undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Tomáš Pazdera

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky47Příspěvky a odpovědi57Líbí se9
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Zásadní je, proč se dále nesmí jet 130 km/h. Proč musí končit dálnice, když dále je čtyřproud. Pokud je tam zatáčka, která nevyhovuje, tak to měli postavit lépe, a ušetřilo by se za značení.

    NOVINKY.CZ
    Ministerstvo zrušilo past na řidiče na konci D4. Novou značku nikdo nepřehlédne
    Ministerstvo dopravy reagovalo na stížnosti řidičů a na konci dálnice D4  u Nové Hospody na Písecku nainstalovalo novou značku. Tím skončila past na řidiče, kteří nezpomalili ze 130 na 110 kilometrů, protože na místě byly jenom značky silnice pro motorová vozidla. Nyní je tam ještě velký nápis Pozor a upozornění na omezení maximální rychlosti na 110 km/h.

    1 odpověď

  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Obecně je problém v tom, že i v pneuservisu to utáhnou rázovým utahovákem, a momentovým klíčem pouze zkontrolují, že to není málo utažené.

    Takže obecně to přetáhnou. Povolit kolo, zejména přední, klíčem z povinné výbavy je pak opravdu oříšek.

    K tomu vyvažování: když najedu za rok 5000 km, a nevymetám kanály, asi zbytečnost.

    Když najedu za rok 70 000 km, tak to taky v půlce léta nenechám převážit.

    GARAZ.CZ
    Rizika domácího přezouvání: Co nemáme, na co zapomínáme a co děláme špatně
    Už je to tady zase: Každoroční hromadné přezouvání po konci zimní sezony zpět na letní pneumatiky. Ti, co přezouvají pneumatiky na stejnou sadu kol, musí do servisu. Ale pokud jen měníte sadu kol se zimními gumami za sadu s letními, máte na výběr. Je lepší zajet k odborníkům do pneuservisu, nebo ušetřit a zvládnout to doma svépomocí?
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Tak dostupné to bylo asi jako dnes. Stačí zavzpomínat na platy.

    Pokud je mi známo, tak stavbu svépomocí nikdo nezakázal, tak si to může autor zkusit.

    Docela dost ušetří. Tyto domy stavěla tehdejší elita, tak to moc dostupné asi nebylo.

    DREVOSTAVITEL.CZ
    Šumperáky si neustále drží svou popularitu. Na rozdíl od ceny, která od dob socialismu vzrostla stonásobně
    Šumperák najdeme v českých ulicích i dnes. Zatímco za socialismu se však jednalo o dostupné bydlení, dnes představují tyto domy luxus pro vyšší vrstvu.
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 měsíci

    Leasingovky dodržují interval 30000 km na olej, takže to není výhra, 7st. DSG je jedna velká past, a 250 Nm je tedy slabota.

    Zapřáhni vlek, a podívej se na spotřebu. V čem je ta výhra nad TDI?

    GARAZ.CZ
    https://www.garaz.cz/clanek/21013991
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 6 měsíci

    K foto č. 23: to asi není držák karburátoru.

    Jinak hezké stroje.

    AKTUALNE.CZ
    Líbí se vám víc Jawa 500 OHC, Rumpál, nebo Bitrak a Libeňák? Projeli jsme je
    Postavili jsme vedle sebe Jawu 500 OHV Rumpál, Jawu 500 OHC, 500/682 Bitrak a 250/553 Libeňák. A tři z nich jsme také projeli.
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 7 měsíci

    253 úseků dálnic? ...možná kilometrů...

    Jinak se mi líbí, jak se v Čechách staví dálnice - nejdříve jeden kousek, pak druhý - aby to stihla dělat vše jedna firma nebo sdružení.

    Mimochodem jsem jel dnes ráno tímto úsekem, byla lehká mlha, přede mnou Superb s modrým (vypnutým) majáčkem na střeše, ale s denním svícením t.j. vzadu nesvítil, a odbočil na stavbu - zřejmě vezl pana ministra, tak na co svítit.

