Mám podobnou zkušenost, jen s dobrým koncem. Jeli jsme se s manželkou před loňskými Vánoci podívat na vánoční trhy do Vídně. Vinětu žena koupila online na portále a nevšimla si, že platnost zadala až od následujícího dne (šlo o desetidenní vinětu, protože jsme ve Vídni přespali a nestihli bychom návrat do 24 hod). Následoval podobný dopis s náhradním plněním 120 €. Řekli jme si, naše blbost, příště si dáme větší pozor a pokutu uhradili. Jaké však bylo naše překvapení, když zhruba po týdnu se peníze vrátily zpět na účet (ponížené o pár stovek, zřejmě manipulačního poplatku).
Jiná země, jiné mravy.
Mám TČ vzduch voda instalované v roce 2024. Stálo v té době “závratných” 120 tis Kč. Kromě banální poruchy čidla průtoku jede bez poruch. Mimo nějaké úspory z provozu jsem uspořil ještě na tarifu d56 i na ostatní spotřebu a to ji používám i v létě na klimatizaci. Žádný pravidelný servis jsem nikdy nepotřeboval, venkovní jednotku si občas vyčistím sám.
Jestli to dává smysl si ale musí spočíst každý sám, a nespoléhat se pouze na reklamu. Zlevněné zboží z letáku Kauflandu si taky koupíte jen podle vlastního rozmyslu!!!
Mému tátovi bude 89 let a stále řídí. Sice už jen do Kauflandu, na chalupu a v příměstském provozu na vesnici k nám, ale pořád snesitelně. Lékařka mu vystavila “souhlas” na další dva roky a vypadá to, že o tom moc nepřemýšlela. To, že už nikam jinam netrefí moc nevadí, máma (84 let), jako spolujezdec s navigací v ruce, mu ztracenou schopnost orientace plně nahradí.
Co na to říct?
Každý jsme jiný.😀
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na frontu s nimi!!!