"Budeme hledat hráče, kteří budou hladoví po úspěchu, budou mít správný charakter a budou ochotni nechat na ledě vše pro úspěch Sparty,“ prohlásil. ..."
Tohle všechno splnoval právě Miroslav Forman, srdcař až za hrob. Bohužel už je starej. Nicméně, mohl zůstat ve Spartě ve funkci klubu a motivovat mladý hráče tím správným směrem. Díky Míro...
Tak to je zajímavý, já si myslel že lidi nechtějí kupovat jen elektrické auta a najednou musí dotovat i prodej spalovacích. Jen jestli to nebude tou značkou. Na druhou stranu dyž by udělali elektrické Polo za 350tis, tak si troufám říct že by to byl trhák a konečně něco průlomového. Škoda, půjdou brzo do kopru, normální auta už neumí a nové EV taky ne.
Tleskám Lucii za velmi dobrý vhled, škoda že se toho neujmuli třeba politici, kteří o tom navýšení mají rozhodovat. Nicméně, jsem zaregistroval docela velkou kampan proti poplatkům za rozhlas, pokud by nebyla likvidační pro veřejnoprávní médium, tak by se dala použít úplně stejně jako tento článek. Nastartovat veřejnou debatu co je a co není v kompetencích vysílání.
Jen bych připomněl že:
Rozhlasový poplatek se dle § 2 zákona č. 348/2005 Sb. neplatí za poslech rádia, ale za vlastnictví, držení nebo z užívání (déle než 1 měsíc) rozhlasového přijímače.
Ted nevím, co tím chtěl autor říct, podpora v obcházení smyslu dekarbonizace u domácích kotlů, je přesně v čem? Přeci by mělo být pro všechny velkej benefit že se venku nedusíme kouřem, když přijde zima a začne se topit. Neničíme si zdraví a né že ušetříme pár korun. Nedávko jsem projížděl několika vesnicemi a pak dále v příhraničí, i pak v polsku. Myslím že bylo už z dálky vidět, kdo čím topí ... To je prostě špatně. U baráku, nový auto a z komínu se line tmavý kouř. Chápu že né každý má na zateplení a nový kotel, ale neměl by se z toho stát další sport v obcházení pravidel. Které navíc chrání zdraví nám všem.
Škoda že už i do relativně odborných webů píšou lidi co si nedokážou ani zjistit jak věci fungují a hned vydají alarmující článek. Hlavně že to naláká dost senzace chtivých lidí kteří jsou proti všemu. Druhá část viny je na editorovi který vydává takové sračky jen aby udržel web který má zřejmě problém s kvalitním obsahem, že musí tohle publikovat. Místo kvalitní novinařiny, jen click-baitové titulky a rychlé zkratky.
Pokud jste měli před kovidem v bance 1mil. tak ho tam dnes máte stále. + úroky, nebo jiné zhodnocení. Spočítejte si jak dlouho jste si na ten 1 mil. vydělávali před tím a dnes. na 100% ho dnes vyděláte rychleji, pak si spočtěte co jste si mohli dřív za ten 1 mil. koupit a co dnes. To je ta správná optika zda je dnes líp nebo už líp bylo. inflace, neinflace. Nemáte zač.
Trochu hodně zavádějící, FVE si na barák nedávám abych s tím topil, jelikož v zimě kdy je potřeba topit je učinost panelů na minimu. FVE si pořizuju abych snížil pro 2/3 roku náklady na elektřinu pro běžnou spotřebu, nabíjel auto a chladil klimatizací vnitřek domu. Využití pro celoroční přípravu teplé vody do které padají přebytky vyrobené elekřiny. To je asi tak všechno. Na topení to fakt neni.
Takže vlastně nikdo nic neví ale už předem se všichni poserem. Geniální článek. Takže hlavní je obava ze změn které čeká na všechny stavebníky. Jelikož se neví jestli to budou změny k lepšímu nebo horšímu, predikují tu horší variantu. U úředníků to platí také, oni se budou po letech muset něčemu novému přizpůsobit a nedej bože něco nového naučit, strach z digitalizace je smrtelný.
Myslím že tady vyhrálo ego před ekonomikou 🙂 Hlavní myšlenka že nebude muset servisovat podlahovku asi dlouho nevydrží. Vlastně ano, musí vybourat dlažbu a položit nové folie. Nicméně ještě k tomu užasnému lokálnímu topeništi, 2 metry v okolí se nedá sedět a druhá strana pokoje je studená. 🙂 O druhém patře ani nemluvě. Ale je to krásný a závidím hlavně venkovní prostředí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zvláštní je že skončilo ČSA protože nebyl zájem a piloti se propustili, letadla prodali. Fakt tomu nerozumím protože jsem slyšel od cestovky že je velký problém sehnat letadlo k charterovému letu pokud je větší zájem o daný termín. Nedávno byla kauza CK Blue style, že nasmlouvali nějaké ukrajinské aerolinky, které byli nespolehlivé, tak ted pro ně lítají rumuni, což je dost podobný. Takže si klientii stěžují. Cestovky mají mraky klientů co chtějí zaplat za dovolenou velký peníze a nejsou letadla, aerolinky jen rejžují. Raději zaplatím o 2 stovky víc za letenku ale budu mít jisté že se v klidu dostanu na dovolonou a pak zase z ní. Tady je něco hodně špatně.
1 odpověď