Testům nevěřím, i ADAC byl usvědčen z jejich manipulací. Z mnohaletých vlastních zkušeností už dávno vím, že nejdražší pneumatiky neznamená nejlepší. I ty čínské nelze házet do jednoho pytle, některé jsou tragické a jiné velmi dobré. Není jednoduché se na trhu pneumatik zorientovat, i u jedné značky jsou velké rozdíly mezi jednotlivými dezény. Nezbývá než zkoušet.
Automobilky dnes nemají zájem na dlouhé životnosti vozu, pro jistotu už do většiny aut nedávají ani teploměr, takže člověk ani neví kdy už je motor zahřátý. Ta modrá kontrolka je k ničemu, zhasne po minutě jízdy, kdy motor není zahřátý ani omylem. A už vůbec pak člověk neodhalí třeba špatný termostat a pak může roky jezdit s nedostatečně zahřátým motorem.
Tenhle kabriolet se opravdu nepovedl. Celé to dílo vypadá od mtx značně amatérsky oproti předchozímu Favoritu. Už jen ty 4 dveře jsou strašné, víko kufru ještě horší, zadní sedadla nepoužitelná, kufr nulový. Ano, tak to má sice většina kabrioletů, ale ne tak amatérsky zpraseno jako tady. V tomto je ta Felda opravdu světová rarita.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A kdo není online, tak holt pojede autem. Což ostatně už dělá většina seniorů, když se mnohde nedá koupit jízdenka v hotovosti a nebo s velkou přirážkou.