Pokud nejsou schopny konat orgány činné v trestním řízení, může konat aspoň občanská společnost. Dostál by měl při každé příležitost tady u nás pocítit, co si o něm lidé myslí a za co ho považují. Na každém mítingu, na každém setkání s občany by se mu mělo vmést do ksichtu, že ho jeho spoluobčané považují za obyčejnou krysu, která má chodit už jen kanálama.
Rajchl prý s paní Šimůnkovou čile komunikoval pomocí zpráv, jak se sám chlubí. Možná by se některé nejasnosti vyjasnily, kdyby tuto komunikaci předal policii. Udělá to sám? Bude ji mít ještě uloženou, když ho policie vyzve k jejímu vydání? A bude to sedět s komunikací zaznamenanou v telefonu paní Šimůnkové?
Jedna sebevražda se v médiích propírá už několik dní a ještě se propírat bude. Že za těch několik dní skončilo dalších asi deset až dvacet jiných lidí sebevraždou nikoho nezajímá. Každý den se sice dobrovolně zabijí v průměru tři lidi, ale paní Šimůnková má díky smrti své dcery při útoku na fakultě zvláštní privilegium být propírána ze všech možných stran. O jednom sebevrahovi z asi tisíc dvou set jen za tento rok budeme vědět všechno. O těch ostatních nás nezajímá nic. Taková jsou média, takoví jsme my.
Pro úplný obrázek o tomto pánovi je dobré vědět ještě některé další skutečnosti. Například to, že se tři volební období po sobě, v letech 2014, 2018 a 2022 pokoušel bez úspěchu dostat do obecního zastupitelstva v Miroslavi, kde kandidoval za ČSSD. Z toho nejspíš vychází jeho urputnost prosadit se v politice. Nejspíš aby místním dokázal, že na to má, a že udělali chybu, že ho doma nezvolili. Další zajímavou skutečností je, že Sterzik založil spolek Družina pánů z Miroslavi z.s., kterému předsedá. V tomto spolku si pánové hrají na rytíře a pořádají různé ukázky historických soubojů. Mám za to, že s tím je spojena určitá jeho militantnost, která prosakuje z jeho článků. Přestože pan Sterzik opakovaně kritizoval neziskovky, tak mu nijak nevadilo brát od obce Miroslav dotace na provozování tohoto svého spolku historickch bojovníků. Kromě tohoto spolku založil taky spolek Institut českého venkova z.s., přes který se nechává financovat od svých internetových fanoušků.
Tím určitě milion hlasů nezachrání. Svobodní mají v průzkumech něco mezi jedním a dvěma procenty. Trikolora a PRO se většinou v průzkumu ani nedostanou do výsledků, mají pod jedno procento. Tohle seskupení může spojením získat nějakých sto padesát tisíc hlasů navíc. Což je ale na druhou stranu pár mandátů navíc, takže to jsou i peníze pro tohle seskupení navíc ze státní kasy. A to je podle mě hlavním cílem. Vytáhnout za výsledek víc peněz. Ty malé strany by samy na žádné peníze nedosáhly, ale takhle pohromadě ty finance vylepší.
Evropa zbrojí právě proto, aby to v Moskvě vyvolalo znepokojení. Takže pokud ho to opravdu vyvolává, tak už začíná být naplňován jeho cíl a to se o tom zatím jenom mluví. Rusko nemá šanci Evropu uzbrojit, pokud se k tomu Evropa opravdu rozhodne. Rusko je ve srovnání s Evropou ekonomický trpaslík. To znepokojení je přibližně maximum toho, co proti tomu může dělat. Mělo by se stáhnout zpátky do svých oficiálně uznaných hranic, omluvit se světu za ten bordel co napáchalo, zaplatit všechny škody a prosit o obnovení obchodních vztahů.
Ten článek správně popisuje jeden z problémů našeho školství. A opravdu nejde o to, jestli budeme vysvětlovat pojem endemit na prvním nebo druhém stupni. Problém je v tom, že naše školství je zahleděno na pojmy a ne na jejich obsah. On je rozdíl mezi tím, když se děti učí memorovat význam pojmu "endemit" a tím, když jim někdo vysvětlí, že tahleta rostlinka roste přirozeně jenom tady a tomu se říká endemit. A netrvá se na znalosti toho pojmu samotného, ale na znalosti toho, že některé druhy se někde vyskytují přirozeně a jinde ne. On ten rozdílný přístup nemusí být na první pohled úplně zřejmý, ale pro děti je to přesně ten rozdíl mezi odporem ke škole a láskou k ní. Děti přece neučíme proto, aby uměly vysvětlovat co znamená jaký pojem, ale aby chápaly podstatu co je za těmi pojmy ukryta. Ty pojmy jsme si vymysleli kvůli něčemu a to něco je třeba učit. Pojem je jen nástrojem jazyka a nemá být cílem vzdělávání. Stejně jako se děti neučí proto, aby domů nosily v bílém sešitku co nejnižší čísla. Učí se proto, aby domů nosily něco nového ve své hlavě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Až padne putinův režim, tak tihle proruští náckové ztichnou. Je třeba dělat maximum pro to, aby putin skončil.