Naprosto fenomenální kus auta.
Stefan Bellof dlouho držel s 962 rekord na Nordschleife, který trvalo překonat mnoho mnoho let. Bylo to tuším při 24h závodu, nejrychlejší Bellofovo kolo bylo asi o 15 sekund na kolo rychlejší než nejbližší soupeř. Další závodnická legenda Hans Struck prohlásil, že za svůj dlouhý závodnický život neměl čest řídit lepší vůz. 956 i 962 byly tak skvěle vybalancovaná a lehká auta, že podle jeho slov byla jedna radost s nimi závodit a na tehdejší turbené kopavé motory byl vůz i velmi řidičsky přívětivý.
Sláva skupině C.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Autor by měl změnit nadpis ne jak řadí závodní jezdci, ale důchodci. Každý závodník ví, že při prodražování se musí mezi stupni prošlápnout plyn podle citu. aby se otáčky motoru dostaly na vyšší ještě předtím, než se pustí spojka. Tím pádem není nutné nechat spojku prokluzovat, ale lze prakticky pustit spojku tvrdě na hulváta bez škubnutí. Ale to stejně 90% lidí co čteme tenhle článek ví..
A jestli autor říká, že je NUTNÉ mít plně synchronizovanou převodovku a jinak to prostě NEJDE, tak jak asi řádí ty borci s veteránama hmm??
1 odpověď