ze svých mezd se pojišťovnám odvádí peníze, za nezaměstnané to platí stát. Pojišťovny si z toho staví paláce a vyplácí miliónové prémie a odstupné v desítkách milionů. Kdyby pojišťovny platily drahé léky musely by šetřit u sebe a to musí každý pochopit že to nejde a že pacient je až na druhém místě, možná na třetím...
Je to podobný jako když se jednalo v Mnichově 29. září 1938 "O nás bez nás" . Teď to vypadá že si Rusko a USA rozdělují nerostné bohatství Ukrajiny. Taky Ukrajinci můžou říkat že jednají o nás bez nás a bez Evropy. Až se největší hráči dohodnou nechají drobky Evropě, jenom nevím proč se nepočítá s Českou republikou ani v jednom jednání.
U spousty nový aut když se vyndá baterie a dá se nabít a vloží zpět tak elektronika ji nepozná a motor nejde nastartovat. A to že sledovat kontrolku dobíjení to jako jak? Znovu moderní auta aby měli co nejmenší emise se alternátor připojí kolem 10V. Proto mají větší kapacitu a jsou lepší odolnější proti podpětí AGM, EFB, EFB+ , než obyč. staré olověné baterie které byly třeba u Fabie 1.
Mám takový pocit že už neumí natočit pěknou pohádku. Pořád natáčí, ale jak se praví že " méně může být i více" , možná stačí natočit jednu pořádnou pohádku na Štědrý večer a není potřeba mít na každý svátek novou pohádku a takovou slátaninu a co dneska večer "Čarovné jablko". Bude to podobný? Přepne se zase na jiný program? Sám doma je klasika, která to jistí.
Mám takový pocit že už neumí natočit pěknou pohádku. Pořád natáčí, ale jak se praví že " méně může být i více" , možná stačí natočit jednu pořádnou pohádku na Štědrý večer a není potřeba mít na každý svátek novou pohádku a takovou slátaninu a co dneska večer "Čarovné jablko". Bude to podobný? Přepne se zase na jiný program? Sám doma je klasika, která to jistí.
Ne mám nic proti naší Škodovce, ale ani ji nebudu vychvalovat do nebe. Ale jak jsem se díval ve světě má policie spoustu ve svém vozovém parku Škodovky. Dřív to byly Oktávie a Yeti. Dneska zůstala Oktávie a přidal se Kamiq, Karoq a Kodiaq, samozdřejmě že navíc modely které jsou pro tamní trh a ne pro Evropu. Když můžou jezdit Škodovky v Anglii , tak i v Rakousku, Itálii, ve Francii, v Lotyšsku, v Gruzii, na Novém Zélandu, v Izraeli atd. Tak si myslím že když tyto státy můžou jezdit ve Škodovkách u nás měšťáci potřebují Dodge, BMW , Tusony a každý měsíc se zveřejní že si ředitel nějaké policie pořídí služebák za 2 mega. Tak jak stát nakoupí el. Toyoty BZ4X za půl miliardy pro svoje úředníky a k tomu za miliardu nabíjecí stanice. Tak i naše Městská Policie může jezdit ve Škodovkách, včetně státních úředníků. Tím podpoří i Českou ekonomiku.
Kdo si pamatuje jak fungovali podvody se solárními elektrárnami, že bylo pouze pole na něm byly stojany na kterých mělo být podle plochy 500 - 1000 - 2000 panelů, ale ve skutečnosti v prosinci bylo zapojeno jenom několik desítek panelů a hlavně že byly zapojeny do soustavy a dostaly tím 2x víc za MWH než by dostaly v lednu. Potom se elektrárna v březnu dodělala a díky tmu podvodu za 3 roky měly zpět investované náklady. Pamatuji si jaký to byl fofr , jak se dělaly 12 i 14 hodinové směny. Ráno za tmy a večer zase do tmy. Posledních 14 dnů montéři měly vytahaný ruce jak opice a málem padaly od únavy na hubu. Hlavně aby do vánoc aspoň něco bylo zapojeno, ale za ty odměny nikdo ani necekl. Investor na to za rok vydělal balík. A to stále mají málo? Asi ano.
