Je vidět pane autore, že jste v Německu asi dlouho nebyl, vesměs jsou rychlosti omezené na 130, v některých úsecích na 100, a pak je tu pár neomezených úseků např. na dálnici A4, A2 atd. Dále v Belgii a Holandsku jsou úsekové měření takřka všude, maximální povolená rychlost je 120, Francie 130, v Anglii jsou úsekové měření také skoro na všech dálnicích...a světě div se nikdo to neřeší, jednou je nastavený rychlostní limit a respektují to všichni bez vyjímky. Pokuty a body jsou i v Německu celkem drakonické. Co je nejzajímavější, rychlostní limity v zahraničí dodržují i nejlepší řidiči na světě - Češi 😅 jen u nás doma s tím má každý problém.
Kdyby spolujezdec z BMW střílel po druhém osobním autě, taky by zde diskutující tvrdili že si za to určitě může sám ? Mě by zajímalo kolik z vás neomylných řidičů osobáků třeba pustí kamion aby mohl předjet, nebo jestli víte že připojovací pruh na dálnici má značku dej přednost jízdě ? Psychotesty jsou nezbytnou součástí pro řízení kamionů a autobusů, ale měli by být povinné ke každé skupině řidičského oprávnění, pak by se teprve silnice pročistili.
Plat řidiče rozhodně rozhodně není 60 tisíc, vesměs je to 21-35 hrubého plus diety, takže ano na účet uvedená částka dorazí ale na nemocenskou a důchod se počítá žebračenka. Sice některé firmy už pomalu chápou že i řidič není otrok a má i svůj osobní život a nabízejí turnusy, nebo obdenní návraty domů, ale v nabídkách práce stále převažuje to co už nikdo dělat nechce a to práce pondělí až pátek víkend doma což v praxi znamená v neděli ve 22h vyrazit z placu a domů se vrátit v pátek večer nebo v sobotu nad ránem - i to je jeden z důvodů proč chybí řidiči.
Právě generace mileniálů je fyzicky jeden chabrus vedle druhého, kteří když mají opravdu fyzicky zabrat - tím nemyslím selfie v posilce, tak jsou po pár hodinách zápřahu zralí na kapačky. 😅 Čest výjimkám. Tuhle smutnou skutečnost potvrzují i lékařské statistiky. Přeji Vám pevné zdraví a splnění Vašeho snu, ale člověk míní a věk mění.
Flixbus výkony do plna a jen zkrácený 9h pauzy, že se vozí lidi nikoho nezajímá, hlavně ať linky jezdí a fakturace běží. Je to obrovské neštěstí co se stalo, většinou je na vině obyčejná únava řidiče. K odpovědnosti bych hnal především firmu - kdyby byla ta možnost, samozřejmě že za nehodu bude moct řidič, tak to bohužel chodí.
Ve zdejší diskuzi se projevuje naplno ta naše povaha česká. Jakmile někdo po letech sebere odvahu k nějaké formě protestu je hned proruský a dezolát. Vy opravdu nevidíte co se tady a v okolních zemích děje ? Nevadí vám naše přemrštěné ceny potravin ? Když si jdu nakoupit ve Francii nebo v Belgii (a to byly vždycky drahé země) všude jsou ceny stejné nebo levnější, a tamní lidé mají mnohem vyšší platy než my. Zemědělci v Německu, Francii i Belgii zablokovali dálnice i města a lidé jim fandí. Nadnárodní řetězce si už všude dělají s cenami potravin co chtějí. Za další Green deal v současné podobě není správná cesta, proti současným ekologickým opatřením se ohrazují i největší průmyslníci v Německu, tak jak jsou nastavená zelená pravidla nyní to jednoduše nejde dělat, je to neudržitelné. Ty pravidla nenastavili odborníci, profesionálové, ale politici, kteří si vymysleli své vyšší cíle, které se marně snaží obejít fyzikální zákony. Už i tradiční němečtí výrobci přesouvají výrobu mimo EU aby byli schopni udržet konkurence schopnost proti USA a Číně. Závidíte zemědělcům dotace na traktory ? Začněte nejdřív podnikat v zemědělství a pak mluvte.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ODS v plné síle tak jak si ji všichni pamatujeme