Pravidla jsou jasná. Nevím, ale proč silničáři to nezdůrazní třeba přerušovanou čarou a třeba i na silnici trojůhelníkem. Mám dojem, že těm stavitelům silnic a dálnic někdy chybí rozum. U výjezdu z Dálnice D3 u obce Krasejovka je kruhák a kamion se na něj normálně nevejde, zadní kola jedou mimo silnici, přes velké vyjeté díry. To samé je na výjezdu z Velešína na E55. On projektant neví, jaký poloměr má zatáčka, aby autobus nemusel přejíždět přes díry po trávě? To si člověk myslí, že to nemůže být pravda. Asi nějaký takyodborník.
Vypadá to, že autor toho o provozu moc neví. Když řídí, tak maximálně kolo. Ani to by neměl, když nezná zákon. Světlo na přechodu pro chodce slouží pouze pro vstup člověka do vozovky. Vůbec ne, pro to, jak má být chodec dlouho ve vozovce. Pokud auta odbočují, musí dát chodci přednost. Doba svícení zeleného světla pro chodce je různá, podle tvaru, velikosti, hustotě provozu křižovatky. Někde svítí chvilku, jinde dlouho. Na přecházejíciho chodce, který vstoupil na přechod na zelenou, to nemá žádný vliv. Autor píše blbosti.
Že by se ta móda přenesla z USA? Přeci se nebude zdržovat zastavením. Přeci spěchá. Mám v okolí bydliště několik STOP a moc aut jsem tam neviděl zastavit. Tohle už se nějak nenosí. Každý jen tak přibrzdí, letmo se rozhlédne a jede dál. Na druhou stranu, znám STOP, kde je dobrý rozhled a připadá mi tam naprosto zbytečná. To pak vede k větší nekázni.
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
Není to škoda, vyhodit tolik peněz pro 23 cyklistů a autora? Vic se jich v centru nenajde. Ono odporuje zdravému rozumu jezdit na kole dohromady s ostatní dopravou i když vedle po stezce. Kolo je ideální, vyrazit na něm, kde není ostatní provoz.