Nepociťuji, že by na vojně nebyla šikana, samozřejmě se to občas projevilo, ale já měl štěstí, že jsem byl na vojně, kde ještě veleli důstojníci co prošli válkou. Ti to nesnášeli a při zjištění viníka trestali. Nevím ani o tom, že bychom odcházely do civilu jako duševní chudáci. Osobně na to mám dobré vzpomínky i když tam také bylo pár mráčků.
Měl jsem tu možnost těsně před vojnou s ní v roce 1962 jezdit. Údajně se jednalo o vývoz do anglie, která již měla lepší motor (107 Hp a elektro magnetickou redukci na řadící páce.) Oproti V3Sce jezdila o hodně rychleji a i s naloženým uhlím nebyl problém žádný kopec. Ani moc hlučná v kabině nebyly. Jediné co mi kamarád řekl, když jsem byl na dovolence, že v zimě musel vozit v kabině konev na mléko s horkou vodou, aby nenastydl.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud tady čtu příspěvky o špatném rozhodování nákupu a výběru hráčů, musím uznat, že majitel pan Křetínský má jiné zájmy než "nějakou" spartu. Proto také ty nákupy za mnoho nestojí. Další problém opravdu bude v kabině, což je také vidět na hřišti. Chtělo by to trenéra, typu Rady a pod.který by v tom udělal pořádek.
1 odpověď