Já bych Teslu bral. Problém je v tom, že většina aut v ceně kolem 1 mil. jsou auta firemní a tam si člověk většinou vybírat moc nemůže. Já bych třeba tu Teslu bral hned, protože mám auto převážně na skákání po městě, ale korporát nařídil, že do města patří dlouhej nafťák, tak je dlouhej nafťák. Vozím vzduch, neustále problémy s filtrem pevných částic, v zimě problémy s akumulátorem a startováním, parkuje se s tím blbě, ale člověk nenadělá nic.
Ten rozdíl v životní úrovni je v ČR tak dramatický mezi prací na IČO a trvalým pracovním poměrem, že nelze vyčítat lidem, co tu možnost mají, že se chtějí mít dobře. Vinit je možné pouze stát za to, že zaměstnancům vezme polovinu mzdy a není to nikde vidět, protože kam člověk přijde, tam platí další daně a poplatky (z již jednou zdaněných peněz) a ke sklonku života stejně důchod nedostane. Bohužel v mém oboru už práci na IČO sehnat nelze, doba se změnila, ale kdyby to šlo, neváhám ani vteřinu.
Co jsem viděl testy zahraničních médií (kterým věřím víc než těm místním), tak to nevypadá na žádný zázrak, všude sbírá spíše průměrná až podprůměrná hodnocení. To auto ničím nevyniká, ve všem je průměrné až špatné, přitom je poměrně drahé. Možná snad prostornost byla vyzdvihována a na to se u nás slyší, když rádi vozíme vzduch, ale víc toho ID7 nenabídne. Chápu, někdo ty emisní skandály zaplatit musí, ale já to nebudu, ač současně spokojeně používám Passata, další auto bude od konkurence. V současné generaci už auta koncernu s ohledem na jejich cenu bohužel nemají co nabídnout.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Na nebezpečný vliv influencerů? Snad spíše na nízkou inteligenci jejich sledujících, ne? Každý člověk s IQ nad 80 chápe, že naprostá většina produkce influencerů je prostě účelová nebo dokonce fake. Za sdělování pravdy by je určitě nikdo neplatil.