Vážený pane autore. Za nedostupnost bydlení může především systém.Za poměry které dělají bydení pro určitou skupinu obyvatel nedostupnou určitě nemohou důchodci i kdyby žili po jednom v 10+1. Je to jako argumentovat proč malé holčičky jezdí v obrovských SUV když by jim stačilo malé autíčko.
Zkuste začít orodovad u spekulantů, developerů, majitelů stavebních firem nebo u státních institucí které by se o toto mělo starat. Důchodce má nárok dožít kde uzná za vhodné bez ohledu na vaši "logiku a efektivitu".
Až to přijde na vás, taky se odstěhujete do garsonky?
Rozhodně ne všude. U nás dožili tři původní Němci naprosto v pohodě, nikdy jsem si nevšiml nějaké averze vůči nim.Byli to obyčejní lidé.Jo o pár kilometrů dál, kde se na začátku války německé polovojenské jednotky snažili dobít místní celnici s posádkou to mohlo být dost odlišné.
Myslím že za vše hovoří první příspěvek od pana Webera. Má můj velký respekt za to že dokáže pravdivě a bez tendencí popsat situaci.
Ještě že máme silnou a neohroženou armádu...
Ten pán si z nás dělá prcinu?
Každá pidizemička našeho formátu je odkázána na členství v nějakém spolku s tím, že mu členové případně přijmou na pomoc. Nebo si pan Fiala myslí, že těch pár tanků a letadel jejichž nálup nás zadluží na generace dopředu někoho odstraší?
Pokud dojde na konflikt s nějakou větší zemí, je z toho za týden hromada šrotu.
Parametry možná zajímavé, nicméně s místní populací to zřejmě nehne. Jedna skupina bude tvrdit že už do ničeho se spalovákem nesednou, pro druhou bude ta elektrická část zbytečná a ta třetí bude poukazovat na Čínský původ.
Za tu dobu je mi jasné, jak je to tu vyprofilované.
Drtivá většina komentářů je "plivací" a ten zbytek "elektriku nebo značku obhajovací". Prostě jak když se hádají štamgasti v hospodě.
Takže resumé? Nejvíc bourají auta nejčastěji zastoupená a ta s největším nájezdem-kamiony. Článek s informativní hodnotou nula. Nicméně, kouzelné slovíčku Škoda se do názvu dostalo,takže účel splněn. Takhle se vydělávají peníze...
Škodovka má první místo nejen kvůli počtu registrací ale také díky faktu, že se jedná o nejčastější firemní auto. S tím se pojí to co s kamióny. Řádově vyšší roční nájezdy oproti soukromému sektoru. Podobně to má i VW. Hezky to koresponduje s umístěním Dacie. A to i přesto že tato značka je vyhledávaná spíše starší generací. Těch souvislostí by se našlo mnohem více,ale proč se namáhat, když dostanu zaplaceno i za tohle, že ano?
Pokud bych se rozhodl dát milión do auta radši koupím čistou elektriku. Nemusím řešit výměnu olejů, rozvodů a jiných věcí spojených se spalovákem.
Pokud bych chtěl šetřit a zároveň tohle auto,koupím ho v dieselu a mám při svém nájezdu na cca sedm let palivo "zdarma". Ale automobilky chápu a věřím i že existuje cílová skupina pro tento druh pohonu.
Jako může to být i dobrý kup ale je to docela loterie. Ke služebákům se většina lidí moc citlivě nechová,a ta najetá porce kilometrů tam bude vždy poznat.
Já mám tu výhodu,že kupuju značku ze které si většinově koncernofilní česká populace dělá akorát srandu. Takže mám stejné stáří a skoro desetinový nájezd za stejné peníze...
Diskuze klasika. Část je schopna normálních příspěvků, někteří si stěžují na malý objem motoru, jiní mají potřebu poukazovat na to, že Dacia není vlastně pořádná značka.
Řekl bych, že tohle bude ještě pár let trvat. Smířit se s tím, že velkoobjemovým spalovákům odzvonilo, a že Dacia sice pro někoho není echt značka, ale evropské prodeje ukazují, že většině na tom zas tolik nesejde.
Nejsem cílovka, a tuším že tohle bude prodejní hit. Třeba ne takový jako třeba Sandero, ale určité skupině nenáročných řidičů se určitě trefí do vkusu.
Pohádky o tom, jak je Rusko vyčerpané už kolují od začátku konfliktu. Jak je na tom Ukrajina samozřejmě víme. Její akceschopnost je přímo úměrná výši podpory ze zahraničí, respektive především z USA. Válčit se přestane až Trumpeta nazná, že mu mír přihraje víc než zabíjení,to přeci všichni víme. Teď ho ale víc zajímá Grónsko a Kanada.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Solidně napsáno, v souladu s nejnovějšími poznatky. Nezbývá než souhlasit. Země si jede svou. Činnost člověka samozřejmě vliv má, ale dost minoritní s porovnání s ostatnímy mechsnismy formující klima na této planetě.
1 odpověď