undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Martin Koller

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky1Příspěvky a odpovědi2Líbí se
  • Martin Koller

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Martin Koller
    Martin Koller

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    Ano, na skole by meli byt 2 % deti s nadanim, coz odpovida dvema standardnim odchylkam od normy na Gaussove krivce. Proc je zachyceno pouze 0.1 %? Samozrejme je nejjednodussi napsat, ze jsou ucitele hloupi a nedokazou poznat chytre dite, ktere vidaji nekolikrat tydne. O neco chytrejsi je vsak priznani, ze 0,1 zachycenych pripadu odpovida skoro mnozstvi mimoradneho nadani (tedy trech standardnich odchylek), tedy jedineho realneho intelektoveho (vrozeneho) nadani, na ktery ma jen minimalni vliv skola. Kam vsak zmizeli vsechny ty nadane a nadprumerne inteligentni deti? Nejchytrejsi priznani je, ze v dusledku dvaceti let skrtani uciva, prechodu na kompetenci model vzdelavani, prechodu na soucasny model inkluze a neustaleho podfinancovavani zkratka skolstvi plni hure svoji zakladni funkci, kterou je rozvoj mysleni.. a proto zkratka zadne nadane a nadprumerne inteligentni deti nemame.

    EDUZIN.CZ
    Polovina prvostupňových škol říká, že nemá ani jednoho nadaného žáka. To odporuje statistikám
    V populaci by měly být podle odborníků zhruba dvě procenta mimořádně nadaných. „Na základních školách přitom identifikovali jen 0,1 procenta žáků s mimořádným nadáním,“ říká náměstek ústředního školního inspektora Ondřej Andrys. Polovina prvostupňových základních škol dokonce uvádí, že nemá ani jednoho. Podle statistik navíc počet nadaných v minulém roce ještě více klesl. Kde tedy jsou a kam mizí? Článek Polovina prvostupňových škol říká, že nemá ani jednoho nadaného žáka. To odporuje statistikám se nejdříve objevil na EDUzín - Magazín o vzdělávání.
  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.