Představte si, že do třídy, kam chodí vaše děti, přibude romský žák. To ještě jde. Pak přijde další a další, až je jich třeba pět (dejme tomu). Co uděláte? Přehlásíte svoje děti do jiné školy, kde Romové nejsou, protože výuka, kde jsou romské děti, není výuka, ale okřikování a napomínání těch romských. Vaše děti jsou nespokojené a nechtějí do takové třídy (školy) chodit. Nic se nenaučí. Zeptejte se ve škole ve vyloučených lokalitách nebo poblíž. Zažila jsem.
Ano, mohlo se jet na dovolenou i přes ROH a dokonce i k moři a člověk nemusel být žádný kovaný straník. Ale světe div se, nebyli jsme odkázáni jen na ROH, představte si, že už tehdy existovaly katalogy, kde jste si mohli vybrat dovolenou, jakou jste chtěli a na kterou jste hlavně měli peníze. Byla tam určitá omezení, to je fakt, hlavně při cestách na západ, ale dalo se. A absolutně nechápu, co s tím mají společného jakési Svobodovy a Husákovy děti. Asi nevíte, proč se jim říkalo Husákovy děti. O žádných jiných nevím.
Milý pane Martínku, ano, bydlím sama v 2+1 a jsem už v důchodu. Předtím, v tom samém bytě, nás bylo 5. Já, partner a 3 děti. Partner zemřel, děti se odstěhovaly a mají své vlastní rodiny. A hádejte, kdo po mé smrti ten byt zdědí? No přece ty "potřebné" děti, nebo také vnuci. Je mi líto, že Vám nikdo nic neodkázal, holt máte smůlu. Ale proč se pořád otíráte o důchodce, to fakt nechápu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Článek přesně vystihuje problémy sociálních pracovníků, včetně mizerného platu. Ještě bych chtěla říci, že systém je v drtivé většině nastaven tak, aby klienty udržoval v závislosti na soc. službách, protože hodnocen je pouze počet klientů, ale už ne to, že klient službu nepotřebuje, poněvadž je už natolik kompetentní, aby se bez ní obešel. Alespoň tak to bylo, když jsem svého času byla v soc. službách já.