Řeším stejný problém, navíc potřebuji vyšší posaz a snadné nastupování. Vyřeším to asi krátkým SsangYongem Tivoli, ale dvoukoulkou s Aisinem. U nás prakticky nejsou, takže dovoz z D, ale i tam v rozumné vzdálenosti od hranic jich moc není. Cena ale bude vyšší a spotřeba taky.
Každopádně chci jen auto s klasickým měničem. Žádné CVT nebo roboty nechci.
Z těchto kávovarů bych bral jedině DeLonghi. Nic jiného. Automat této značky mám už přes 15 let a espresso je z něj pořád výborné. Jediná oprava za tu dobu byla repase opotřebovaného mlýnku za 800,-. Před čtyřmi lety jsem k němu pořídil stroj Nivona a už po 3 letech dělal horší espresso než DeLonghi. Tato značka je podle mne i nejlepší na servis. Třeba spařovací jednotka /rozhodující součást kávovaru/ stojí u DeLonghi cca 800, u Nivony 2500,-
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Otec mi vyprávěl, že když pracoval u firmy Rolný, tak tam byl po válce vysílán a jezdil tam na motocyklu Indian, ač nikdy nevlastnil žádný řidičský průkaz. Prostě dostal motorku a jeď...
Pak v r. 1948 Arnošt Rolný o všechno přišel...