    NOVINKY.CZ
    Úsek smrti u Slaného se mění na dálnici. Začala stavba chybějící části D7
    Nebezpečný úsek frekventované výpadovky z Prahy na Chomutov silnice I/7 u Slaného se začíná měnit na dálnici. V pátek byla zahájena stavba chybějící části dálnice D7. Ta zatím po výjezdu z Prahy končí pár kilometrů před Slaným, pak chybí zhruba patnáctikilometrová část k Panenskému Týnci.

    1 odpověď

  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 7 měsíci

    Barkasu musíš pořádně nafouknout kola, aby byl větší...

    GARAZ.CZ
    Hádáme veterány i modernu: Poznáte auto jen podle textové nebo obrázkové nápovědy?
    Škodovka? Tak tu bych poznal i poslepu! Pokud vám jsou tato slova blízká nebo jste je od někoho slyšeli, nyní budete mít možnost prověřit si tyto motoristické znalosti. Do kvízu jsme totiž schovali textové i obrazové nápovědy a na vás bude dle nich uhádnout hledaný vůz. A pozor, nepůjde jen o dobře známou modernu, do hry zapojíme také veterány.
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 7 měsíci

    Tak za mě dva pitomci, jeden řídil a druhý stál blízko.

    Takhle to dopadá, když jeden, co neumí řídit, ale má peníze, může cokoli.

    NOVINKY.CZ
    Hrůzné záběry nehody auta při rallye na Berounsku. Vozu divák uskočil, sražené kovové trubce už ne
    Vážná zranění v sobotu odpoledne utrpěl divák na automobilových závodech na Berounsku. Zranila ho trubka zapíchnutá v zemi u silnice poté, co do ní vrazilo při nehodě závodní auto. Muže přepravila do nemocnice záchranka vrtulníkem s poraněním hrudníku. Okolnosti incidentu vyšetřuje policie. Nehodu zachytila kamera jednoho z dalších diváků.

    2 odpovědi

  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 8 měsíci

    Otevření "DÁLNICE" stylem jeden pruh na Prahu a jeden na Písek,

    omezení na 80 km/h a zákaz předjíždění, tak to tleskám.

    Další několikaměsíční uzávěry před sjezdem na Příbram, a před Pískem.

    Jezdím zde poměrně často, a je prima, když nemůžete desítky kilometrů předjet přetížený kamion. Čím více se blíží dokončení dálnice, tím se mi prodlužuje dojezd.

    NOVINKY.CZ
    Na dokončované dálnici D4 silničáři zprůjezdnili další nové části
    Do provozu byly v tomto týdnu přidány další části hotových úseků dálnice D4 na Příbramsku. Celkové zprovoznění nové dálnice je naplánované na prosinec. Řidiči tady musí být ve střehu, podle stavbařů se tu mění situace takřka ze dne na den a trasa se v nově vznikajících pruzích může měnit. Nově otevřen, i když s omezeními, byl úsek Háje – Milín a Milín – Těchařovice. Dále pak opravený úsek Skalka – Háje.

    5 odpovědí

  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 8 měsíci

    Zbytečná honička a zbytečná smrt.

    Opravdu potřebujeme policisty, kteří neumí řídit, a zbytečně riskují při nahánění auta s širšími pneumatikami?

    NOVINKY.CZ
    Policisté pronásledovali v Praze tuningové auto, při nehodě zemřela dívka
    Při noční srážce policejního auta s dalším vozem v Praze zemřela dívka a čtyři lidé byli zraněni. Policisté podle jejich mluvčího Jana Daňka pronásledovali jedoucí auto s tuningovými úpravami.
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 8 měsíci

    Citroen DS, a na fotce je Citroen SM.

    Gratulace autorovi.

