V době, kdy pan Stanjura nechal zpronevěřit finanční výpomoc určenou pro postižené povodní předešlou, je výzva k nabíjení mobilů čistě politickou propagandou, kterou mohou uplatnit, nedojde-li k výpadkům elektrické energie na značné části území, nejlépe jeho děti k nabití šifrovaného telefonu, který jim dal pan Rakušan na hraní. Jinak naši hasiči, záchranáři a policie, jak věřím, bude obětavě pomáhat podle jejich vlastních sehraných schémat i bez těchto trapných politických přiživování se našich vládních politiků v době nouze, a to i přesto, že na ně tito politici také zvysoka kašlou, jako na povodněmi postižené. Rozhodně jsem připraven dbát pokynů záchraných složek, ale ne pana Rakušana.
Toto spalování není úplně dokonalé. Toto je prohlášení pro idioty, kteří by třeba ze snímků nerozpoznali, že se nejedná o neškodné spalování a mysleli by si, že pobyt nahoře na komíně je pro lidské zdraví prospěšné. Mohli k těm snímkům také uvést, že to co vidíme nepřekračuje limity škodlivých látek v ovzduší, jak to uvádějí u jiných podobných, ne-li mohutnějších projekcích valícího se černého kouře. Nevím na kterých pečlivě vybraných místech tato měření provádějí. Každopádně je to alibisticky zjemněné prohlášení, jako pokaždé.
Pan Babiš otáčí? To i já, pro lidi s černobílým viděním světa bez schopnosti rozlišit, že může být v hodnocení problému probírána jedna strana problému důrazněji než ta druhá, aniž by ji ovšem toto hodnocení vylučovalo, bych mohl být chápán, že ve svých úvahách otáčím. Pro lidi, kteří jsou schopni normálního analytického myšlení, se v takovýchto analýzách a tvrzeních nic neotáčí.
EU v pozici tanečníků na Titaniku. Možná se dočkáme jejich rozhodnutí o zákazu spotřeby jakýchkoliv surovin ze Země s platností od roku 2030, a tyto budou dobývány z jiných těles ve vesmíru, ať to stojí co to stojí. To, že na to nemáme zatím vyvinutou infrastrukturu nevadí. Budiž nám vzorem Německo se svým prozíravým vypnutím jádra.
Eliško Kryštofová, když o dvanáctsettrojce nic nevíte, tak o ní nepište! Jen namátkou uvedu, že jízda přes nerovnosti na silnici nebyl žádný kostitřas, ale naopak zvlášť přední náprava byla pohodlně houpavá, narozdíl třeba od Citroen Jumper, který jsem po Š 1203 kupoval. Zadní odpružení nebyla pevná náprava pod listovými péry, nýbrž od zadní rozvodky byly výkyvné poloosy odpružené podélnými zkrutnými tyčemi. A co informace o ručně roztáčeném větráku chlazení? Vrtule chlazení byla hnána klasicky klínovým řemenem od klikového hřídele, společně s dynamem, později alternátorem. To co se ovládalo z kabiny byl řetízek na ovládání dečky před chladičem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Autor tedy popisuje předpisy v sousední zemi a míchá to s předpisy u nás, aniž by to bylo pro všechny zcela jasné. Zamíchá do svého mišmaše údajů i problematiku taxativně určených limitů rychlostí a jejich rozdílů pro jednotlivé pruhy, souběžnou jízdu, možnost v těchto případech podjíždět a ještě čtenáři zmatečně lavíruje v obci a mimo obec. Upozorňuji, že u nás se žádné limity rychlosti s jejich taxativní určení v problematice o kolik se smí v jednom pruhu jet rychleji než v jiném se neřeší a nejsou u nás v zákoně uvedeny. Po přečtení tohoto článku mohou slaběji se orientující motoristé nabýt přesvědčení, že podjíždění na dálnici v našich končinách (ČR) je legální podle jakési vyjímky, když má rozdíl rychlosti s podjížděným autem menší než 20km/hod. Nemaťte prosím naše řidiče svými zmatečnými výlevy.
1 odpověď