undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Luboš Chmelík

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky20Příspěvky a odpovědi28Líbí se
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Nevím, že by to byl jen trend poslední doby. Pamatuji si, že za mého působení v roce 1998 na letišti v Praze již mnoho žen chodilo takto oblečených. Asi si dovedete představit, že mi to nevadilo. Z počátku překvapený, později jsem to bral jako standard.

    NOVINKY.CZ
    Nejžhavější trend současnosti? Síťovina na holé tělo
    V poslední době móda ponechává jen málo místa pro fantazii. Příkladem je i stoupající oblíbenost transparentních materiálů. Modely z tylu nebo síťoviny byly k vidění na přehlídkových molech, ale také na červeném koberci. Zanedlouho se tak s velkou mírou pravděpodobnosti dostanou i k nám.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Tak nevím, zda vrt je obnovitelný zdroj a zda nedochází k ohřevu atmosféry. Když vezmu teplo z hlubin, tak ochladím spodní vrstvu, teplo pak unikne do atmosféry, ale do země se nikdy nedostane. Samozřejmě, že to nemůže být hned poznat, ale zcela jistě nějaký úbytek tepla být musí. Jasně, výbuch sopky, termální prameny, tady všude dochází k úniku tepla do atmosféry. Ale to je samovolný vývoj planety, který by tu byl i bez člověka. Takže ano, země voda je ekologické, ale za jakou cenu? Pokud použiju TČ vzduch voda, tak skutečně teplo ze vzduchu se zase do vzduchu vrátí. Pokud použiju obnovitelné zdroje na výrobu energie, jsem neutrální. Nejsem zelený mozek, jen na věc koukám i z jiného pohledu. PS: zatím topím uhlí/dřevo

    OBNOVITELNE.CZ
    Tepelná čerpadla země–voda se vyplatí nejvíce. Přesto jsou v Česku ve výrazné menšině
    Zájem o tepelná čerpadla v posledních třech letech trhal rekordy. České domácnosti si kvůli snadnější montáži a nižší počáteční investici vybírají typ vzduch–voda. Investičně náročnější systém země–voda se ale může vyplatit výrazně více.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    A jedna či dvě plné nádrže člověka zachrání před chudobou. Proč ten agresivní nápis? Zase budou lidé kupovat jak zběsilí a čerpačky toho využijí a budou zdražovat o to víc. Nechápu, proč je nutné šířit paniku

    GARAZ.CZ
    Natankujte plnou co nejdříve: Pohonné hmoty v ČR dále zdražují a hned tak nepřestanou
    Pohonné hmoty v Česku zdražují, průměrná cena nafty i benzinu Natural 95 je u čerpacích stanic dál stejná. V uplynulém týdnu stoupla shodně o 38 haléřů na 36,46 Kč/l. Vyplývá to z údajů společnosti CCS, která ceny sleduje. Na zcela shodnou úroveň se ceny paliv dostaly v minulém týdnu, a to poprvé od 15. května 2020. Podle analytiků bude zdražování pokračovat i v následujících týdnech.

    1 odpověď

  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    Spěchejte, natankujete nadrž, ušetříte padesatikorunu, ale cerpačky využijí poptávky a budou zdražovat dál pro marži. To se lidi ještě nepoučili? Viz. začátek konfliktu na UA.

    GARAZ.CZ
    Spěchejte natankovat: Nafta je nejlevnější za rok a půl, ceny půjdou rychle nahoru
    Nafta v Česku je nejlevnější za rok a půl. Za poslední týden klesla její průměrná cena o 38 haléřů na 34,06 koruny za litr. Naopak benzin oproti předchozí středě zdražil o 24 haléřů na 37,87 koruny, a je tak nejdražší za posledních dva a půl měsíce. Vyplývá to z údajů společnosti CCS, která ceny sleduje. Ceny paliv budou podle analytiků v následujících týdnech zřejmě růst.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    Klasické MB měli rodiče. Je pravda, že za dobu používání byl přidřený motor, 1x výměna karosérie a 1x GO karosérie. Ale jinak spolehlivé auto i s minimem údržby. Za volantem jsem mimo silnice občas seděl snad ve 12 letech. Od 15ti běžně. To už jsem řešil i údržbu a opravy i úpravy. Po udělání ŘP jsem auto dostal a věřte, byl to mazlík. Dokázal jsem s tím jezdit za 6,3. Po vojně přechod na Š120 a MB šlo z domu. Nostalgie dobrá, ale když se na tohle auto dívám, říkám si, že auto na tehdejší omezení konstruktérů ve fabrice dobré, ale i tehdy existovala auta daleko lepší. Jaké překvapení, když jsem tohle auto viděl minulý rok v Chorvatsku-Dalmácii. Známý, dobrodruh, se přijel podívat

