undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Lubomír Nesvadba

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky13Příspěvky a odpovědi18Líbí se
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 měsíci

    Pro malé připomenutí:Poslanec i senátor na první schůzi komory parlamentu, které jsou členem a které se účastní, skládají tento slib: „Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.Poslanec nebo senátor se může svého mandátu vzdát prohlášením učiněným osobně na schůzi komory, jejímž je členem. Brání-li mu v tom závažné okolnosti, učiní tak způsobem stanoveným zákonem.

    Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu

    Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu

    Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu.........

    HN.CZ
    Vzbouřené političky burcují Česko. Změňte sněmovnu, nejde jen o nás, ale i o vaše peníze
    Její video o poměrech ve sněmovně nasbíralo tolik zhlédnutí, že jí jiní političtí kolegové mohou jen tiše závidět. Popsala v něm, jak neefektivní je práce poslanců, i to, proč už jako matka nebude do dolní komory kandidovat.

    1 odpověď

  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 měsíci

    Před mnoha a mnoha lety si v Jablonci nad Nisou hráli dva kluci.V jedné z ulic parkovala LIAZKA.Ale nebyla to obyčejná LIAZKA.Byla to závodní LIAZKA..A kluci měli sen,že se také jednou ,až budou velcí,podívají do Dakaru.A jak šla léta ,jeden z chlapců si v areálu LIAZU všiml v křoví zarostlé rezavé LIAZKY.

    Po odkoupení a letech kompletní rekonstrukce se vydaly na cestu.

    Spolu se svým vzorem.

    Na dveřích jejich Dakarky byly jména: Jiří Moskal,Tomáš Pour,Vít Ježek

    Odkaz  

    GARAZ.CZ
    LIAZ, jak si ho všichni pamatujeme: Nejznámější model 100 se rodil těžce, vyráběl dlouho a uspěl i na Dakaru
    Nákladní vozy v době socialismu nesly znaky Tatry, Pragy i Škody. Původem mladoboleslavská značka se však postupně přeorientovala na osobní vozy, a tak se z náklaďáků Škoda stal LIAZ. Prvním z nich byla řada 100.
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 měsíci

    Jsem velice rád, že jste se ujal mého příspěvku k článku : mlčeti zlato ,uvedeného před 15 dny na fórum 24.V roce 1991 jsem vedle mnoha dalších zlepšovacích návrhů pro firmu Autobrzdy Jablonec nad Nisou nabídl této firmě k patentování

    svůj výrobek, realizovaný na mém jízdním kole. Kotoučovou brzdu pro jízdní kola.

    Autobrzdy měli samozřejmě svého člověka, který v Praze prováděl rešerže,zda někdo ve světě má již něco podobného patentováno. Stejný princip nikdo neměl.

    Bohužel patent uznán nebyl, kotoučová brzda byla tak jednoduchá, že nepřinášela žádné nové technické řešení. Bylo možné pouze kotoučovou brzdu ochránit jako

    průmyslový vzor. Toto ale v praxi je zcela marné, k obejití stačí například do kotouče brzdy vyvrtat jiný počet otvorů, a je to jiný výrobek. Kotoučová brzda byla

    nabídnuta výrobcům jízdních kol, ale bohužel tyto české firmy nabídku nevyužily.

    Dnes moje technické řešení naleznete na elektrokoloběžkách, na jízdních kolech

    a podobných dopravních prostředcích.

    NOVINKY.CZ
    https://www.novinky.cz/clanek/40504877
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 měsíci

    Věda a výzkum se hodnotí též i množstvím patentů.Tak tedy:Tuzemští přihlašovatelé podali v minulém roce k patentové ochraně u ÚPV ČR celkem 507 přihlášek svých vynálezů nebo nových technických řešení. Jedná se o nejnižší hodnotu od roku 1995. Propad je patrný především u vysokých škol. Po výrazném nárůstu v počtu jimi podaných patentových přihlášek v prvních letech nového tisíciletí až na rekordních 279 v roce 2013 došlo k výraznému úbytku v následujících deseti letech. V minulém roce vysoké školy podaly 106 patentových přihlášek.zdroj: ČSÚ.

    FORUM24.CZ
    https://forum24.cz/mlceti-zlato-predvedl-jste-katastrofalni-vykon-zenisek-usadil-havlicka-kvuli-ministerstvu-pro-vedu
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 5 měsíci

    Moc zdravím,je to již mnoho let,kdy jsem spolu se spolužáky TOS Varnsdorf ve Vašem mlýně zkoušeli divadelní hru Chameleon s Vaším manželem a naším

    bezva vychovatelem panem Webrem.Soutěž jsme mezi mnoha učilišti vyhráli a rád vzpomínám na toho vousatého chlapíka,který dokázal

    vskutku nemožné.Jak přestavbou mlýna ale i svou lidskostí.

