Amerika 🇺🇸 byla odjakživa businessově orientovaná, tj. zisk a kapitál vždy na prvním místě.
Evropa 🇪🇺 to má naopak, to byla kolébka humanismu a demokracie.
Takže my v Evropě si připíšeme morální zásluhy a bude nás těšit vděčnost ukrajinského lidu. A za odměnu si budeme moci od Američanů kupovat plyn a jiné nerostné bohatsví vyrabované z Ukrajiny.
Amerika 🇺🇸 byla odjakživa businessově orientovaná, tj. zisk a kapitál vždy na prvním místě.
Evropa 🇪🇺 to má naopak, to byla kolébka humanismu a demokracie.
Takže my v Evropě si připíšeme morální zásluhy a bude nás těšit vděčnost ukrajinského lidu.
Američani nám pak budou vesele prodávat plyn a jiné nerostné bohatsví vyrabované z Ukrajiny.
Minulý týden jsem umístil na inzertní portál nabídku na prodej nepotřebného konferenčního stolku za 1500,-
Do večera toho samého dne mi přišlo 6 nabídek od zájemců vč. jedné osoby, která se také titulovala MUDr. na odkoupení a všichni nabízeli, že si zajistí dopravu. Když jsem jim odepsal, že jim to za 200 korum odvezu, tak se už nikdo neozval.
Tak když se ty firmy těší na bohaté japonské zákazníky, tak se měly složit na pavilon 🏛️.
Proč tu předraženou bídu, včetně přeplacených designerů a architektů musíme platit z našich daní ?!!?
Když už naše delagace dostala designové monterky 👷🏻♂️, tak jim tam měli spojit 2 unibunky s jedním proskleným kontejnerem, do kterého mohli posadit krtečka s Lipánkem ... a fronta by tam byla taky 😄
Statistika je trochu (dost) zavadějící. Zatímco u Tesly lze úspěšně předpokládat, že drtivá většina vozidel má svého konečného zákazníka. Tak v případě Škodovky bych byl skeptický. Ano, auta byla registrována ✅, ale na koho 🤔 ? Je obecným tajemstvím, že dealeleři mají povinné kvóty na odbery BEV (podmíněné vyplacením / nevyplacením bonusu). Takže každý dealer škodovky už má na sebe přihlášeno min. 10 BEV, které se zoufale snaží využít jako náhradní nebo služební auta, protože jiné využití pro ně nemá.
V minulém roce jsem dokončil stavbu RD. Nechal 2 specializované agentury spočítat ekonomickou výhodnost TČ+FVO a plyn. kotle.
Návratnost TČ vyšla na 15 let (vč. započtení případných dotací z programu Zelená úsporám). V RD trvale bydlí 2 osoby. Takže plyn. kotel byla jasná volba 👍🏼.
V případě 5-ti člené rodiny by návratnost byla cca za 5-6 let. To bych už o tom uvažoval 🤔
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Navrhuji protiopatření ☝🏻 začít vyrábět kvalitněji, levněji, inovativně, efektivně a zaplavit tím čínský trh.
2 odpovědi