Lidi uvědomte si laskavě to že že sedadla řidiče tramvaje je výhled docela na prd. Sice nejsem řidič dopravního podniku ale měl jsem možnost si to vyzkoušet uvnitř jedné z vozoven jednoho z dopravních podniků. A taky do té křižovatky musí najet tak blízko proto aby mu křižovatka umožnila průjezd a správně se mu přehodila výhybka pomocí antény v kolejisti a na předku tramvaje.
Konečně se lidi probudili to je zřejmé už od začátku téhle elektroblbosti prvně podle mě měli vymyslet technologii ,která by nabyla akumulátory elektromobilu stejně rychle jako je tankování benzínu nebo nafty. Nikdo totiž nechce čekat hodiny než se nabije akumulátor elektromobilu. Každý normální řidič by chtěl přijet naplnit nádrž spalovacího auta nebo nabit akumulátor elektromobilu za několik minut a odjet.
To je teda zase ♦️jak má podle nich poděkovat třeba autobusák když ho pustím probliknutim dálkovými světly při vyjíždění ze zastávky? Ať si policajti laskavě uvědomí že přenos myšlenek neexistuje a kdyby poděkoval hlasem tak ho v uzavřeném prostoru auta stejně neuslyším. Kterej bezmozek na ministerstvu vnitra to zase vymyslel?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Hele lidi u novějších vozů už nezapina řidič výstrahu dveří samostatně ale ta je propojená přímo s ovládáním dveří kdy jsou dveře oproti vystraze o několik sekund zpožděne a myslím si že by nebylo od věci osadit dveře výkonnými led diodovymi pásy po celé výšce dveří jak to má na některých vozech DPMB.