Kdyby památkáři nevymejšleli "památkový" zhovadilosti jako zde zmíněná komunistická zastávka. Památky beru, ale když na to ti pitomci nemaj prachy a pak hážou klacky pod nohy každýmu kdo by to chtěl zpravit. I když to VLASTNÍ. Pak druhou rukou to zk*rví tímhle stylem. Tak by je měli zrušit a je pokoj.
K takže Hundai nexo cena zhruba 1 200 000 ergo lautr to samo co Tesla
Dojezd 804km spotřeba je zhruba 1kg na 100km a cena vodíku je 250kč za kg......... 2,5*804 plná nádrž za 2000kč
Tesla má 75kWh dojezd 300km a cenu 8kč/kW u rychlo-stanice. Doma 1-5kč.
Plná nádrž tedy 75*8=600
Když to srovnáme v dojezdu tak 1600kč doma 800kč
Well je to jen v dostupnosti. Co asi dřív nastane. Elektřina která je všude a můžete nabíjet i doma. Nebo kompletně nový distribuční systém který se musí postavit od základů. I kdyby zlevnil na polovinu jak předvídají je stále dražší než elektřina. Baterie se zlepšují co rok a s nimi dojezd. Vodík se už zlepšit nedá.
Ta smečka eko-debilů začala vypínat jaderné elektrárny a teď jim kolabuje síť. Horko těžko je zase nahazují a v mezičase jedou na plyn a uhlí.
Použité listy větrných turbín pohřbívají do masových hrobů se solárními panely protože nejdou recyklovat. 😄😄😄😄😄
Než dostaví ITER a vychytají fůzní elektrárny to bude ještě trvat 30 let.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proboha prosím přečtěte si aspoň Wiki o vodíku před tím než sem něco budete psát.
Odkaz
stejně jako benzín se vyrábí zpravidla za vysokých teplot z metanu nebo methanolu.
Elektrolýzou se vyrábí relativně málo protože metanu je dost.
Moderní palivové články dosahující výkonu 75kW jako moje II. oktávie stojí 825000kč a to je BEZ auta.
Auta na vodík stojí okolo 1600000kč ergo je to lautr to samé so elektromobily.
JEDINÝ rozdíl je že dojedou o trochu dále po natankování o 20 minut kratší.
Rozdíl je že elektromobil si nabiju doma v garáži a elektřina už je teď všude. Pro vodík se musí vytvořit masivní síť stanic s tlakovými nádržemi nemluvě o výrobě v masovém měřítku. Pokud spoléháte na elektrolýzu tak to už rovnou můžu jezdit na elektřinu.
Za 10 let budou baterie za pusinku a pak si to koupím i já.
Elektromobil není pro každého a jak to EU nutí silou připomíná jednání postiženého mozku. Vodík není a nikdy nebude cesta.
4 odpovědi