adaptivní tempomat...a čáry na silnici spolu nemají nic společného...nepiš o věcech o kterých víš tužku. pletou se ti dohromady asistenti typu ACC, Lane Assist a Travell Assist a jim podobné....každý řeší něcí jiného..
Lane assist je zaplý standardně a při zapnutém tempomatu to umí dělat docela slušné kraviny. Jezdím poměrně často na služebky s Octavii IV a znám to z vlastní zkušenosti, tak nepotřebuji od tebe poslouchat chytré kecy :-)
Naše české auto je takto vybaveno. Adaptivní tempomat, zpomalení, když zpomalí auto před námi. Nastavíte si tam i jakou chcete od vozidla držet bezpečnou vzdálenost, udržování v pruhu,... Ale někdy to tedy zašlápne i když nechcete. Jednou jsem projížděla kolem autobusu,který zrovna zajížděl do zastávky. Určitě jsem byla od něj minimalně metr. Auto vyhodnotilo pohyb vpravo ode mě a rovnou mi to zašláplo. Trochu šok,ale aspoň vím,že to funguje.
Adaptivní tempomat je bezva v kolonách ve městě, ale používat to na dálnici, kde se jezdí 130 je hovadina. Hlavně při kombinaci s udržováním v pruhu to začíná být zábava, jakmile se nemůže chytit čáry, což je docela časté.. Zdravý úsudek a pozornost je prevence proti nehodám, ne milion asistentů. Z řidičů se pak za volantem stávají gumy, které pořádně nevnímají okolí. Proto jezdím starou plečkou, která má akorát parkovací senzory a klasický tempomat.
Muj tempomat udržuje vzdálenost od auta předemnou. I když nastavim tempomat na 130 a auto předemnou brzdí, tempomat automaticky upraví rychlost na auto předemnou. Pokud auto předemnou náhle sešlápne brzdu, moje auto začne řvát, objeví se na palubovce červený nápis drive a auto samo prudce sešlápne brzdu. Dále, mobil mám napojeny na androidauto a spuštěný Waze, takže o koloně vím dlouho předem než k ní dojedu. Dokonce tak brzo, že mi Waze vypočítá i objízdnou trasu abych tu kolonu objel.
Wow, to je fakt hi-tech... Lepší by bylo sledovat cestu a tenhle tempomat si nastavit spíš v koloně ve městě...
Pohár konstruktérů je s velkou pravděpodobností pro Red Bull ztracen. To ovšem pro ně může být i výhoda pro další ročníky. Více času ve větrném tunelu a menší omezení rozpočtu. Ovšem u poháru jezdců jsem si téměř jist, že to Max udrží, na tlak je zvyklý a jen tak něco ho nerozhodí. A k Ferrari... Známe jak dokáží občas ukázat skvělý výsledek, ale pak se zase propadnou. Ale byl bych rád kdybych se mýlil.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
co to povidas o carach? paneboze
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ano, spletl jsem se, tak se všichni nezblázněte.
1 odpověď