    GARAZ.CZ
    Perla ze šedesátých let. Škoda 1100 MBX je krásná, pod milion ji neseženete
    Už minule jsem psal, že se mi klasické „embéčko“ strašně moc líbí. A ještě víc se mi líbí jeho nejdražší varianta, dvoudveřové kupé MBX, které ke krásným křivkám přidává ještě krásnou bezsloupkovou siluetu.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    Tak není úplně normální, se prohánět po lesích, ale také rozhodně není normální, zato však běžná praxe, že se přes cestu natahují lanka a řetězy. Pokud tam není připevněna nějaká cedule, tak takovou zábranu člověk snadno přehlédne. Pokud to bylo neoznačené, tak ten, kdo to tam dal, bude určitě popotahován.

    NOVINKY.CZ
    Mladý motorkář si na cestě nevšiml nataženého řetězu. Po pádu zemřel
    Osmnáctiletý muž se ve středu zabil v lese u Zvánovic na Praze-východ poté, co si na motocyklu nevšiml nataženého lanka a v plné rychlosti kvůli tomu upadl. Zraněného muže se nejprve pokoušeli oživit svědci nehody, poté je vystřídali záchranáři. Muž po jejich příjezdu bezvědomí, záhy však svým zraněním podlehl.

    1 odpověď

  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Nevím, jestli se to děje ještě teď, ale poté co vláda schválila podmínky, které mj.obsahovaly zvýhodnění zaměstnavatelů, za Ukrajince, několik lidí z měho okolí dostalo padáka s tím že jsou drazí a zaměstnavatel raději bude zaměstnávat levnější Ukrajince a ještě mu za to budou platit.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Ukrajinky zatřásly českým trhem práce
    České firmy hledí do budoucnosti velice optimisticky. Hodlají rekordně nabírat, a to navzdory tomu, že rostou ceny energií, zdražují materiály a nemohou najít potřebné lidi.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Za Prahu mluvit nemůžu, nebydlím tam. Pokud tam jsem, nezdá se mi to tak hrozné. Ono to zpomalování dopravy za účelem ochrany chodců a cyklistů se musí projevit tak, že počet aut na jednom místě zahustí. Tak pak vznikají pochopitelně zácpy. Na druhou stranu pohodlnost lidí je nepochybná. Spousta jich raději skočí do auta, protože se v MHD cítí omezováni. Nestavte nové čtvrtě, nebudou přibývat lidi a jejich auta. Ti odchází z menších měst a obcí, která se pak vylidňují. I když jejich nemovitosti rádi skoupí cizinci. Ve městech by MHD a ochota lidí s ní jezdit čast probému s dopravou jistě vyřešila. Ale co menší města, obce a dostupnost hromadné dopravy. Když jezdí 2 vlaky denně, autobus 5x denně. Za dob normalizace byla pracovní doba vsude stejná a doprava se tomu přizpůsobila. Navíc v blízkosti významných provozoven byla výstavba bytů pro zaměstnance. To však bylo i dříve například Baťovské domy apod. Ale dnes každý podnik, každá firma, kancelář má začátek a samozřejmě i konec pracovní doby jinak, to se težko vymýšlí cestování hromadnou dopravou. Nedostatek bydlení v blízkosti zaměstnání se na dopravě samozřejmě také musí podepsat. Ale nebojme se, elektromobily problém s hustou dopravou vyřeší. Kolik lidí si ho bude moci pořídit a bude ho moci doma nabíjet?

