5 m vodního sloupce) vyrábí, snáší bez problémů vodu o teplotě 98°C trvale, chvilkově i více, pokud je ovšem DOBŘE instalován (při volné instalaci v prostoru např. vyžaduje pro vyšší teploty menší vzdálenost podpěr - jsou na to tabulky). Prodává se u nás nejméně 25 let, spíše více, jsou to tzv. HT /High temperature/ systémy. Čištění horkou vodou polypropylénu vůbec nevadí! V článku popsaný problém může vzniknout jen majitelům starých, případně neodborných instalací nebo šetřílkům, kteří někde ještě vyštrachali a použili tvarovku z PVC (Novodur). PVC má totiž maximální provozní teplotu jen do 60°C, spíše ovšem krátkodobě.
A není to kromě kasírování řidičů také skrytá taktická příprava, řízená výrobci aut, aby třeba za šest let nevyšlo najevo, že je to najednou akutní, protože nové vozy (tj. nedávno vyrobené, např loni) vykazují skokově opravdu nízkou kvalitu??? (už dnes čteme, že i nové vozy mohou mít problémy s emisemi) Velmi rád bych se pletl, ani nechci být příliš pesimistický ale .....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Obsloužit tlačítka se naučí téměř každý, i technicky méně nadaný člověk. S „programováním“ na obrazovce, občas i ve stresových situacích, mohou mít někteří jedinci problém, zvláště ti, kteří jinak využívají jen základní funkce svého mobilu a počítač doma z různých důvodů nemají. Nevím, jestli se to už v autoškolách nějak zohlednilo nebo ne