Tak podle nadpisu se řidič s diagnózou BMW naučil létat, teď přijde to těžší = naučit se řídit. Jinak, kdo tady nadává na ty betonové vpusti, tak kdyby se zrušili, tak ta voda z polí poteče na dálnici a to by bylo asi o hodně veselejší?! Jestli by nebylo lepší, zaměřit se na nezodpovědné chování řidičů.
A zamyslel se někdo nad tím, že si po finanční stránce spousta domácností nemůže dovolit nový kotel nebo nový způsob topení. Kotlíkové dotace totiž nejsou pro každého! Je potřeba mít energetický štítek na dům (nakrmit nenažrané úřady) a plnit normu. Pokud neplní, tak musí řešit zateplování a to stojí další nemalé peníze. Je to vysávání posledních úspor z nejchudších lidí na venkově a kdo úspory nemá, tak bude platit pokuty.
Takže všechno zase zdražíme a nebude to o korunu nebo o čtyři, ale když celý systém (výkup, doprava, třídící linky, čištění) budou financovat výrobci a prodejci, tak to napálí na cenách a zaplatí to zase spotřebitel. Asi nás málo ničí inflace a předražené energie, tak je potřeba zase někde utáhnout kohoutek. Nevyčítám to výrobcům ani prodejcům, oni taky musí z něčeho fungovat. Má to zaplatit EU z dotací, když je to jejich požadavek.
Nebudu se vyjadřovat vůči střílení, to ať prověří znalci od policie, ale volně pohybující pes v zástavbě nebo na stezce pro pěší a cyklisty NEMÁ CO DĚLAT. Několikrát už mi pes vběhl na cyklo pod kola, člověk to tak tak dobrzdí, aby si nerozbil ústa a pak ještě poslouchá od de..la, který by měl mít psa pod kontrolou, proč tam jezdí. Další příklad, kdy mi pes srazil dítě k zemi. Ano nerozběhl se za ním, aby ho napadl, asi si chtěl hrát, ale když se 40-ti kilový pes opře do 15-ti kilového dítěte, tak to taky může mít katastrofální následky. Kdybych u sebe měl v tu chvíli zbraň, tak neváhám. Takže se pejskaři laskavě zamyslete nad tím, že máte taky nějaké povinnosti vůči tomu psovi a okolí. Taková je bohužel doba, každý zná dokonale svá práva, ale povinnosti nikoho nezajímají.
Opravím nesmysl v článku. Likvidaci sršních hnízd nezajišťují hasiči, ale deratizační firmy. Hasiče by lidé měli volat až v případě, že je hnízdo v blízkosti veřejných budov nebo veřejných míst s velkou kumulací lidí. Bohužel po takových výzvách, jako je v článku, pak lidé volají hasiče i na vosí hnízda někde na chatu, kam se přijeli jenom podívat bez přespání nebo podnikatelé do soukromých objektů, aby ušetřili za deratizátora a hasiči pak chybí u důležitějších událostí. Z praxe.
Většina lidí nadává na řidiče auta, ale zásadní otázka je, jestli řidič traktoru dal znamení o změně směru jízdy. To že na fotce ty blinkry má, neznamená, že jsou funkční, víme v jakém stavu jsou tyhle malotraktory. Pak by celá situace vypadala jinak, já když dojedu traktor, tak ho taky budu chtít předjet, protože určitě jede pomalu. V křižovatce pokud jsem na hlavní silnici a není tam značkou zakázané předjíždět, tak předjíždět mohu. A jestli se sedlák v traktoru před odbočením nerozhlédnul a nedal žádné znamení o změně směru jízdy, tak je to jeho chyba.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pro všechny chytráky, kteří se toho blázna zastávají, že nikoho neohrozil, tak ohrozil hlavně sebe. Kdyby se v té rychlosti rozsekal (stav vozu, schopnosti řidiče, stav vozovky, rychlostní index pneu, atd…), tak další chytráci řeknou, nám to nevadí. Ale na několik hodin bude uzavřený úsek dálnice (to by se pak na řidiče nadávalo); na několik hodin budou zaměstnané složky IZS a třeba budou chybět někde jinde (to by se pak na řidiče nadávalo); několik týdnů bude na úseku omezení, než se opraví všechny poškození na dálnici a zaplatíme to z daní (to by se pak na řidiče nadávalo). Omezení rychlostí jsou z nějakého důvodu a že se zrovna teď nic nestalo neznamená, že je to v pořádku. Chce to nejdřív přemýšlet a pak až pouštět moudra.