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Nestavte další silnice ani tunely. Cesta Česka z dopravní krize vede jinudy
    ANALÝZA. Nemalá část expertů začíná mluvit o tom, že z dopravního chaosu, v němž se dnes topí česká města, nevede jiné východisko, než je otočení náhledu na celý malér. Problém není nedostatek silnic, problém je množství aut.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Zajímavá je definice zákona. Zákon o komunikacích? Co je to za zákon? Že by byl myšlen Zákon o provozu na pozemních komunikacích? O rádiových komunikacích? Číslo zákona nikde. Článek o ničem, jen k tomu, ať tu debatujeme. Možná myšlenka autora byla dobrá, ale výsledná práce....Z praxe nikdo nedostane pokutu za poděkování blinkrem, i když by tu možnost byla. Já v tom nevidím problém. A že to někdo nemusí znát? To by musel přijít z jiného světa. I děti, ač ještě neřídí, tohle chápou.

    AUTOZIVE.CZ
    Za poděkování varovkami hrozí tučná pokuta, komunikace přes blinkry je hrubé porušení zákona
    Ukazatele změny směru slouží jen a pouze k jedné jediné věci. Řidiči ignorují zákon o komunikacích a blikají si tak, jak chtějí.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Již od samého začátku konfliktu na Ukrajině se mi Zelenského vystupování nelíbí. Neprosí, ale přikazuje, jak se píše ve článku.

    NOVINKY.CZ
    Zelenskyj se asi pomátl. Takhle se o pomoc neprosí, zlobí se v Maďarsku
    Vystupování ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského během války na Ukrajině a jeho naléhavé vzkazy směrem k západním představitelům svědčí o tom, že se potýká s psychickými problémy. V rozhovoru pro maďarskou televizi Hír TV to prohlásil předseda maďarského parlamentu László Kövér.

    1 odpověď

  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Tak když nejde pár minut elektřina v části Prahy, je to problém. V některých částech ČR nejde elektřina po "každém" větším větru i mnoho hodin, ale to obvykle nikoho, kromě správce sítě, nezajímá. Jinak aby profesionál napsal "Podle protokolu probíhaly i opatření zavedené Dopravním podnikem...", to je do očí bijící nesmysl. Shodu podmětu s přísudkem se učí děti tuším v páté třídě . Asi jsou Ty opatření🙂. Bohužel dnešní novinařina je takových věcí plná, tak oak nemůžeme chtít, aby to mládež ovládala.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Co prozradily desítky minut bez elektřiny
    Čtvrteční výpadek proudu odstřihnul od elektřiny celou část Prahy. Výpadek ukázal, že v tomto případě systém fungoval, jak měl a k zásadním škodám nedošlo.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Já nevím. Vše se lidem zjednodušuje a ti jsou pak stále hloupější. Když nebyly mobily, člověk si pamatoval tolik kontaktů, kolik potřeboval. Kdo by si dnes měl něco pamatovat, když to má pohodlně naservírované? Když zadávám číslo účtu, bystřím si mozek. Zatím se mi nestalo, že bych zadal chybné číslo. Takhle to zase bude tupě ťuknout. Jestli to bude pro lidi přínos, to ukáže čas. Ale jsou lidt a není jich málo, kterí spravují několik účtů. Jak systém pozná, ke kterému se zaslaná platba váže? Za mě zbytečnost. Banky ny mohly peníze investovat užitečnějším směrem.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Banky chystají novinku, která udělá z čísla účtu nepodstatný údaj
    České banky se chystají propojit čísla účtů s číslem mobilu. Kdo s tím bude souhlasit, vystačí si už jen s telefonním kontaktem. Dalším krokem by mohly být emailové adresy.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Tak na aceton jsem ještě nejezdil a ani to zkoušet nebudu. Sice neznám z hlavy výhřevnost, ale určitě to nebude dobrá nahrada. Svého času, v učení, mistr tvrdil, jak skvěle běží motor na brzdovou kapalinu. A protože na dílně byla jedna Š100 na odpis, zkusili jsme to. Do téměř prázdné nádrže jsme nalili 3l brzdové kapaliny a jelo se. Opravdu to auto podávalo výkony, o kterých se nezdá. Zvuk byl příserný. Ale pak to definitivně kleklo. Takže pokud tady autor článku šíří nějaké nepodložené informace, ať raději nepíše nic. Vždy je výhřevnost směsi alfou omegou provozu motoru. Oktany jsou nepodstatné, pokud nejde uměle zvýšit komprese. Předstih dnes řídí jednotka, takže tady problém není. Pokud mám jezdit na líh, tak budu potřebovat dát bohatší směs, abych dosáhl stejné výhřevnosti, tudíž větší spotřeba oproti benzínu. Na podobným principu fungují plochodrážní motorky. Mají obrovskou kompresi, ale toho paliva tam teče mnoho.

