Jsem stavitel, za sebou už pár desítek domů mám postavených. Sám žiji s rodinou v patrovém domě o zastavěné ploše cca 140m2.
Není to moc o tom zda patrový či bungalov. I bungalov umí zabít blbá dispozice, či v menším patrovém domě zas malé místnosti.
Až děti vyletí z hnízda, tak dům prodáme a postavíme si bungalov.
Pro mě ideální uživatelská velikost se pohybuji na 240m2 bez dvougaráže a terasy.
Nemohu souhlasit s udanou spotřebou. Provozuji stejný vůz crewcab akorát v klasickém rozvoru (korba 1.7m), ale zase ve výbavě platinum (klima, tempomat, výhřev volantu a spousta dalších žroutů energie) už od prosince 2018.
Reálná průměrná spotřeba sériového vozu byla 12,4 l. Auto umí v eko režimu a s ultra lehkou nohou i pod 9l.
Už nějakou dobu jezdím na 305mm širokých MT pneu , 2.5" přizvednutí přední nápravy a spotřebu mám ustálenou na 14 l.
Je to úžasný univerzál. Přes týden dře na stavbě, tahá přívěs, v pátek očista a v sobotu velmi pohodlné pro celou rodinu.
Auto je zejména ve vyšších stupních vybav velmi pohodlné. Otočíte s ním klidně Amsterdam za jeden den a nebudete nijak rozlámaní.
Ano v Praze do většiny podzemních garáži v OC nezajedu kvůli limitu výšky většinou 2m.
Venku není problém. Parkuji většinou více vzadu a délkou zaberu 2 místa, tak jako jakákoliv dodávka v L2.
Kdokoli uvažujete nad pickupem, zvažte zda potřebujete ranger, hilux, .... protože us full size je opravdu jiný level.
A je cenově jedno zda doma máte dvě auta Ranger + nějaké velké SUV pro rodinu (Sorento, Santa Fe) a nebo velký US pickup. Stejnak menší auto pro většinu manželek budete tak jako tak potřebovat, a pak řešíte 3 auta vs 2.
Případně zda řešíte nového eu pickupa, zvažte zánovní US pickup.
Opravdu se s ním dá tady v pohodě jezdit. Já jsem s ním zvládl i malé uličky starého Mostaru.
Je smutné, že za to dostane max 10 let, v reálu tak 8. Po 2/3 je venku a jelikož byl v době spáchání činu nezletilý, tak i s čistým trestním rejstříkem a novým jménem.
Ale až mu bude 18 poputuje z ústavu pro mladistvé do klasického vězení, kde se jistě někdo fyzicky podobný Kotlárovcům těší na jeho mladou zadnici.
Je fajn, že těch 12km bude v režimu 3+3 pruhy. Na to musí, ale navázat i zprovoznění 3+3 až k D10, a na D11 v celém úseku k exitu 8. Na toto jsou tyto úseky připraveny.
Ideální by byla i D10 v šestipruhu až po Brandýs.
Škoda je, že stávající D0 již nebyla stavěna jako šestipruh.
Vím, že jsou plány ji rozšířit, stejně jako v celé délce D1, D11 až do Poděbrad, D10 do Mladé Boleslavi atd. Ale to je tak rok 2060 🙂
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Upřímnou soustrast rodině. Je to šílené.