    GARAZ.CZ
    Tímto by Fantomas jezdil dnes: DS slaví narozeniny působivým konceptem, inspiroval se ikonou historie
    Před deseti lety se DS osamostatnilo a v rámci koncernu PSA (nyní Stellantis) se stalo samostatnou automobilkou zaměřenou na luxus. Kulatiny se designéři rozhodli oslavit atraktivní kreací.

    1 odpověď

  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 9 měsíci

    ...když jedu 60 km/h na pětku...

    Pak asi chápu spotřebu, ale ten motor takové zacházení asi dlouho nevydrží.

    Co chceš seřizovat na geometrii zadní vlečenky?

    GARAZ.CZ
    Zapomeňte na 2.0 TDI! Škoda Octavia III umí být s motorem 1.5 TSI zázračně úsporná a jezdí lépe
    Extrémní složitost moderních dieselů z nich nedělá zrovna lákavou volbu v ojetých autech. Dnes za běžné opravy unavených nafťáků necháte v servisech desetitisíce. Motoru 1.5 TSI se ale nebojte. V octaviích už neškube a jezdí fakt za málo.
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 10 měsíci

    Víčka jsou pitomost, ale vracení lahví, když jdu nakoupit, mi problém neudělá. Pivaři taky vrací lahve, a nemají s tím problém. Svoz asi taky problém nebude, budou se méně vyvážet žluté kontejnery, protože pet lahve budou v obchodu.

    Spíše bych omezil plnění piva a limonád do hliníku. Když to do toho nestočí, tak to nikdo nemůže koupit, nemusí se nic vracet....

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Zálohování lahví a neoddělitelnost víček pomůže životnímu prostředí. Akorát že vůbec
    Na neoddělitelná víčka se snažíme si zvyknout a už je tady další novinka. PET lahve a plechovky budou zálohované, vyhraďte si doma místnost, kde je budete skladovat. Na sešlápnutí zapomeňte.
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 10 měsíci

    Tak jestli jsou ty kotouče 4000 km po výměně, tak potěš koště.

    Jinak jsem měl více Fabií, většinou bez problémů i s vyššími nájezdy.

    Za mě zatím nejlepší Fabia III, motor 1,0 , 81 kW, 6 rychlostí.

    Zvláštní je, že po přesednutí z 1,0, 70 kW, 5 rychlostí - zcela jiné, a výrazně lepší auto. Se čtvrtou generací nemám zkušenost, ale při vysoké ceně a absenci kombíku, zcela chápu, že to nikdo nekupuje.

    GARAZ.CZ
    Nová Škoda Fabia najela za tři roky 110 000 km! Prověřili jsme její stav v servisu, překvapil vlastně spíš příjemně
    Kompaktní Škoda Fabia není etalonem automobilu, který by platil za polykače kilometrů, proto když se k nám dostala zpráva, že ani ne tříletá Fabia čtvrté generace má na hrbu už přes 110 000 km, neváhali jsme a zjistili její historii. Závady tento autoškolský vůz sice provázely už od začátku, ovšem celkový stav nás ve finále překvapil.
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 11 měsíci

    V článku se píše, že značka neupravuje rychlost, a na konci článku se píše, že upravuje rychlost. Tak děkuji za vysvětlení.

    GARAZ.CZ
    Modré značky s bílým názvem obce řidiče často matou. Kvůli jejich umístění chybují a nedodržují rychlost. Pravidla jsou přitom jasná
    Cedule značící začátek nebo konec obce znáte díky bílému podkladu a černému písmu, nicméně víte, že na našich cestách potkáváme obecní názvy s modrým podkladem a bílým písmem? O co jde a jaké zde platí rychlosti? To vám vysvětlíme se specialistou z autoškoly.

    1 odpověď

  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 11 měsíci

    Další článek stejného autora o ničem..

    ADBZ.CZ
    https://adbz.cz/hobby/nemakacenka-maji-utrum-budou-pracovat/
  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 11 měsíci

    4 návrhy z Nizozemí, 1 z Londýna.