    AUTOZIVE.CZ
    Vyčůraní řidiči lijí aceton do nádrže. Zvyšují tak výkon, snižují spotřebu a šetří tisíce Kč, vy to ale nedělejte
    Tohle je takový trochu balkánský styl cesty za lepším provozem auta. To nemá být nijaká jízlivá narážka na naše sousedy ve východní části Evropy.

    1 odpověď

  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Mám pocit, jako kdyby se neosalo o Atece, ale o Kodiaqu. Vše, včetně toho nepřesného řízení na okreskách, totiž sedí a na něj a předpokládám, že i na Karoq. Ale jo, Ateca neurazí a dovedu si ji představit doma.

    GARAZ.CZ
    Seat Ateca 1.5 TSI – „Španělsko-český“ sourozenec Karoqu je autem pro fanoušky starších architektur
    Životní cyklus současného Seatu Ateca se pomalu blíží ke konci, ale to neznamená, že patří do starého železa. Pro zájemce o nové auto koncernu Volkswagen, avšak se starší architekturou, totiž představuje zajímavou volbu, jak získat příjemné kompaktní SUV, aniž by to nutně musela být Škoda Karoq, pokrevní sourozenec „španělské“ Atecy.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Nemusíme mít strach, že s elektroautem zůstanemeviset někde v koloně, protože kdo si bude moci elektroauto koupit? Myslím, že víc jak polovina současnych majitelů spalováků ne, protože si kupujeme auta několik let jetá za zlomek ceny původní, ale ve skvělém stavu. A u elektroaut po 7 letech je po baterii, takže budeme mít smůlu a auto si prostě nebudeme moci pořídit. Pak budou silnice a dálnice volné. Nic jiného tou elektromobilitou EU ani nezamýšlí. Jen snížit počet aut na silnicích, protože scekologií to zatím nemá nic společného. Kdyby raději zpřísnili vydávání řidičského oprávnění, aby autem nemohlo jezdit každé máčo. Je smutné, když vidíte "souseda", který stěží přečte větu, nedej bože má nějakou vyplodit, že udělal řidičák.

    NOVINKY.CZ
    Jak dlouho vydrží baterie vytápět elektromobil v koloně
    Jsou elektromobily rakvemi, když v nich v zimě uvíznete v zácpě na několik hodin? Podle experimentu se dvěma teslami zvládnou nabité baterie topit i víc než dva dny v kuse.

    3 odpovědi

  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    To by to tady dopadlo. Vykuchané filtry pevných částic (sice jsou už i teď, ale zvrhlo by se to v "národní sport"), řvoucí výfuky, světla jak na člunu pobřežní stráže. Kdepak, na lidi je třeba přísnost, protože u nás mnoho lidí neumí demokracii užívat, ale umí zneužívat. Jen ať technické kontroly zůstanou, ale nemusely by se řešit prkotiny, jako svítící kontrolka apod.

    GARAZ.CZ
    V Rusku zruší povinné návštěvy STK pro desítky milionů vozů
    Prakticky hned v prvním čtení byl v Rusku přijat zákon, který ruší povinnost absolvovat pravidelnou technickou prohlídku všem motorovým vozidlům do 3,5 tuny, které jsou v osobním vlastnictví a nejsou využívány pro komerční účely. Tato revoluční změna se tak dotkne asi 50 milionů automobilů, motocyklů a dalších vozů.