Auto je normální spotřební zboží, jehož součástí a baterie. Jelikož baterie stárne a i umírá tak by neměl být problém aby si řidič taterii vyměnil sám. U spousty nových aut má problém vyjmout baterii i servis natož normální řidič. Výměna baterie u nějakéo Renaultu může trvat i 2 hodiny mechanické práce + registrace noé baterie a to je katastrofa.
zvýšit platy dělníkům 2 - 3x aby se dostaly na Německou výši, když se zavírají fabriky a automobilky propouštějí tisíce dělníků a na ně se navazuje propouštění z jiných fabrik které dodávají automobilkám. Stavebnictví jde od 10 k 5 a důchodců je čím dál víc a děcek se rodí čím dál miň. Pokud nemyslel platy politiků, protože ty se zvyšují o deseti tisíce. A on chce ještě 4 roky, možná nepodmíněně na Borech.
Podle ekologických bláznů kteří si myslí že malá Evropa dokáže spasit svět je tedy blábol. Pokud chce někdo el. auto tak ať ho má, ale proč to nutit všem!! Za 10-20 let bude Evropa jak na začátku 20 století kdy bude jedno auto na 1000 lidí. A ti aktivisti v čele s Ursulou von der Leyen, která si mimochodem lítá soukromím tryskáčem aby nemusela jet luxusní limuzínou ( která má spalovací motor) a nám ty spalovací motory zakazuje. Tak zkusily vypočítat kolik co2 se vyprodukuje na jedno el. auto a ujetí 50000Km. a kolik to udělá spalovací auto. A spočítal někdo náklady na výrobu a infrastrukturu na dobíjení ? A samotnou likvidaci el. aut. Firmy co likvidují auta je pro ně noční můra co dělat s bateriemi.
Je sice široká silnice, ale když parkuji kolmo k silnici s dodávkou tak používám vždy výstražný blinkry,protože při couvání přejíždím i do protisměru. A v tomto případě použít jen pravý blinkr a rožnutý couvací světlo je podle mne málo a spoustu řidičů mě objížděli a několikrát málem do mě v pálili, ale co dávám blinkry tak zůstaly vždy stát kus za mnou. Samozřejmě nechybí poděkování za pochopení a umožnění zaparkovat.
Můj soused když zatopí v krbu a fouká směrem ke mě, tak to je požitek. Protože má krb malý a vždy ho plný narve dřevem a zapálí. Z komína jde černý smradlavý dým ,který připomíná jako když někdo přikládá do kamen petku s olejem. Vnitřek krbu má už asi 5mm silnou vrstvu napálených usazenin jak mu to dehtuje a to je akorát karcinogenní. Když mu něco řeknu tak že to je na jeho pozemku a já mám smůlu. Na radnici mě poslaly na stavební úřad a na SÚ že to pod nich nespadá a že je to pro životní prostředí a ti že jeto malá stavba tak že na hasiče a hasiči že pro ně je to až něco vyhoří. Kdyby to nebyl tak velký smrad tak to neřeší, ale toto se nedá ani za den vyvětrat když pozdě zavřu dveře do dvora. Smrdí to tak jak když se ráno vešlo do hospody když se ještě v ní kouřilo a tak mě smrdí chodba a celý barák.
V chráněné dílně pracuje 37 s invalidním důchodem 1 , 2, a 3 stupněm invalidity. Třetí stupeň mají opravdu ti co to mají "na hlavu" ale ti co chodí o jedné nebo dvou francouzských holí ti mají pouze 1 nebo 2 stupeň invalidity. Ti co mají psychiku tak je to na nich poznat asi 10 -15 dnů v roce a zbytek jsou veselí a nic jim není. A ti co mají fyzické postižení tak mají problémy každý den a nemají na vyšší stupeň nárok,protože to neumí zahrát na hlavu. A protože mají fyzické omezení nejsou schopni vykonávat stejnou práci jako ostatní, nestíhají normy a musí pracovat i přes přestávku i přesčas aby dodělal plán. Úleva žádná není jenom na papíře, ale ve skutečnosti je to úplně jinak.
