undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Jaroslav Brchl

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky116Příspěvky a odpovědi196Líbí se14
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 23 dny

    Tento příkon se hodí, pokud budu využívat přímotopy a případně nabíjení elektromobilu. Pokud vozy budou elektrické. Nechápu proč takova otočka. Vždyť to tímto směrem jde.

    NOVINKY.CZ
    Změna tarifů zdraží mnoha chatařům platby za elektřinu
    Náklady na údržbu a modernizaci přenosové soustavy rostou. Její provozovatelé přitom musí být kdykoliv schopni dodat rezervované množství elektřiny, a to bez ohledu na to, jestli domácnost potřebuje proud pro svůj spotřebič denně, nebo jen svátečně a nevyužívá dostatečně zamluvenou kapacitu. V budoucnu má být takový přístup více zpoplatněn v měsíčních úhradách za jistič.

    1 odpověď

  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    Vše začalo zpřísňování limitů CO2, dobrá myšlenka nicméně do určité míry splnitelná fyzikálními vlastnostmi spalovacího motoru. Jako každá věc má své pro a proti. Pokud nařídí konec spalovacího motoru, tak určitě suroviny na výrobu baterii nebudou zlevňovat... Pro je lokální čistčí vzduch ve městech, nevýhoda cena.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Elektromobilita jako náboženství? Kazatelů je dost, věřících málo. Díkybohu
    Stačí napsat článek o tom, že elektrický pohon v autech není vždy ideální, a hned se v diskuzích objeví „elektromobilní vyslanci“, kteří se mě snaží „umravnit“ a obrátit na elektromobilní víru. Marně.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 5 měsíci

    Abych mohl jet musím vidět !!! Auto, které jede předemnou, nevidí, zamlžena skla, když přidá pomalu mu to chcípne...jelikož motor do kopce moc netoči. Prosím s rozumem....

    AUTO-MANIA.CZ
    Zahříváte v zimě motor na volnoběh? U moderních aut byste to dělat neměli
    V zimním období mnoho řidičů nechává motor před jízdou zahřívat jen tak na volnoběh.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 6 měsíci

    Hlavně že jste ji uměle oslabovali.....ironie.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Viceguvernér ČNB: Kvůli slabé koruně bude splnění inflačního cíle těžké
    ČNB v pátek zveřejnila zápis z posledního zasedání bankovní rady, na kterém snížila hlavní sazbu na čtyři procenta. Viceguvernér Jan Frait při jednání varoval, že bez posilování koruny bude splnění inflačního cíle „velmi obtížné“.

    1 odpověď

  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 6 měsíci

    Spíš je neudržitelné tempo výrobu podobných vozů upravených pro Čínu, Indii, Rusko a podobně. Můj názor, když máme např. 4 modely tak musejí vyrábět 12 různých kombinací modelu....je otázka zda se jim to vyplatí, jsou to lidnaté země.

    AUTOBIBLE.EURO.CZ
    Snižování platů o 10 procent, propouštění i zavírání továren. Volkswagen řeší značné problémy
    Automobilka Volkswagen už delší dobu řeší velké problémy. Ty patrně vyústí v razantní škrty. Aktuálně se hovoří o propouštění desítek tisíc lidí, zavírání továren a snižování platů. Odbory hrozí stávkami.  Volkswagen už delší dobu řeší finanční problémy a neefektivnost výroby kombinovanou s nedostatečným zájmem o elektrické automobily. V nedávné minulosti se začalo mluvit o možném propouštění, což vzbudilo negativní reakci odborů. Podle aktuálních zpráv ale vedení společnosti přesto navrhne uzavření tří závodů a snižování platů. Píše o tom například web Euractiv.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 7 měsíci

    Pokud někdo najezdí denně 300 km bez zastávky, pro ně elektromobil není, respektive musí vybrat dost drahou variantu. Pokud někdo najezdí denně 30 km tak tankuje 1x za týden problém není ani denně 150 km. Elektro má své výhody a nevýhody. Diesel také není pro toho kdo skáče denně jen pár km a ve městě ale pořizují si ho lidé do měst, protože je to diesel a jezdí za 4,5... Bože ano nabíjení trvá déle ale pokud všichni dojede naráz se spalovacím autem na pumpu taky bude fronta. Jen si myslím že zákaz nic nevyřeší, nechat vývoj a čas. Problém je cena. Čas by ukázal na kolik procent by uspěl.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Jedině oktávka v dýzlu. Češi nejsou v názoru na elektromobily konzervativní. Jsou militantně proti
    Nesouhlas se aktuálním způsobem prosazování elektromobility v Evropě se dá v Česku „přetavit“ i do křesla v Evropském parlamentu. Ano, tak silně se Češi vůči elektromobilitě vymezují.

    2 odpovědi

  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 8 měsíci

    Když se podíváte, dotace na všechno, půjčky. Proboha, vždyť je to šílené, rozhazují....

