U KB mám účet asi od roku 1994 a zatím jsem spokojen, bez problémů. Na KB+ jsem přešel již v loňském roce, aplikace v mobilu a KB+ v notebooku fungují dobře, žádný poplatek navíc neplatím. Tak nechápu, co zde někteří kritizují. Na jaře 2024 mi KB pomohla dostat z Google neoprávněné stržení dvou plateb v celkové výši skoro 19.000Kč za jakési mnou odebrané služby na Google Cloud Platform. Žádné služby jsem si neobjednal, natož abych povolil automatické stržení peněz. V diskuzích na zahraničních webech jsem zjistil, že jsem nebyl sám. Takže znovu dík Komerční bance. I po té po mne Google 2x upozorňoval, že jejich požadavek na platby trvá. Po této zkušenosti s Googlem jsem přestal platit mobilem a novou kartu již nepřidal do Google peněženky, platím s ní fyzicky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A co dělali ty tři roky úřady? Jak to může fungovat bez povolení?