Vyučil se automechanikem a tuto práci také dlouhé roky provozoval. Pak se na čas přesunul do oblasti profesionální dopravy, řidičák má v podstatě ne vše, co se dá u nás legálně řídit. Po několika letech za volantem nákladního auta se vrátil zpět k původní profesi, kterou už dělá spíše z pozice vedoucího dílny. Má tak čas na redakční a publikační činnost i osvětu v oblasti automobilové techniky.
Novčák zase objevil Ameriku. I když je fakt, že tohle až tak moc lidí neví, A raději touží po ručičce, která je nastavena na tři hodnoty, než aby se spokojila s kontrolkou, která říká přesně to samé.
Čekal jsem, že ten článek bude pitomost. Ale předčil všechna očekávání. Je to pitomost na druhou. Od Auto živě se zkrátka nic inteligentního čekat nedá.
Michalče, přestaň sepisovat nesmysly o autech, o kterých víš absolutní h...o. Radši se začni věnovat télebritám. Každou chvíli některá ukáže kalhotky a to je pro tebe daleko lepší téma, než auta. Rozumíš tomu sice asi tak stejně, ale nikdo ti za to nebude nadávat.
Novčák má náhradu? Ovšem úroveň článků na tomto webu to vůbec nezvedlo. Je to snad jestě horší ptákovina, než by sesmolil Novčák. To si nedokážete najít někoho, kdo by o autech věděl alespoň tolik, jako žáček třetí obecné?
Když už chtějí něco nařizovat, tak by měli výslovně zakázat ovládání čehokoliv v autě přes dotykové obrazovky. To by byl pro bezpečnost daleko větší přínos, než další nesmyslné asistenty. Ale to od unijních odborníků čekat nemůžeme. Snad už bzy celá EU zmizí v propadlišti dějin.
Pokud má tento server nějakého šéfredaktora, měl by co možná nejdřív vyhodit Novčáka. To co on tady píše, nebo spíš odněkud opisuje, je snůška pitomostí. Kdyby si onen neexistující šéfredaktor přečetl jen zlomek diskusí pod jeho výplody, musel by to udělat už dávno.
Novčák už zase perlí. A zase si plete obázky motorového a kabinového filtru. Pokud má tento plátek nějakého šéfredaktora, tak by jej za jeho výplody musel už dávno, dávno vyhodit. A ne ho dál nechávat opisovat cizí stupidní články.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vyučil se automechanikem a tuto práci také dlouhé roky provozoval. Pak se na čas přesunul do oblasti profesionální dopravy, řidičák má v podstatě ne vše, co se dá u nás legálně řídit. Po několika letech za volantem nákladního auta se vrátil zpět k původní profesi, kterou už dělá spíše z pozice vedoucího dílny. Má tak čas na redakční a publikační činnost i osvětu v oblasti automobilové techniky.