    NEWSTREAM.CZ
    Fialova vláda zřejmě vytvoří o více než 300 miliard větší dluh než vláda Babiše
    Již zítra se Česko dozví návrh schodku státního rozpočtu pro příští rok. Zatím se hovoří o tom, že to bude maximálně 231 miliard korun. Pokud by tomu tak bylo, vytvoří Fialova vláda za čtyři roky svého vládnutí zhruba o 320 miliard vyšší dluh než předchozí kabinet Babišův.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 9 měsíci

    Kritizoval sám a hlavně stále vyzýval k rezignaci ale neodstoupí. Pusté nás k tomu.... No vidíme, měl byste odstoupit.

    CESKENOVINY.CZ
    Digitalizované stavební řízení se podle ministra Bartoše tento měsíc rozjede
    Praha - Systém digitalizovaného stavebního řízení se podle ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše (Piráti) během srpna rozjede. Bartoš to dnes řekl v pořadu Partie Plus televize Prima. Ministr uvedl, že z dosud podaných 6000 žádostí v novém systému je zhruba 64 procent rozpracováno a přibližně o 500 bylo rozhodnuto, přičemž většina je rozhodnutí kolaudační.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 11 měsíci

    To má být jako skvělá cena ? Tu si představuji jinak.....

    GARAZ.CZ
    Tankujte, dokud to jde! Ceny paliv opět klesly, benzin se dostal pod 39 Kč a nafta pod 37 Kč
    Praha - Ceny paliv v Česku znovu klesly. Litr nejprodávanějšího benzinu Natural 95 zlevnil od minulého týdne o 32 haléřů na průměrných 38,77 Kč. Vrátil se tak pod hranici 39 korun, kde byl naposledy na začátku dubna. Nafta stojí v průměru 36,87 Kč/l, což je o 37 haléřů méně než před týdnem. Pod 37 korun se diesel dostal poprvé od ledna. Vyplývá to z údajů společnosti CCS, která ceny sleduje. Pokles cen bude podle analytiků pokračovat i v příštím týdnu.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 11 měsíci

    To je cílené na firmy co chtějí koupit El s dotací.... asi

    AUTOSALON.TV
    Škodovka výrazně zlevnila Enyaq. Verze s označením Tour stojí pod 900 tisíc Kč a má solidní výbavu
    Elektromobil je vybaven baterií s kapacitou 55 kWh a slibuje dojezd 375 km
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Tak tímto se budu opět vracet vytápěním zpět na tuhá paliva..

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Cena elektřiny se zvýší. Distributoři musí investovat 40 miliard ročně
    Česká elektroenergetická soustava si vyžádá vyšší investice. Do roku 2035 to bude 475,7 miliardy korun. Náklady nezaplatí jen spotřebitelé, ale i doposud ne tolik využívané dotace z evropských fondů.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Problém je spíš že při výstavbe bydlení je hlavní prioritou co nejvíc bytu na co nejmenší ploše. Nikde se nedělají odpočinkové zóny. Až se tohle změní, bude se lépe bydlet. Zkušenost je taková, že tam kde byla zeleň vyseknou další budovu. Tohle mi přijde dost zvláštní způsob. Garantují že na rozpálené silnici v létě sedět nikdo nebude.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Z ulice je obývák. Vyhnali auta z centra, odpovědí je i mrtvý potkan na zápraží
    Komu patří ulice? Na to se ptá nový projekt designérky Veroniky Rút. V centru Brna se jí podařilo vytvořit zónu jen pro pěší, kde mohou obyvatelé trávit volný čas. Část lidí iniciativu vítá, jiní nesouhlasí s omezením dopravy.

    1 odpověď

  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Vypadá pěkně, libí se mi, nicméně SUV (o kolik je zvednuté oproti běžnému autu), k pláči je pak, že s tím parkují přes dvě parkovací místa. Za 4,6 to určitě nejezdí, nevím proč všichni k tomu nepřičtou spotřebu el. energie za elektromotor ...... To se nabíjí zadarmo ?. Tím si člověk spočítá i čistě potom jízdu na elektromotor (určitě spotřeba je počítaná průměr spalovací motor + elektromotor). Za určitých situací i tato kombinace dává smysl.

    GARAZ.CZ
    Kombíky nevymřely! Renault představuje novinku s obřím kufrem a normálním motorem. Jezdí za 4,6 l/100 km
    Nejnovější přírůstek do francouzské rodiny se jmenuje Symbioz a láká především na praktičnost pro početné rodiny na kompaktním půdorysu.

    1 odpověď

  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Auto cílené do města a popojíždění, nicméně těm co je určena je cena příliš vysoká. Pro lidi na dojíždění, je dojezd prioritou, takže pro ně cena OK ale dojezd mizerný. Minimálně cestu tam a nazpátek na jedno nabití a ještě aby zbylo aby člověk nemusel letět na nabíječku. Nelze jezdit z nuly do nuly, takže se pobudete pohybovat tak cca +-170 km. Použitelný elektromobil však stojí tolik, že většina si je nebude moct dovolit.

