Silnice pro motorová vozidla se od dálnice liší pouze v technických detailech, napři. v četnosti odstavných parkovišť, nouzových hlásek anebo síle a odolnosti svodidel nebo šířce odstavného pruhu.
Což takhle na na tom inkriminovaném úseku "zvednout" max. povolenou rychlost ze 110 km/h na "dálničních" 130 km/h.
Stačí jedna značka v každém směru jízdy.
"Není zcela jasné, kolik Ukrajina vypálí 155mm střel denně. Číslo se zřejmě pohybuje mezi 20 000 a 30 000 granáty."
Tak tady někomu ujela desetinná čárka.
To opravdu UA armáda spotřebuje dvacet hlavní CAESARů denně a má 300 CAESARů a podobných prostředků?
Anebo několikaměsíční "muniční iniciativu" vystřílí za tři týdny?
Ty ukrajinské stížnosti se musí brát s rezervou.
Vycvičenost obsluh a posádek bude chabá, údržba asi minimální anebo žádná a totéž s opravárenskými kapacitami, technickými a hlavně personálními v poli a i v zázemí.
(To píši jako záložák - důstojník vycvičený na náčelníka výzbrojní služby (a oprav techniky) pluku.)
Tak mě napadá, v čem je bezpečnější identický výrobek nakoupený násobně dráž v "českém" e-shopu od toho levnějšího nakoupeného na Temu, když rozdíl je pouze v ceně a případně v přiloženém neobratném překladu návodu k obsluze, tedy pokud tam vůbec nějaký je?
Jak ta nabíječka anebo svítilna pozná, že byla v ČR prodána přes "český" e-shop a má se za tu cenu chovat bezpečněji?
9
Sledujících
1
Sleduje
9
Sledujících
1
Sleduje
Ale Windows si nechají, že?
Třeba je to jen snaha ušetřit, když se blíží přechod na Win11 a s ním související i obměna kancelářských aplikací.
2 odpovědi