Jediný skutečný emko byla M3 E30.Ty další včetně M5 byly už dost těžkopádný a taky "neohrabaný."Výkon byl vždy parádní a těch 507 koní v tom desetiválci úžasnej,ale jízdní vlastnosti už nebyly ono.Přesto jsou pro mně všechna emka s motorem bez turb špička.A náklady na opravy nejsou úplně katastrofální.Osobně bych bral M5 E61 právě kvůli tomu desetiválci a že jen znalec pozná,že je to hodně rychlej baworák.Mluvím jen za sebe.
Králi,vy za jidášskej groš napíšete cokoliv.To socialistický školství zázrak nebyl,ale bylo kupodivu míň zpolitizovaný než dneska.Když jsem probíral se synem absolventem učebního oboru s maturitou strojního zaměření já,coby absolvent SPŠ strojní,tak i on uznal,že toho o strojařině vím víc jak on. Věkový rozdíl víc jak čtvrt století.Oba jsme se učili zhruba se stejným nasazením.V prvý řadě záleží na učitelích.A že se v týhle době děckám nevtloukaj do hlavy různý nesmysly,že jsou desítky různejch pohlaví,že USA je náš nejlepší přítel?Nadávám na komunisty dodnes,ale podle mýho bylo školství za bolševika lepší.Zejména na středoškolský kantory vzpomínám v dobrým,protože přes můj ostenativní nezájem do mně dostali hodně vědomostí,z kterejch žiju dodnes.A vážím si dobrejch kantorů i dneska,protože učit dnešní děti je o rozum.Mluvím pouze za sebe.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Kde je jméno řidiče a jeho kompletní popis?Když to šlo u pana Turka,tak proč ne u toho Němce?