Moje BMW X5 M50D mi bohatě stačí. Když vidím ty EV jak se plouží za kamionem 90km/h na dálnici, musím se usmívat. Já na režim Comfort při plné nádrži běžně ujedu 700km a na Eco 1000km a nemusím připomínat, že tankování i se zaplacením trvá max. 10min. Z výfuku mi jde N2+H2O ve formě páry. Dusík je důležitý pro flóru a pára se rozplyne. Není co řešit.
Ty elektrická BMW se prodaly na úkor Tesly. Ta se propadla na prodejích v Německu o 50%. BMW už není to co bývalo. BMW má mít šest nebo osm válců a dvě, tři nebo čtyři turba. Pak je to BMW, tak jako MB AMG. Svět jde někam, kam milovníci tradičních poctivých BMW nechtějí aby se ubíral. Sám vlastním BMW X5 M50D - f15. Poslední s budíkama. G05 už jen plně digitální. A bude hůř.
Jsem pro neomezenou rychlost na dálnici. Jezdit se má podle citu. Kde je možno jedu rychleji, kde cítím, že viditelnost a hustota provozu nedovoluje, jedu pomalu. Jezdím od roku 1982 a nikdy žádná nehoda. Pár bodíků za rychlost, (63km/h na 50, 88km/h na 70. a pod.) Nejvíc 2x2b + 1x3b. V současné době mám plných 12b. Vůz X5M. Takže to jde.
Kateřina Janečková je mi moc sympatická. Seriál Ošklivka Katka je super! Žádný nekonečný seriál ale systematicky ubírající se děj směřující k napínavému závěru s romantickým koncem. Daleko lépe ztvárněno než kolumbijský originál ,,Ošklivka Betty". Kateřina s Lukášem byli režisérem dobře vybráni a role se k nim velice hodí. Měla by být i s Lukášem více obsazována hlavně v TV.
S tou EET si to vážený pán miliardář vymyslel. Dělá že sebe chudáka jak to má v podnikání těžké a jak jsou na něj zaměstnanci zlý. Chtějí peníze bokem a on si je nemůže dát do nákladů. On nechce šedou ekonomiku. Jak kdybych slyšel Babiše. Nic z toho samozřejmě není pravda, nic z toho nemůže dokázat, je to jen cíleně promyšlená lež, ale proč bych to neosolil těm menším živnostníkům, co EET zatížila až na neúnosnou mez a museli zavřít. Co kdyby náhodou některý z nich zbohatnul a začal mu dělat konkurenci. Debilní kecy takových to miliardářů akorát rozdělují společnost.
Elektromobil nebrat! Prodal jsem Teslu 3 a už nikdy více! Objednal jsem MB E300 de 4matic, plug-in hybrid. Nafta 145kW + 95kW Elektro. Dojezd na čisté Elektro 80km, což po městě super a na naftu dojezd 800km. Hovoří samo o sobě. Kombinační 17g CO2/km. Spotřeba 2,7l nafty/100km. Ještě jednou čisté EV nekupovat, je to ztráta peněz i času při dobíjení.
Spalovací auta nemají negativní vliv na zdraví člověka. Autor článku se odkazuje na jakési studie ale Ty lidem lžou. Mají za úkol jen strašit. Autu s dieslovým motorem a s Euro 6 při jízdě jde z výfuku jen pára. Nic čistšího už vymyslet nejde. Elektromobilita je jen politické rozhodnutí ekologických fanatiků. Neekologická výroba elektřiny se schválně moc nezmiňuje. Není divu, že spousta lidí má svůj názor, nenechávají sebou manipulovat a nadále preferují nepřekonatelné konvenční motory ve svých vozidlech.
Šéf Škody auto je buď naivní nebo mluví jen o zbožném přání. Pokud Škodovka přestane vyrábět auta s konvenčními motory, zkrachuje. Čím míň vyrobí konvenčních aut a začne vyrábět víc E-aut, tím nižší zisk bude generovat. Začne propouštět a stagnovat. Nakonec vše převezmou Číňani. Limity CO2 ženou evropský kontinent do chudoby.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tankuji VERVU, takže nic neřeším.
1 odpověď