    GARAZ.CZ
    Dacia brutálně zlevnila svůj nejmenší model: I přes rozsáhlá vylepšení elektromobilu Spring pořád snadno poznáte, kde se šetřilo
    Rumunská automobilka Dacia zveřejnila české ceny svého elektromobilu Spring, který navzdory modernizaci oproti původnímu provedení výrazně zlevnil. Sleva ovšem nebyla zadarmo, což nyní potvrdily odhalené specifikace a výbava. Na druhou stranu ve vzduchu visí možnost státní dotace, která pořizovací náklady na vůz zajímavě srazí.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Mě by zajímalo, zda tohle řeší Indie, Čína, Rusko. Zda ekologie těchto zemí se posouvá stejným směrem jako Evropa. Jestli ne, je to zbytečný.

    KUPI.CZ
    Lidi je nenávidí: Neoddělitelná víčka přesto neminou ani Kofolu. Konkurence je už zavedla
    Podle legislativního nařízení Evropské unie musí mít od července 2024 všechny nealkoholické nápoje v plastových lahvích neoddělitelná víčka. Opatření má snížit množství plastového odpadu a týká se i české společnosti Kofola, která po roce a půl vývoje přichází s prvními uzávěry tohoto typu. Opatření chápe jako další krok na cestě k udržitelnosti a do budoucna se nebrání ani zálohování lahví.

    1 odpověď

  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Postavte nejdřív okruhy kolem měst, investujte tímto směrem a ekologové neblokujte výstavbu. Dálnice totiž vedou většinou do středu města. Tím ubude tranzitní doprava. Když si odpustite komfort 21. století mít všechno hned, obchody otevřené nonstop, služby rozvozy zboží atd. tak ubyde spoustu aut. To je totiž pokrytecké na jedné straně omezovat a na druhé straně chtít si udržet komfort. Dnes je auto nutnosti aby všechno stíhal...

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Jsme připraveni na 30 km/h v Praze? Frankfurt a další města jsou varováním
    Do vlastní pasti postupně míří německá velkoměsta, která v uplynulých dvaceti letech komplikovala automobilovou dopravu na svém území. Efekt popojíždějících aut chtějí řešit i radikálně.

    1 odpověď

  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Pokud elektro auto bude nejdražší, těžko se masově prosadí. Má své výhody a nevýhody. Ono i ted jsou nová spalovací auta drahá. Takže stagnace prodeje jsou a budou. Kupní síla není... Měla by to být možná alternativa a ne plošné nařízení.

    AUTOFORUM.CZ
    Němečtí dealeři aut už jsou unaveni z prodávání elektromobilů. „Těch věcí se nedá zbavit,” říká jeden z nich
    Jestli je ochlazení zájmu o elektrická auta někde opravdu patrné, pak je to na vůbec největším evropském trhu s nimi. Nezájem a prudce klesající ceny dělají z jejich prodeje řeholi, shodují se tamní dealeři.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Jen k tomu dodám, co u nás je nešvar, nelepte se na zadní část auta před Vámi. Jinak to nemohu napsat. Tzv. Vláčky jsou u nás vidět dost často.... Vynucuje si levý ale sám neuhne. Nikdy nevíš, kdy ti to tam někdo pošle. Těžko tohle soudit, na rozhodnutí jsou vteřiny.

    TN.NOVA.CZ
    VIDEO: Řidič zachytil okamžiky před vážnou nehodou na D5. Vůbec se nemusela stát, říká expert
    Tři pruhy se sjíždějí do dvou, kamion se snaží nacpat mezi osobní auta, jeden z řidičů v panice uhýbá a přichází velmi tvrdá srážka. Kdo je viníkem? Nebo nesou část viny všichni?
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Mě by zajímalo čím topi zelení co zachraňují svět, předpokládám nejčistším čím topím já tedy nejdražší elektřinou 🙂 co máme. Ale jak to půjde dál vracíme se ke dřevu.

    DREVOSTAVITEL.CZ
    1 kWh tepla za 1,77 Kč. Způsob vytápění, který je levnější než tepelné čerpadlo a pohodlnější než klasické dřevo
    Levnější než tepelné čerpadlo nebo plyn a zároveň komfortnější než dřevo a uhlí. Takové je topení peletami, které stále patří mezi nejefektivnější způsoby vytápění.
  • Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jaroslav Brchl
    Jaroslav Brchl

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    El. auto má být jako alternativa, zatím. Není dobré direktivně zakázat spalovací auta. Zbytečně to navyšuje tlak na ceny komponentů do baterií. Zatím cena dělá auto jen pro úzkou část lidí.

    GARAZ.CZ
    Volkswagen začíná utahovat opasky. Od příštího roku spouští tvrdý úsporný program, ušetřit chce desítky miliard
    Německá automobilka Volkswagen se dohodla se zástupci zaměstnanců na klíčových bodech úsporného programu v hlavní značce VW, který by měl už v příštím roce zlepšit její hospodářské výsledky až o čtyři miliardy eur (zhruba 100 miliard Kč). Volkswagen o tom dnes informoval v tiskové zprávě.
  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.