No sláva, konečně to někoho napadlo. Když jsem před lety jednu srnu trefil, čekali jsme na PČR více než hodinu. Přijeli, dali mi dýchnout (protože co kdyby), začali "vyšetřovat" a zjistili, že stojím asi 50m za hranicí okresu a budu tedy muset počkat na kolegy místně příslušné (další hodina). Myslivci se neukázali, protože den před tím měli "akci" a tak ten "správný" policajt hodil srnu do příkopy s tím, že si ji později někdo vyzvedne. Celková bilance byla několikahodinové zbytečné čekání a dva zbytečné výjezdy DP PČR.
Je zvláštní, že určité nemalé skupině strašně vadí, že neřekla "i", ale tak nějak neřeší demagogii a hloupost jejího oponenta, který pravděpodobně svými výroky (a činy) občas naplňuje podstatu "rozvracení republiky a vlastizrady".
(Vlastizrada je trestný čin podle § 309 trestního zákoníku, který spáchá ten „občan ČR, který ve spojení s cizí mocí (každý stát mimo Českou republiku) nebo s cizím činitelem (osoba, která sice není oprávněna jednat jménem cizího státu, ale má na politické dění v něm významný vliv) spáchá trestný čin rozvracení republiky (§ 310), teroristického útoku (§ 311), teroru (§ 312) nebo sabotáže (§ 314)“.)
Největším problémem EVéček je, že ani výrobci, natož pak lidé, co si je koupí, nejsou schopni a ochotni se o zjevných problémech elektromobility normálně bavit.
Víra v lepší zítřky je sice fajn, ale nesmí to být víra zaslepená, která popírá a v lepším případě silně bagatelizuje ony zjevné nedostatky. Už jen to musí ve všech ostatních, racionálně myslících vyvolat silnou averzi k elektropohonu. Ten nakonec nemusí být až tak špatný, ale ten neskutečný tlak některých politiků a hloupé řeči příznivců a fandů, ten dělá EV medvědí službu. Někdy mi připadá, že lidé, jako Electrodad (chce inspirovat, ale spíše odrazuje) by měli být zbaveni svéprávnosti...
Měl jsem ho v širším výběru, ale díky motoru a ovládání "bez tlačítek" nepostoupil. Jinak je to hezké auto, ale to ovládaní je naprosto šílené... Telefon (tedy pardon, hovorové zařízení) držet nesmím, ale dloubat prstem do displeje pokaždé, když potřebuji změnit nastavení teploty, ventilátor,...to jo, to můžu.
Já bych si nemyslel, že jde primárně o závist. Podle mě jde o obyčejnou lidskou hloupost. Mnoho lidí nechápe jeho/jejich humor a třeba hra České nebe musí být pro určitou skupinu lidí přímo frustrující a naprosto nepochopitelná. Všichni se smějí a oni nechápou čemu - to pak jednoho dokáže naštvat...
Já jsem asi úplně blbej a nějak tomu nerozumím, ale jak to vidím já, tak jedinou rozumnou možností, jak nabíjet auto doma je pracovat v noci a přes den mít auto doma, napíchnuté na FV.
Nabíjet auto večer z baterky FV je prostě 1. hloupost a 2. to stačí na pár km.
Ano, až budu za pár let v důchodu, tak by byl EV asi fajn. Nikam nespěchám, kvůli prostatě stejně musím každou chvíli stát, do obchodu taky můžu až večer, abych naštval všechny ty, co se vrací z práce... Tak asi idylka.
Ale jinak je to nesmysl.
No, já to asi úplně nechápu... To, že elektrický motor má větší účinnost, než spalovací, není nic, co bychom nevěděli. To, že vnější provozní podmínky zásadně ovlivňují "spotřebu" elektrického motoru, to taky není nic nového.
Vůbec tedy netuším, co přesně chtěl autor tímto článkem sdělit. Jediným smysluplným výstupem je, že elektromobil je do města OK, ale na dlouhé trasy s dálničními přesuny, nebo těžkým nákladem se více hodí spalovák.
Proti tomu nelze nic namítat.
Jen bych připomněl, že Česko není jen Praha...
Tvrdit na základě jednoho svezení, že elektromobilita je budoucnost je poněkud "nemoudré", ba přímo naivní a hloupé. Těch problémů k řešení je v souvislosti s EV přece jen kapku hodně: nedostatek bezemisních zdrojů, komplikovaná, nákladná a málo odolná infrastruktura, těžké baterie s malou hustotou energie,...
I samo masové rozšíření EV je obrovským problémem.
Zkrátka EV není a v blízké budoucnosti ani nebude univerzálním řešením.
Jak může někdo, kdo má doma Fabii, "která mu bohatě stačí na vše, co je potřeba" tvrdit, že elektromobilita je budoucnost? Možná se tomu bude autor divit, ale svět nekončí za Prahou a ne všichni najedou ročně pár tisíc kilometrů.
Všichni ti ostatní budou ve valné většině preferovat cokoliv s normálním motorem a nádrží, na kterou najedou 800 km bez ohledu na počasí, naložení auta a jiné "drobné" detaily.
Elektromobilita je fajn, ale určitě nikdy nebude plnohodnotnou náhradou za spalovací motor. Prostě to není technicky možné.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Taky bych si raději vybíral ze široké palety barev. Poslední dobou je to ale bída. Obvykle 6 - 8 variant na nějaký odstín mezi bílou a černou a k tomu jeden odstín červené a lepším případě ještě modrá.
Třeba Renault Austral - nabízí 5 barev, Hyundai Tuscon se rozšoupnul a kromě několika "šedých" nabízí zajímavou oranžovou, Opel Grantland kromě "měděné" zase jen unylá nabídka bílá/černá, šedá, stříbrná a světle modrá metalíza, Peugeot 3008 - světle modrá, a 5 variant na "šedou s odstínem" .
Toyota Corolla Cross - šest stupňů šedé, červená , modrá...
Všechno to jsou auta kolem 1 mega