    1 odpověď

  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 roky

    Jsem cyklista i řidič všeho, co na silnici jezdit smí už 35 let. Ze svého pohledu vidím, že spousta cyklistů nevyužívá cyklistezky, které vedou souběžně s pozemní komunikací, protože je např. o cca. 500 m vedle a je tam větší převýšení. Takže by se měli za nos chytit i cyklisté. Na druhou stranu už máme delší dobu v zákoně, že při předjíždění cyklisty musí jiný řidič "blikat". Kolik řidičů skutečně blinkr použije? Pokud cyklistu míjí větší vozidlo a to blinkr nepoužije, vozidlo jedoucí za ním pak může mít problémy při míjení cyklisty. Spousta řidičů blinkr použije z neznalosti. Opavdu o tom pravidle neví. Jiní z lhostejnosti, pohrdáním apod. Změn do silničního zákona přibývá mnoho, ale už nikdo nezjišťuje, jestli to zaregistrovali řidiči s déle vystaveným ŘP. Ovšem také jsem měl možnost vidět, co umí/neumí noví vlastníci ŘP. Až s hrůzou jsem zjistil, že jsou na tom dost bídně. A to si autoškola účtovala 8000 Kč za skupinu A1 a zkouška proběhla s plným počtem bodů! Takže za mě zlepšit osvětu řidičů jak stávajících, tak nových.

    NOVINKY.CZ
    Povinný odstup od cyklistů se policii nelíbí
    Do zákona o silničním provozu se zřejmě už brzy dostane novinka v podobě povinného bočního odstupu při předjíždění cyklisty. Řidiči budou muset od července míjet jezdce na kole alespoň ve vzdálenosti jednoho a půl metru, jak minulý týden schválili poslanci. To se ale nelíbí dopravní policii, která poukazuje na to, že nařízení bude těžko vymáhat.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 roky

    Již několik let mě televize přestává méně a méně bavit a proto ji přestávám sledovat. Jde to napříč všemi stanicemi, ale u Novy a jejích derivátů asi nejvíc. Reklamy, které natáhnou film začínající nesmyslně až v 20:20 na 22:30? A platit si ji rozhodně nehodlám. Je pěkné, že si to můžu pustit kdykoli, ale obsah současných filmů mě neoslovuje. Měl jsem HBO GO na zkušenou, ale dle obsahu se všechny filmy točí kolem homoxexuality, menšin, domácího násilí. Samozřejmě, tyto věci kolem nás jsou, je třeba s nimi žít a v realitě proti nim nic nemám, ale proč by to mělo být v každém filmu? Reality show? Děkuji, nechci. Zprávy? Dnes je může přednášet cvičená opice, stačí, že dobře vypadá. Asi se vrátím ke knihám.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Exkluzivně: Půjdeme si pro diváky, kteří nám zaplatí, říká nový vládce TV Nova
    Do pěti let je reálné, abychom měli v Česku a na Slovensku milion předplatitelů, říká v prvním rozhovoru Didier Stoessel, nový šéf skupiny CME, do níž patří i televize Nova.

    1 odpověď

  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 roky

    Článek dobrý, ale na můj vkus, alespoň ze začátku, psaný dost kostrbatě. Kdysi jsem měl možnost se v tomto autě svézt a musím souhlasit, že by mi nevadilo, mít ho doma.

    GARAZ.CZ
    Je vzácné Porsche 912 jen pro, kteří nesehnali 911, nebo má tento lehký sporťák co nabídnout i širokému publiku amatérských závodníků?
    Vypadá to, že máte Carreru a užíváte si za jejím volantem život. Jenže vy ji nemáte, máte něco mnohem vzácnějšího, a přitom svým způsobem horšího. Ano, tohle je Porsche 912, zajímavé auto, které nevypadá na to, čím ve skutečnosti je.
  • Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Luboš Chmelík
    Luboš Chmelík

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 roky

    Jsem ze staré školy, kdy se na LongLife nehrálo. K autům mám velmi blízko a je mi známo, že prodloužené výměny oleje motorům škodí. Tudíž 22.000 km na jednu olejovou náplň je pořádná porce. Chápu, u vás jde o dlouhodobý test, tudíž se snažíte držet doporučení výrobce. Ale já bych od vás ojeté auto rozhodně nekupoval. Jinak SantaFe je dobré auto. Známí mají starší generaci v dieselové variantě a naprosto bez problémů.

    GARAZ.CZ
    10 000 kilometrů za volantem Hyundai Santa Fe. Za kolik jezdíme? A jak je to s AdBlue?
    Když jsem dneska zase stál v koloně, nudil jsem se a začal jsem listovat palubním počítačem našeho Santa Fe. V tu chvíli jsem si uvědomil, že možná nastal ten správný čas, podělit se o dalších pár postřehů z dlouhodobého testování. Máme tu totiž pár „jubileí“ a také jsme o tomhle autě už delší dobu nic nového nenapsali.

    1 odpověď

  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.