A kdo asi stanovil ta 30. let stará pravidla, kdy servis i zásobování vykonávaly vlastně jen dvě organizace a pokud to bylo nezbytné, tak se vjezd akceptoval mimo záznam?!
Také je zřejmé, že KRNAP jako skoro vždy lže. A pokud chce někomu něco vzkazovat, měl by si v 1. řadě uvědomit důvod své existence, což je správa, nikoli vláda nad svěřeným územím. Možná by bylo vhodné zkontrolovat majetkové a výkonostní poměry vedoucích činitelů KRNAPu za účelem osvětlení důvodů vznikajících potíží.
Takřka každé elektronické zařízení s přihlášením k síti lze sabotovat a přes něj i to ostatní. Jedná se o otevřenou vstupní bránu! To se netýká jen komponent FVE, ale všeho. Toho si je snad každý při instalaci vědom. Tedy nic nového pod sluncem. Ale pokud u F- 35 stačí pouhé prohlášení, že nic takového není plánováno, proč u FVE je kolem toho takový humbuk? Nad to jen hlupák může zařadit FVE do systému, jako klíčový, nezbytný, strategický zdroj.
Definice cla:
"Clo nebo také celní poplatek je dávka, kterou vybírá stát při přechodu zboží přes celní hranici. Jedná se o ochranářský prostředek pro ochranu místního trhu před dováženým zbožím z cizích zemí. Používá se ale také jako forma politického boje a způsob, jak získat peníze."
Ale přitom nemáme nový poplatek, který slouží přesně k výše uvedenému, vnímat jako clo?!
Proč se p. ministryně vyjadřuje ke všemu možnému, jen ne k jednoznačnému?
Skutečnost, že větší než cca 50% podíl nestabilních zdrojů (FVE, VE) činí síť velmi zranitelnou, je známá již několik desetiletí. Španělský mix okolo 70% si o problém přímo říká. Na tom není co zjišťovat, ani vyšetřovat. Paní ministryně by si měla zabalit kufry a předat svou práci někomu, kdo ví co dělá.
To je zase účelový nesmysl. Shrnuto podtrženo se jedná o modelový rodinný sen, který i jak článek připouští je ve dvou zvládnutelný. Což také v reálu funguje. Tedy proč je pak poukazováno na jedince, který to neutáhne?! Také je uvažován pouze jeden zdroj prostředků. Jakmile započítáte další (VPP, brig., OSVČ, investice,...) je model s zvládnutelný s "prstem v nose".
Ano, nefunguje to v případě, kdy začínají modeloví jedinci aktivně vydělávat až po 30. roce a to si chtějí ještě pár let "užít".
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
No práci p.Hřiba všichni Pražané velmi dobře znají. Jeho výsledky práce pociťují opravdu každý den.
Omezení, zákazy a neustálé snižování průjezdnosti Prahy, aniž by existovala alternativa. Nesystémově řešená doprava, neustálé změny, které již z logiky věci nemohou vést ke zlepšení. Vymyšlené, nebo kontraproduktivní dopravní značení, jež vyjma zmatku, nemá žádného pozitivního dopadu. Kilometry sebevražedných cyklostezek, které nikdo nepoužívá, ale za to ukrojí značnou část z potřebných komunikací pro ostatní účastníky. Průběhy a načasování oprav, či údržby komunikací, jsou již každodenním "bonusem" v blokování dopravy. Já nevím co to máme v ČR za postižení, cpát se do pozic, ke kterým nemá tzv. lídr ani předpoklady, natož schopnosti.
1 odpověď