Je to pořád dokola, už dva roky všem automobilkám chybí součástka za pár korun. To se za ty dva roky nic nezměnilo. Doporučil bych výrobcům z aut vyházet zbytečnou elektroniku a ušetří se několik stovek čipů na jednom autě. Dneska je jízda v moderním autě jako videohra. Pořád se z důvodů bezpečnosti přidává elektronika, ale zbytečně. Pokud je dobrý řidič nepotřebuje 100 asistentů ( jeden asistent 20-50 čipů). Někde jsem se dočetl že Dacia takové problémy nemá ,protože nemá tolik elektroniky a výroba jede pořád. Normální řidič který používá auto na přesun z bodu A do bodu B, nepotřebuje auto plný elektroniky a to dělá Dacia. Škodovka která vyráběla Fabii jako lidové auto tak dneska je kolem 420000Kč a to má malinkou výbavu,v plné je potřeba přes půl mega a to za Fabii dá jen blázen. Škodovko prober se !
Tak nevím proč je zase hon na Babiše!? Soud ho osvobodil a kdyby nepodepsal dohodu o vrácení dotace tak by ji mohl podle soudce dostat zpět. Vzpomeňte si jak dopadly parlamentní volby, vždyť to byla katastrofa ,podvod a celá kampaň byla nevolte Babiše. A co z toho vylezlo je hnus. Kdyby před volbami jasně řekly že budou slepenec 5 kolka tak se nedostanou žádný hlasy. A teď budeme mít prezidenta lampasáka který je s Fialou jedna pr**l a půjdou si na ruku. Lampasák a STbák se má starat o válku a nesr*t se do politiky.Jak to dopadne.......?
Proč zasáhnout? Je to fabrika jako každá jiná, jenom nezaměstnávají tolik lidí. Podnik který má cca 30 - 100 zaměstnanců taky mu stát nepomůže, musí se starat sám.Tak ať nevyplácí 13 a 14 platy a 100000 a větší odměny a mají hned nějaký základ. Už od covidu před víc jak dvěmi léty byly problémi s díly. Tak se měly snažit a vyrábět ty díly v ČR. Že je to tam lacinší tak to už dnes neplatí a neplatí to dva roky. Tak místo řečí že chtějí po státu prachy za covid a potom si vyplatit nehorázdné odměny jak to vyřešily a zachovaly prac. místa tak měly začít budovat výrobu v ČR a nevozit je tisíce kilometrů. Dneska je dražší přeprava než kdyby se to vyrobylo u nás. Ale to věděli.
Pokud si to dobře pamatuji tak minimální šířka parkovacího místa je dána zákonem, bohužel je někde z 60 let a to byly auta i ty malá o 20-50cm užší než je fabia a velká auta moc nebyla.Změnila se pouze šířka pro místa ZTP-invalidy . Tyto minimální rozměry se do dnes nezměnily,ale šířka aut narostla a to o dost. A to nepočítám SUV které musí také někde zaparkovat a u marketu kde chtějí mít co nejvíc míst zaparkuje a má pravý a levý kolo na čáře. Tak jak takové auto zaparkovat? když zaparkuje jak na obrázku zabere 2 místa a když zaparkuje jak jsem napsal zabere 3 místa. Chtělo by změnit zákon o minimální šířce parkovacího pruhu. Potom už nebudou parkovat přes dvě místa,pokud to nebude vyloženě idiot.
Z tohoto článku je mi nablití , lidi kteří sedí na řiti a odírají normální pracující, aby měly aspoň těch ubohých 150000 základu + prémie+odměny++++++ a potom v důchodu chudinka se dostane jenom 4x na dovolenou někam do tepla. To by sme ji měly založit nějakou sbírku aby vyžila v tom ubohým bytě 6+4 na 350m.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hlavně že na vyřízení je 60 dnů a při složitější stavbě až 90 dnů ale stavební úřady vyřizují žádosti i z roku 2023. Když obyčejný člověk prošvihne nějakou lhůtu vůči státu, stát mu automaticky od prvního dne prodlení dává sankce. Ale když je to opačně tak má Český občan smůlu. Stát nemůže nikdo sankcializovat. Kdyby to tak bylo tak by žádosti běželi jak na běžícím pásu. Když jsem byl já vyřizovat ta mi to došlo nějak po 8 měsících, ale s žádostí jsem chodil od jedněch dveří do druhých. Měl jsem vše jenom nevěděli kdo to má na starost. Nejhorší bylo že jsem čekal v průměru kolem 30 minut než mě pustily do kanceláře, nikdo tam nebyl, ale byl slyšet jenom smích co prožily o víkendu.