Koupil jsem čínské elektroauto značky FULU v TP je uvedeno, že se jedná o motocykl - čtyřkolka. Když mechanik viděl sváry, řekl, že to svařovalo pětileté dítě. Auto má dva roky a karoserie je plná počínající koroze a to i v interiéru, je to tzv. šufánková ocel. Zadní náprava je asi z výroby v autě uložená nakřivo a nedá se seřídit, katastrofálně se sjíždějí gumy. Na autě byly původně pneumatiky o rozměru, který se již dnes nedá koupit. To znamená, že musím jezdit na pneumatikách s rozměrem, který není uveden v TP. Jestli chcete mít hodně starostí, pak si určitě kupte čínské auto. Doporučuji.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na druhou stranu v naší zemi není nikdo kdo by dbal na plynulost dopravy. Nádherným příkladem jsou nekonečné objížďky kvůli pár metrům opravy vozovky po několik měsíců i let. Přitom více času zabere výběrové řízení na dodavatele než samotná oprava. Silnice by měli podléhat technickým kontrolám jako vozidla. Např. když jedu 6 km úsek a jedu buď pouze obcí nebo na plné čáře, tak nemůžu po celých 6 km předjet moderní traktor, který jede právě těch 50 km. Silnice 2. třidy má 1 km úsek mezi obcemi stále plnou čáru; to je nevyhovující technický stav vozovky. A takových zbytečných špuntů na silnicích jsou tisíce. Přejezdy na kterých se čeká na vlak stojící ve stanici, výhybky na přejezdech, plné čáry kvůli náletovým dřevinám na vnitřních stranách zatáček, neustále rozšiřování obcí kvůli novým stavbám podél cest. Kde se postaví obchvat začnou vznikat nové stavby a nájezdy a snižuje se rychlost na obchvatech...