Dnešní tedy Fialova vláda končí právě proto, že její koaliční patneři nejsou schopni téměř na žádné prioritě se dohodnout. Proto nedokáže předkládat k projenání PS návrhy zákonů které potom neumí věcně dohodnout s opozicí. Tím trpěly předchozí vlády ale současná již to nedokázala témř nikdy. A pak jsou tu neustálé návrhy na ukončení platnosti nového zákona u ÚS. To vše vysvětluje proč vláda ze svého volebního programu dokázala splnit pouze malou část. Zářným příkladem je krach zákonu ministra Hladíka.
Pockasty a rozhovor paní Bastlové s předsedou Rady pro ČT vyplynululo několik otázek. Jak lze zajistit objektivně množství a opodstatněnost ztížností na vysílání ČT? Jaké jsou možnosti zabránit zrušení objektivního mnohostranného vysílání programů pro nejž byla ČT jmenována jako veřejnoprávní? Může střídání vlád rozhodnou zádně o veřejnoprávnosti ČT? Je v případě nesouhlasu s ČT a jak rozhodnout o jejím plném zrušení? Zásadní problémy spatřuji ve škodlivém znežívání všech sociálních sítí v nichž publikované názory mění chápání co je hlavním úkolem večejnoprávních medií. Množství stížností je určeno statisticky věrohodným zpracováním bez objektivního nezaujatého hodnocením. Lze aby taková Rada pro ČT byla chápána jako správný poradní orgán pro vládu a PS? Vyjadřuje nejširší názory občanů - posluchačů?
3
Sledujících
3
Sleduje
3
Sledujících
3
Sleduje
Zdá se mi, že zpoždění sice začala již za první Babišovy vlády ale dále se prohloubilo za vlady Fialovy. Ztráty jsou obrovské, nejenom nákladové ale především časové. Je vůbec možné digitalizaci stavebních řízení realizovat? Pozitivnín příkladem je naopak v Polsku!