    STREAM.CZ
    Prohlídka větrného mlýna Varnsdorf, který byl přestavěn pro bydlení
    Varnsdorf je nejsevernější části České republiky. Městem protéká říčka Mandava a je ze tří stran obklopen územím Německa. Historie Varnsdorfu sahá do 14. století. Varnsdorf proslul výrobou manšestru. Už před druhou světovou válkou sloužil zděný větrný mlýn jako obytný dům a měl obytnou přístavbu. V roce 1975 byl zakoupen soukromou osobou a přestavěn pro bydlení. Mlýn je bez památkové ochrany. Hudba, kamera, fota, střih: Jan Kostera, průvodce - komentář: Hana Vébrová „Přijměte tempo přírody: její tajemstvím je trpělivost.“ – Ralph Waldo Emerson (americký filozof a básník 1803–1882)
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 6 měsíci

    Soutěže o nejnižší spotřebu paliva se jezdily i před 30 lety ...


    auto-mania.cz

    Odkaz   › ... › Škoda

    1. 4. 2018 — Ladislav Obdržálek, který jel v kupé Škoda 120 Garde, nakonec závod vyhrál, pořadatelé mu naměřili spotřebu pouhých 2,98 l/100 km!


    Před 30 lety spotřeba 2,98l na 100 km.Váha aut byla cca 1100 kg.A dnes?????

    Jak se říká... Plnou parou vzad.

    GARAZ.CZ
    Spotřeba pod tři litry a dojezd 2 300 km: Číňané znovu šokují pokrokovou technikou
    Zdálo se, že svět míří k plné elektromobilitě a výrobci tak nějak doufali, že lidé ryze bateriově poháněná vozidla přijmou i s jejich nevýhodami. Nestalo se tak, a proto se na výsluní derou plug-in hybridy, ty nejpokročilejší mají v Číně. Ten od Geely totiž spotřebuje pod 3 litry na sto a ujede až 2 300 km na plné nádrže.
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Zdravím diskutující,vlastním octavii 3,110 KW a jsem moc spokojený,dělník,který jezdí při 130 km na tempomat za 4.5 l nafty.Cena 230000 kč,koupeno v AAA Liberec v roce 2020 s nájezdem 140000 po 3 letém leasingu.Nyní má najeto 210000 km.Nové auto s barevnou televizí a s močůvkou nepotřebuji.Tento typ r.v.2016 je za mne super.Doporučuji.

    GARAZ.CZ
    Škodovka konečně prozradila cenu základní Octavie. Do „ceny od“ se výrazně promítl i konec tříválce
    Facelift čtvrté generace Octavie už obletěl svět. Krátce po odhalení omlazené tváře se objevily také první ceny, avšak jen výbavou nabušeného provedení First Edition. Počínaje dneškem lze konečně objednávat i dostupnější varianty. Kolik za ně dáte?
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Mám 100 let starý RD 9x9 metrů po rekonstrukci.Vytápím sklep-sušárna prádla a dílna,přízemí a podkroví,,zatepleno pouze 6 cm polystyren před 25 lety.Eurookna KW 1.1,náklady na topení a ohřev vody -30 q ořech 2 cena 600 kč/q.Kotel EURODESIGN ,třída 5,výrobce OGNIWO 16 EKO plus +, automat,na mobilu si mohu zkontrolovat ,co dělá doma topení.Instalace v roce 2021 cena kotle 78000 kč a montáž včetně kombinovaného bojleru 55000 kč.teplota v místnosti 21 stupnů.Jsem velice spokojen.Kotel čistím jednou za měsíc-cca 1 hod práce.Popelník vynáším po čtyřech dnech.Tepelné čerpadlo jsem používal v sušárně dřeva a velice mne mrzí,že nikdo nenapíše,že musí běžet 24 hodin denně,sice má příkon v mém případě 1.5 KW ,ale spotřeba tu je.Po 5 letech odešel kompresor a jeho cena dělala polovinu ceny zařízení.Tak hezký den.

    ENERGOZROUTI.CZ
    Pořídili si tepelné čerpadlo, teď budou litovat. Nové změny v letošním roce zvýší náklady o desítky tisíc korun
    Více než deset tisíc korun by si v letošním roce mohli připlatit majitelé tepelných čerpadel. Ti si je v minulých letech zakoupili jako ekologickou náhradu za plynové kotle nebo kotle na pevná paliva. Kvůli vysokým nákladům by toho ale letos mohli litovat.

