Příčina byla jasná bezprostředně po havárii. Vlak jel rychlostí povolenou pro přímou trať (95) a protože vlaková cesta byla postavená do odbočky na vyhybce se lokomotiva utrhla od vagonů a ty v této rychlosti vykolejily. Otázka zní: jak se na předzvěsti signalizuje rychlost sto a čtyřicet? Lze to splést? Přehlédnout? Co osvětlení signalizace sluncem atd? A druhá: jaké předpisy má dráha pro přepravu nebezpečných nákladů? Opravdu se smí jet stovkou, když většina osobních vlaků se courá pod 60 km/hod?
Trochu bych zklidnil hormon. Martin Vladimirov, expert na fšecko asi netuší, že plyn u nás prodává především maďarská firma innogy a německá E.ON. A ti si nakupují kde sami chtějí a žádná strana a vláda jim v tom nemůže zabránit. Fiala si ovšem naběhl, když tvrdil, že od Ruska kupovat nebudeme. Nemá na to žádný vliv. Ropu u nás zpracovává polská firma Orlen, které naši soudruzi socani rafinérky prodali. Takže je opět na ní odkud si ropu koupí. Pouze MERO, správa českých rezerv je státní. Je to podobné jako kdyby se Fiala zavázal, že se v Boleslavi budou vyrábět trabanty místo těch současných aut. Napřed by tu automobilku musel od VW koupit aby mohl poroučet.
Speed Maraton je akce EU nikoliv jen český Kryštof. Takže kolonie se musí přizpůsobit. Jinou věcí je účelnost této akce. Je potřebná asi jako gryndýl. Ve výčtu nešvarů bych ještě zdůraznil nepoužívání zpětného zrcátka. Dnes jsem ujel 140 km po D1 a případů, kdy řidiči dojedou kamion a (někteří i bez blinkru) to mrsknou do levého tak, že ten co se tam blíží musí náhle zpomalit, jsem napočítal 5 případů.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Před koupí pozemku je třeba zjistit více věcí. Především jestli se na něm nenachází inženýrské sítě, zda není zatížen věcným břemenem a zda je zajištěn přístup a lze k němu přivést potřebné inženýrské sítě. Teprve pak kupovat.