U nás v republice se Škodovky prodávají jak housky na krámě, tak proč ne? Podívejte se na statistiky prodaných aut u nás - škodovka je na prvním místě a pak dlouho dlouho nic. Průšvih nastane, až je přestanou kupovat firmy, ale to asi zatím nehrozí. Ono to ovlivňuje i to, že je tady mraky lidí, kteří se klepou na to, aby si mohli koupit nějakou ojetou se 150 tisícem km na tacháči.
V podstatě USA s Ruskem si rozporcovali Ukrajinu. Evropa nedostane ani Euro zpět , ale bude mít dobrý pocit, že zaplatila zbrojařům mnohamiliardové zisky. A Ukrajina přijde o značnou část území a o hodně obyvatel. Ale pár lidí se na tom nehorázně napakuje a o to jde až v první řadě. A ti mrtví nikoho nezajímají. Maximálně se jim postaví pár pomníčků.
Za spoustu věcí si mohou sami zaměstnavatelé. Když hledají člověka, řeknou mu, že plat bude nízký, ale slíbí po zapracování růst na slušnou úroveň. A pak skutek utek a diví se, že se jim na to někdo vykašle. A za druhé, mladí jsou zvyklí ze škol, že stačí se vymluvit na bolení bříška, rýmičku nebo kašlík , když se jim nechce. Jenže takto to šlo na základce nebo učňáku, ale v práci už je to jiné. Nemocenská jim také v tom jde hodně naproti. Paradoxně u nás ve firmě jsou nejvíce a nejčastěji nemocní mladí do 30 let.
Všechny tyhle výpočty, kdy člověk odvádí z platu 45 tisíc takové peníze a investoval je sa pak by měl x milionů, jsou nesmyslné. Ten člověk dnes bere 45 tisíc a za chvíli jde do důchodu už má odpracováno třeba 40 let, ale před třeba 35 lety měl plat 10 krát nižší, takže tenkrát šlo z jeho platu na důchodové jen pár stovek. Dnes řada současných důchodců má mnohem vyšší důchody než když pracovali měli mzdy. Díky inflaci a průběžnému systému.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč si trochu nepřiplatit a nekoupit lepší Cupru s 333 PS? Proč vlastně Škodovka nikdy v historii neměla k dispozici motor, co má Cupra nebo Golf R nebo Audi? To jen ukazuje její hierarchii v koncernu. Asi mohou být rádi, když ji dovolí Octavii RS
1 odpověď