    Vyhráli Dánové...(sídlí v Kodani a Hamburku).

    NOVINKY.CZ
    Jak bude vypadat Slza? Investor ukázal podobu nejvyššího mrakodrapu v Česku
    V centru Ostravy má být do roku 2032 postaven mrakodrap, který bude nejvyšší budovou v České republice. Ve čtvrtek investor projektu zveřejnil, jak bude mrakodrap, kterému se přezdívá Slza, vypadat. Skončila totiž mezinárodní architektonická soutěž na vzhled objektu. Vyhrálo dánské studio ADEPT.

    1 odpověď

  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 11 měsíci

    Pamatuji dobu, kdy se vozidla starší xx let nedala dovážet a přihlásit. Zrovna tak vozidla s volantem vpravo. Tím se jednoduše omlazoval park. Pak to najednou pustili výměnou za poplatky. Nejmenší uhlíkovou stopu uděláte, když si koupíte diesel a najedete s ním více než 500 000 km.

    Benzin ani elektrokrám se tohoto nájezdu s malými výjimkami nedožijí. Neustálá výroba nových vozů, převážení komponentů přes půl zeměkoule, distribuce nových vozů a problematická recyklace baterií zanechávají větší uhlíkovou stopu než auto s velkým nájezdem. Navíc výroba elektřiny zrovna ekologická není, a fotovoltaika a větrníky to jistě nevyřeší.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Čtvrtstoletí stará Škoda Felicia má nižší emise než nové motory Euro 6
    Nedávno jsem koupil od babičky bývalého spolužáka mého syna Škodu Felicia z roku 1998. Mladý se chystá na řidičák, tak to beru jako první auto za pár tisíc. Od prvního českého majitele. Stačilo vyměnit baterii a prasklé žárovky obrysových světel.

    1 odpověď

  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 11 měsíci

    Je to hlavně kvůli elektrododávkám. Obecně jsou dodávky rozvážející materiál nebo potraviny přeložené, takže by je stačilo vážit a vybírat pokuty. Jinak jsou to jen kecy.

    Auto je vyrobené na určitou celkovou hmotnost, a když se přeloží, ta je průser za rohem, zejména kvůli brzdám. Za mě ať si laskavě řidiči dodělají řidičák C a profesák, chodí na pravidelná školení, a dodávky (a obytňáky) ať jsou homologované na větší hmotnost. Pokud povolí i těžší vleky, je jen otázka času, kdy přijdou další nehody. Dva roky praxe, nebo lépe dva roky vlastnictví řidičáku skupiny B je málo, motorky jsou odstupňované více, a má to podle mě logiku.

    Tady se jen protěžuje elektromobilita, a schovává se to za obytňáky.

    GARAZ.CZ
    Čeká nás největší změna v řidičských průkazech skupiny B za poslední roky. Revoluce by mohla přijít ještě letos
    Ze strany Evropské unie padají z hlediska dopravních směrnic (tj. nejvyšší nařízení) leckdy opravdové „skvosty“, nicméně jedna připravovaná týkající se řidičských průkazů očividně dává smysl. Ve hře je totiž možnost řízení vybraných vozidel nad 3,5 tuny jen s béčkem, ovšem jen za určitých podmínek. Radost budou mít hlavně dvě sorty řidičů.

    1 odpověď

  • Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Tomáš Pazdera
    Tomáš Pazdera

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Tak hlavně, že ti borci, co to vždy vědí lépe, většinou až po boji, jdou následně volit toho, který z toho měl nejvíc. Nejsou přece ovce, né.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Roušky nás spojily, respirátory rozdělily. Zmatené pokyny zněly ze všech stran
    ANALÝZA. Chrání moje rouška mne, nebo tebe? Kvůli zmatené a nedůvěryhodné komunikaci nemají lidé dodnes jasno, zda má jít o ochranu nositele, nebo jde o opatření solidární. Přitom mohlo jít o jednu z jasných a užitečných lekcí.

    1 odpověď

  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.