Každý se zlobí, každý nadává, ale to není jen maso, to je spousta výrobků i zboží od masa, přes elektroniku až po náhradní díly na auta.. ale když se řekne potřebujeme Euro tak všichni křičí nééé, my chceme Korunu, jenomže ono to právě posílá ty České výrobce a obchodníky do absolutně nekonkurence schopné pozice.
Článek bohužel vůbec neřeší podstatu celého problému. Čištění filtru je až tou poslední věcí před samotnou výměnou, která by se měla u problému s DPF řešit. Filtr je na konci celého emisního procesu a často se setkávám s tím, že si majitelé vozidla nechali zbytečně vyčistit filtr, který jim pak ani nefungoval jako dříve a navíc za pár dnů měli stejný problém jako před čištěním. V prvé řadě je potřeba najít příčinu, proč se filtr zanáší, případně proč nefunguje regenerace, Pokud se najde příčina, která se vyřeší, tak ve většině případů filtr vyregeneruje do stavu, kdy auto funguje jak má. Pokud se problém dlouho neřešil, může se stát, že filtr bude potřeba vyčistit. V každém případě čištění filtru u auta, které nefunguje jak má jsou vyhozené peníze.
Byl to Sovětský svaz, který společně s Hitlerem napadl Polsko, byl to Sovětský svaz, který po válce přišel do Maďarska a v 68 i do Československa, byl to Sovětský svaz, který na konci války začal zatýkat Rumunské generály a vojáky, kteří významně přispěli k osvobození Československa, ale nikdo si na ně nevzpomene, byl to Sovětský svaz, který těsně po válce vybombardoval Mladou Boleslav. Je toho dost, aby se tento symbol - vlajka Sovětského svazu dostala na stejný seznam jako nacistické symboly. Sovětský svaz se rozpadl a pro dost států je to nepřátelský symbol, který je právem uráží. Jedním z paradoxů, které třeba nevzdělanci z SPD asi netuší je to, že většinu z těch Rudoarmějců co nás v roce 1945 osvobodili a ke kterým teď na oko vzhlíží byli ve skutečnosti Ukrajinské jednotky a Ukrajinští generálové..
Pan Turek ale zapomněl říct a i na své slavné fotografii to opomněl, že v Německu se s neomezenou rychlostí na dvouproudé dálnici už prakticky nesetkáme a je omezena dle provozu na 130 nebo 160. Němci ale umí řídit, 160 bych si u nás při slabém provozu a v noci dokázal představit, ale ve dne asi moc noc, protože našinci jezdit neumí a dokud se budou předjíždět kamiony 91km/hod na dvoupudé dálnici, tak by to bylo o hubu. Ono stejně velká část lidí jezdí na dálnici +- 150 a policie jim to toleruje, což je asi dobře, otázka kolik by se jezdilo při povolené 160tce
Tyhle motory patří rozhodně k těm lepším TSI, měření mě nepřekvapuje, ale asi bych to nadšení trochu brzdil. Tento motor si koupí většinou nenáročný zákazník na ježdění po městě, vsadím boty, že pokud by stejný motor za stejnou dobu najel třeba jen 80000km, bude na tom nejen s výkonem podstatně hůře. 280000 km s tím musel někdo najet určitě především na delší vzdálenosti, což eliminuje základní nevýhody přímovstřikového motoru a nemá se mu co stát a pokud jezdil často po dálnici pouze s řidičem, tak si zkrátka pěkně sedl a když turbo slušně tlačí, může mít i slušný výkon. Pokud se ale na ty grafy podíváme podrobněji, zjistíme že pro takový běžný městský provoz, nebo provoz s plně obsazeným autem toho výkonu v běžně používaných otáčkách moc není. Dostane-li se tedy do rukou někoho kdo nehledí na spotřebu, bude ho rád vytáčet pře 5000 otáček a bude jezdit sám, není moc důvodů ten motor zničit, v praxi je ale takových aut málo, většinou je to přesný opak a pak se projeví všechny nevýhody přímovstřikového benzínového motoru.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
pokud nebyla bazarem garantována výměna rozvodů včetně vodní pumpy před prodejem, je závěr soudu zcela logický.