    1 odpověď

  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Je smutné, že se svět nedokáže poučit ze svých chyb a pěkné a užitečné věci jsou zapomenuty aby se po 30 letech znovu ..........viz:Odkaz  

    GARAZ.CZ
    Spalovací motory jsou minulostí, máme revoluční baterii! Další velká automobilka bude v Evropě výhradně elektrická
    Informace o přezbrojení té které automobilové značky na elektrický pohon nestíháme ani vstřebávat. Nejnověji se k nim přidává japonský Nissan, jenž vyvíjí i vlastní akumulátory.
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    BEZKEMPU.cz a máte klid

    CESTYAVYLETY.CZ
    Za touhu přespat na střeše auta jsme na Slovensku dostali pokutu 70 euro
    Aktuální teplé počasí a nadcházející „babí léto“ svádí ke krátkým výletům po Česku i okolních zemích. Jenže zatímco u nás můžete v autě přespat v podstatě kdekoliv, u našich slovenských sousedů, nebo třeba v oblíbeném Chorvatsku, nikoliv.

    1 odpověď

  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Na silnici jezdím s vědomím,že kdokoliv může udělat chybu,špatně se rozhlédnout,nedat přednost a podobně.Když jsem jezdil městským autobusem,narvaným lidmi až po moje dveře,několikrát jsem slyšel chlapy jak říkají-vjel Vám tam,a podobně.Ale to s tím už musím počítat,jinak těch 13 tun nezastavím na fleku.To samé platí i na motorce či v autě,přijíždím ke křižovatce a sleduju přední kolo auta,který mi má dát přednost,a už vím ,co s tím udělám,kdyby.....Prosím ,nejezděte s vědomím,že máte přednost-.Upřímnou soustrast rodině a pevné nervy motorkáři.

    NOVINKY.CZ
    Motorkáře stíhají za smrt dítěte, i když předpisy neporušil
    Při výjezdu na horizont uviděl před sebou čtyři děti a starší ženu s vozíkem, jak přecházejí silnici zleva doprava. Pustil plyn a začal přibržďovat. Když jej skupinka uviděla, snažili se všichni vozovku přeběhnout. Čtyřiatřicetiletý motorkář na ně zareagoval tím, že se je pokusil objet v protisměru.
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Je smutné, když na prvním stupni učí matematiku strojní inženýrka, neschopná děti cokoliv naučit. Je velice smutné, když ze 30 studentů na střední průmyslové škole odmaturuje pouze jeden žák. Je smutné ,když jsou leváci znevýhodňováni u maturity a mají napsat 250 čitelných slov. Nikomu to nepřijde divné. Ve své podstatě si děti odnášejí do života výsledky experimentů našich zákonodárců .Nikdo již neřeší ,co bude dělat 29 studentů- s dosaženým základním vzděláním a k čemu bude rozbor

    doslova nechutných textů....Ve dvoře stojí kůl

    Ty u něj a krev cáká

    Je v tobě žida půl

    a půlka esesáka

    katalog požadavků zkoušek platný od školního roku 2017-2018

    Prosím o návrat maturit do škol,Cermat je jen zdůraznění nedůvěry školám.

    Přeji hezký den a vyhozené peníze za Cermat věnujte školníkům,uklizečkám a kuchařkám,děkuji moooc.

    FORUM24.CZ
    https://forum24.cz/poslankyne-zajickova-je-cas-bavit-se-o-prodlouzeni-povinne-skolni-dochazky
  • Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Lubomír Nesvadba
    Lubomír Nesvadba

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 roky

    Situace podle svědectví byla následující - autobus, přepravující vězně, jel nepřiměřenou rychlostí a nestihl dobrzdit tvořící se kolonu. Předjel při tom tahač s tanky, který důsledky nehody nestihl dobrzdit.

    „Autobus kolem mě projel ve značné rychlosti. Lekl jsem se. Doslova profičel. Autobus přilítnul, prolítnul, rána a hotovo,“ řekl už dříve u soudu další ze svědků Luboš Š., který byl ten den účastníkem provozu. Na rychlou jízdu autobusu si u soudu stěžovali i vězeňští dozorci. „Autobus může jet 130, tak jsem tento limit využíval. Byl volný provoz, předpisy to umožňovaly,“ hájil se řidič autobusu Jaroslav B. (49) s tím, že před nehodou jel rychlostí mezi 80 až maximálně 95 km/h. Soud bude pokračovat dalšími výpověďmi a posudky znalců.

    Autor: Alexandr Malach

    Jenom pár vteřin a změní se život mnoha lidí,tato nehoda doslova ucpala celou Prahu,tento článek sem dávám,aby bylo trochu více zřejmé,co se toho dne nepovedlo,,,,,,,,,.

    NOVINKY.CZ
    Stačila vteřina nepozornosti. Řidič tahače dostal za smrtelnou nehodu podmínku
    Řidič tahačů Miroslav Koloc (51) dostal ve středu u Obvodního soudu pro Prahu 5 tříletou podmínku za to, že před třemi lety způsobil na Pražském okruhu nehodu, při které zemřel ve vězeňském autobusu příslušník vězeňské služby. Koloc se tím podle soudu dopustil obecného ohrožení z nedbalosti. Verdikt není pravomocný, obě strany si ponechaly lhůtu na případné odvolání.
  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.