Přeji Dobrý den. Domnívám se, že diskuze kolem pana Kajínka , jsou nadbytečné. Byl trestaný a svůj trest má za sebou a bylo by dobré to nepřipomínat. Pan Klíma ač zkušený reportér, předjímá rozhodnutí soudu v případě, kdyby byl inzultován. To přesně vyjadřuje stav naší justice. Pan Kajínek, je statečný a dokázal se z problémů dostat a vydržel na svobodě. Všude na světě, jsou odsuzováni lidé, později se například ukáže, že neoprávněně a to se děje i u našich soudů a jsem přesvědčen, že ještě ve větší míře. Neuvádím příklady z Ruska, Číny, Severní Koreje atd. Děkuji za pozornost...
Přeji Dobrý den. Silvestra Jsem slavil u kamaráda. Auto, které jsem v té době vlastnil, byl Fiat 500, vzduchem chlazený dvouválec. Zdálo by se, že vše bylo ok. Bohužel se mi podařilo Fiata nastartovat na jeden válec a dojel jsem do místa trvalého bydliště. Po demontáži motoru, jsem zjistil, že dřík ventilu se vlivem mrazu nestáhl ,tak rychle, jako ventilové vodítko a píst se potkal s ventilem. Stálo mě to hodně peněz...
Přeji Dobrý den. Jenom neznalec, může tvrdit, že žena pana Kramného s dcerou zemřela po zásahu el. proudem, kde by se proud na hotelu vzal. Jističe jsou, tak slabé, že se nemůžete ani pořádně oholit. Z hlediska technického je to zhola neproveditelné. Myslím si, že pan Kramný má prostě smůlu. Jen může doufat, že se někdo odváží udělit jemu milost...
Přeji Dobrý den. Tuzex to byl pojem. V sedmdesátých létech minulého století jsem se domluvil se svým bratrancem on jako řidič kamionu dvakrát týdně vozil štěpky do Rakouska. Štěpky byl odpadní materiál při zpracování dřevěné hmoty. Kupoval jsem ,,ruský šampus " po kartonech 12 lahví za 720Kč a bratranec ho ode mne bral za 1500 šilinků za karton...Byznys fungoval. Valuty jsem okamžitě nabídl bance a dostal jsem T.P. a po čase jsem dostával odběrné poukázky bez datumového razítka, tak jsem si mohl spořit a koupit si např. Fiata 500, nebo R 16 TS. Samozřejmě po čase to někomu vadilo a tak Služba kriminální policie, začala celou věc prošetřovat .Měli svědka, mého bratrance, ale bohužel, ten se ,,ožral" a v Rakousku měl nehodu s traktorem, přišel o Ř.P. a už do ČSSR nejezdil. Tím skončil byznys a i příprava tr. stíhání...Děkuji za pozornost.
Přeji Dobrý den. Škodovka měla spoustu problémů, Například motor, životnost byla většinou do 50 000km,pak následovala G.O.V té době jsem pracoval v autoservisu Škoda a Fiat. Polský Fiat, byl proti Škodě noblesní vozidlo. V Tuzexu se kupovaly kroužky ,,GC", které po namontování vydržely i přes 100 000km.Dodnes mám ,,fobii" ze Škodovek...Děkuji za pozornost
Přeji Dobrý den. V autoservisu, kde jsem se vyučil se dělaly garanční opravy Fiatů 125 p 1300 a 1500. S tou korozí, to je jen částečná pravda, velkým problémem, byly čepy na přední nápravě. Ty originál italské, byly kvalitní, ale polské, to bylo smutné. Byli jsme i v polské továrně na školení, takže jsme Fiat specialisté. Co se týče výkonu tak Fiat 1300 měl 65 koní a Fiat 1500,měl 75koní. Rychlost 1300, byla 145Km/hod a 1500 155km/hod. Při druhé ,,garančce" jsme to zkoušeli ,,de facto" .V té době to bylo, nadčasové vozidlo. Také k nám do autoservisu zavítal Fiat 125S motor 2xOHC výkon 100 koní, lítali jsme s ním 180km/h a i trochu více. Několik Fiatů jsem vlastnil s jedním jsem jel po hlavní a za mnou jel další také zelený 125 s.p.z JHA 07-56,já odbočil z hlavní on pokračoval a na křižovatce ho přejel tank. Byl to takový smutný den...
Přeji Dobrý den. Měl jsem Fiata 500.Na Silvestra v roce 1977-78, kdy se teplota během noci změnila o cca 40 stupňů Celsia, jsem slavil u kamaráda. Když jsem asi v půl třetí ráno nasedl do Fiata, tak jsem ho nastartoval, ale běžel jen na jeden válec. Dojel jsem domu přes město. Při opravě motoru, jsem zjistil, že vodítko ventilu se v důsledku náhlé změny teploty ,,stáhlo" víc než dřík ventilu, tento nepustilo a píst dokonal dílo zkázy. Už dnes nevím, kolik mě to stálo, ale nebylo to málo...Když budete hodné milé děti, tak vám někdy napíšu, jak jsem s Fiatem 500, projel velkou louží a ta špinavá voda vytekla na náčelníka DI s delegací z NDR a nic se mi nestalo...
Přeji Dobrý den. Vyučil jsem se, za peníze mých rodičů, pak jsem formou kombinovaného studia absolvoval střední školu. Kombinované, znamenalo, že každý týden, jeden den do školy a vzhledem k tomu, že jsem nebyl ,,kádrová rezerva" ,jsem v sobotu musel nadpracovat studijní den v týdnu. První V.Š jsem absolvoval, též při zaměstnání, další V.Š., pátek odpoledne a sobota, při zaměstnání a platba školného. Další V.Š dojíždění do Prahy sobota s dopravou od 5hod ráno do 22,30 večer. Náklady plus školné ze svého. Poslední V.Š psaní Rigorózní práce školné 900 Euro, vše za své...Doporučuji každému
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přeji Dobrý den. Přemýšlel jsem o vašich příspěvcích, domnívám se, že nic neřeší, protože chybí peníze. Myslím, že by šlo sloučit Zdravotní pojištění se Sociálním s tím, že by existoval přepočtový koeficient, kterým by se přičítal určitý finanční obnos lidem, kteří zbytečně nezatěžovali zdravotnictví...Je to jen, takový nápad...