Všechny takové nápady na zlepšení situace v odpadech má přeci prosté řešení. Alespoň co se týče plastových lahví a plechovek. Stačí přejít zpět na všechno ve skle a je po problému. Obyčejný našinec už několik desetiletí blbne jak a kam s odpadem, aby zachránil planetu. Proč tedy není zastavena výroba plastových lahví a plechovek. Když šlo přejít ze skla na plast, musí to jít přeci i zpět. Ti co trží z výroby plastů už snad mají své ostrovy a letadla, tak by to šlo - ne ?
Autorka zjevně spoléhá na to, že mnoho mladých lidí o tomhle "tématu" nic neví. Splnila tady své kvorum plácáni o čemkoli (hlavně o tom, co nikdy nezažila) a hodila to na papír. Jsou to naprosté nesmysly, tendenčně zaměřené pro době minulé. Za to se dnes určitě dávají hezké odměny. Nejsme jako ani, ale lžeme o době minulé zcela stejně.
Pisálkové se zviditelňují svými výplody a čekají zřejmě a zjevně jen oslavné ódy. Já myslela, že napsat svůj názor na věc veřejně, je vstoupit do jámy lvové. Svůj názor musí takový člověk umět obhájit. A hlavně se držet pravdy ! A demokracie je o tom, že se ozvou ostatní, kteří s ním souhlasí nebo nesouhlasí.
Další pokus nastínit dnešní mládeži, že žijí v naprosto úžasném světě. Na rozdíl od jejich rodičů, či prarodičů. To je prostě dnešní trend, jak se proslavit a být pochválen těmi nahoře - co nejvíce špíny na dobu před rokem 1989. Kdepak asi byli rodiče a prarodiče nynějších kritiků a hodnotitelů tehdejší doby.
Vždy, když čtu jak jsou hvězdy šoubysnysu vytížené, ba co víc, přetížené, mám divný pocit, že nebýt jich, tak tady nikdo nepracuje. To by ovšem stav naší společnosti i její hospodaření bylo konečně vysvětleno. Ale pokaždé se uklidním, když je vidím pózovat na dalekých plážích a ve vyhlášených letoviscích.
Milovaná herečka, nádherná žena ! Je mi smutno z jejího odchodu. Ovšem zajímavá je zmínka v článku o porevolučním odchodu z Národního divadla, kdy odešla i se svým manželem. Herci první ligy, odešli. Nebyli sami, kdo neodešel, byl odejit. Na divadle, ve filmu, v rozhlasu. Od té doby to také na divadlech, ve filmech, v televizi i v českém rozhlasu podle toho vypadá.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Jestli se nepletu, je to ten Martin Glaser, který v roce 2018 uvedl v divadle Husa na provázku chorvatského režiséra a jeho hru, která vzbudila odpor nejen v Brně, ale i v celé republice. Na dotaz, proč uvedl hru, kde Ježíš znásilňuje muslimku, uvedl, že tyhle "otázky ?" patří k divadlu. Pozdrav koště Praho, máš se na co těšit.
1 odpověď