Jsem zákazník, který přišel utratit peníze do řetězce. Platím za zboží s jejich marží a nechápu, proč bych ještě měl suplovat pokladní a dělat za ní (jeho) práci a tak řetězcům ještě zvyšovat jejich neúměrné zisky
Všude jinde v západní Evropě není zdaleka tolik radarů tak jako u nás A navíc jsou v drtivé většině předem označeny. A ti co to obhajují jsou většinou placení komentátoři.
Dálniční poplatek se neplatí nejen v Německu ale také v zemích Beneluxu, Velké Británii a ve Španělsku je spousta dálnic je nezpoplatněná a zbývající jsou levné
Dřív jsem láhev zmáčkl a víčko zašrouboval a vyhodil do tříděného odpadu. Dnes už jen z principu víčko odtrhnu a už jej nenašroubuji zpět. Víčka vyhazuji do směsného odpadu.
To je zase článek odborníka. Kliková hřídel pohání písty, nesprávně nasazený řemen může ohnout ventily atd. Člověk, který trochu rozumí motorům, se musí po přečtení tohoto článku za břicho popadat.
Máme jej také doma a je to velký mazel a pohodář. Je velice inteligentní a hlavně čistotný. Moc rád chodí ven, všechno tam hodně zkoumá, ale doma nepohrdne gaučem. Strašně rád se mazlí. To by vydržel celý den.
Toto auto mám již sedm let a neměnil bych za žádné jiné. Při rychlosti 140 až 150 km/h na německých dálnicích mám spotřebu 6 l nafty a ceny náhradních dílů a oprav mohu srovnávat se Škodovkou
Tak udělejte pro kamioňáky dostatek parkovacích míst a ne jenom je bu.erovat. Když nezastaví na povinnou přestávku, tak dostanou tučnou pokutu také. A to stačí přetáhnout o pár minut. Ať si každý toto zkusí než začne jen kritizovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsem zákazník, který přišel utratit peníze do řetězce. Platím za zboží s jejich marží a nechápu, proč bych ještě měl suplovat pokladní a dělat za ní (jeho) práci a tak řetězcům ještě zvyšovat jejich neúměrné zisky